@ laura: ja ik heb benny er natuurlijk wel op aangesproken want kon er echt niet goed mee lachen hoor. Ik begrijp wel heel goed dat hi in slaap gevallen was hoor want was al om 3u moeten opstaan om te gaan werken die nacht dus was vroeg thuis en ging wat ronde van frankrijk kiken maar toen dus in slaap gevallen van vermoeidheid. Dus dat deel snap ik wel maar niet dat hij geen wekker gezet heeft voor Lucas want hij wéét dat hij altijd in slaap valt zodra hij ergens neerligt (je houdt het niet voor mogelijk waar die al zoal in slaap gevallen is!).
En ja ik heb nu al een halve kleuter in huis haha 😊 Hij kan nu ook sinds deze week handjes draaien, echt keischattig zeg. Dan zeg ik doe es handjes draaien of zing dat liedje van K3 en steekt hij dan gewoon zn handjes omhoog en gaat ze draaien (of een soort van draaien want hoe dat precies werkt heeft hij nog niet heel door), en doet dan na een tijdje bravo voor zichzelf hahahaha. Gisteren zei ik nog dat hij nog iets nodig had om zich aan vast te grijpen om in de zetel te kruipen, nou vandaag niet hoor. Stond ik er gewoon op te kijken hoe hij als een volleerde peuter zomaar in de zetel kroop! Echt grappig zicht eigenlijk want de zetel komt zo hoog als zijn borstkas dus zou je echt niet verwachten dat hij zo hoog raakt met zn beentje haha. Ben dus wel heel trots op hem maar houdt ook wel in dat ik hem nóg meer in de gaten moet houden want alshij in de zetel kan kruipen kan hij binnenkort op nog veel meer kruipen!
Oh en naar de kinderboerderij geweest, leuk hoor! Ben blij te horen dat vera het ook heel leuk vond, want ik had ook al zitten denken om tijdens mijn verlof over 2 weken met lucas es naar de kinderboerderij te gaan!
Met de zwangerschap gaat alles heel goed hoor. Vandaag wel veel pijnlijke steken in mn onderbuik maar zullen wel de banden zijn die oprekken, had ik vorige week ook en toen was mn buikje ineens een stuk gegroeid de dagen erop. Dus ben benieuwd of dat nu weer het geval zal zijn.
@ suus: woehoe! eerste tandje door! Weer een mijlpaal erbij 😊 Ik weet dus nog steed niet waarom lucas zo lastig is want ik zie echt geen tandjes doorkomen, hoewel hij steeds met zijn vingers in zijn mond zit, maar zie echt helemaaal niets!
@ evie: ooh wat lief van lieke zeg! **smelt** kan het me echt helemaal voorstellen, zo vertederend 😊
ReagerenEn nu ga ik slapen, is wat laat geworden want we zijn gaan bbq'en bij de buren , dus lucas zit nu in bed dus ga nu ook maar gaan slapen want om 5u à 5u30 begint Lucas alweer aan de nieuwe dag en wij (lees: ik ;)) dus helaas ook. Maar we moeten sowieso wel vroeg op want we gan naar Nieuwegein bij Utrecht morgen bij een vriendin op bezoek, dus morgen zal ik hier ws niet meer te vinden zijn...