Cindy, gefeliciteerd met Lucas!! FOTO FOTO FOTO!!!
Ik heb gisteren een eerste buikfoto gemaakt. 's avond heb ik echt al een beetje een buikje vind ik zelf.
Voor de vergelijking heb ik er een foto bij gedaan van vorig jaar (gemaakt toen ik net 4 wkn zwanger was). Ander vergelijkingsmateriaal heb ik volgens mij niet echt.
Als ik dit zo zie is het ook niet zo gek dat mensen het onderhand beginnen te zien/raden.
Vandaag ook een optie genomen op een vakantie. Maandag nog vrij regelen op het werk (maar dat wordt denk ik geen probleem) en zondagmiddag mijn nichtje vragen of ze een weekje op onze katten wil passen.
Dan kan ik maandag de boeking definitief maken. Lekker een weekje naar de zon (Egypte). Mijn moeder en haar vriend gaan ook mee zodat ik niet alleen hoef te zitten als manlief aan het duiken is.
Ik heb er echt zin in om dan mijn bolle buikje te laten zien aan de mensen waar we altijd mee duiken. Ze weten ook van mijn miskramen en leven altijd erg met ons mee. Zo heerlijk als we straks goed nieuws kunnen komen brengen. En we moeten ook nog het fotoboek afleveren dat we voor ze hebben gemaakt.