@ kruimeltje: o jee wat enorm balen dat je man ontslagen is! Maar lijkt mij idd wel dat hij dan nog een goeie opzegregeling gekregen heeft als ik het zo hoor! En kan hij idd wel wat mee genieten van tim nu! Hoop dat hij snel wat anders vindt!!!
Fijn dat met jou ook alles weer helemaal goed is!! en wauw zeg 10 kilo kwijt al, goed bezig! Ik was er na de bevalling 6 kwijt dus moest er nog maar 2 meer kwijt maar intussen zijn dat er al 2.5kg haha, ik verdik ipv vermageren :). Maar had ik vorige keer ook, ik krijg door die bv zo'n honger en als je dan telkens neerzit om te voeden dan grijp je al snel naar snoepgoed ipv gezonde tussendoortjes. Moet ik dus wel afleren want ik wil tegen eind deze maand die 2.5kg er wel af!
Wat betreft je broeken aankrijgen: zelfs als je terug op gewicht ben, is de kans wel reëel dat je broeken niet meer passen als tevoren hoor, er is ten slotte een kind door je bekken gegaan en dat heeft zo zijn gevolgen, heupen kunnen gerust wat breder blijven daardoor..
hihi ff helemaal trots wezen! Gisteren voor het eerst maar 7 voedingen gehad en toch maar 1 nachtvoeding!! Ok laatste voeding duurde dan wel anderhalf uur (van 20u tot 21u30) maar daar gaan we dan ook niet over zeuren want die ene nachtvoeding duurde amper 10min (maar 1 borst gedronken) en ik heb niet eens een laatavondvoeding. Dus hier wel een goeie nacht!!!
Lucas geslapen van 20u tot 8u.
Lisa geslapen van 21u30 tot 7u15 met 1 korte nachtvoeding om 2u45!
Zalige kinderen 😊
[INDENT]
Nu zit ik wel met het volgende 'probleem'. B gaat vanavond naar een fuif van de brugse scheidsrechters (vorig jaar ben ik ook geweest, echt leuk!!) en zou dan bij zn ouders willen blijven slapen omdat die toch bij Brugge wonen en hij dan wat kan drinken en we daar de volgende dag toch moeten zijn voor Pasen. Nu wil hij dat wij (ik, lucas en lisa) dus meteen vanavond mee gaan en daar ook blijven overnachten. Maar ik zie dat eerlijk gezegd niet zo zitten, heb zo het gevoel dat lisa wat op een cruciaal punt zit wat betreft schema erin krijgen en nachten goed beginnen slapen. Als ik nu al van in de vroege avond met zowel lucas als lisa daar ga zitten tot de volgende avond laat (want bbq de volgende avond) waarbij ze geen seconde rust zal kennen met mijn schoonouders en mijn schoonzus (woont in Brighton en komt slechts 2x per jaar naar belgië dus lisa nog niet gezien) en dan nog es met vieren in één kamer slapen waarvan 1 zwaar snurkende man wegens gedronken, dat alles weer om zeep gaat zijn en ik weer opnieuw kan beginnen. Heb hem dat gisterenavond wel kort ff gezegd voor hij vertrok naar voetbal maar enige antwoord was "ja daar moeten we het morgen wel eens ove hebben", vrees dat hij dus niet echt snapt dat ik dat niet zo zie zitten. Of ben ik nu gewoon heel erg truttig daarin? :smile:. Als het van mij zou afhangen dan gaat hij beter alleen naar brugge, leent ff de auto van zijn ouders (of fiets!), blijft daar slapen en dan kom ik morgenmiddag gewoon na met de kindjes. Kan ik dan ten minste zoveel mogelijk regelmaat erin houden...
(is trouwens niet zo dat ik problemen heb om bij mijn schoonouders te overnachten want dat hebben we met lucas al tig keer gedaan, alleen vind ik lisa nu nog wat klein en heb ik nu na 4 weken het gevoel dat alles eindelijk wat in zn plooi begint te vallen...)
[/INDENT]