we zitten nu aan dit behang te denken!
http://www.behangwereld.nl/a-12226319/little-ones-fotobehang/little-ones-fotobehang-delicate-floral-415070 Cindy, fijn dat lucas toch nog zoveel heel geslapen. Lekker voor dat mannetje!
evie, wat vervelend dat Lieke zo deed, zat dus echt niet goed in haar vel! Kan me voorstellen dat je daar best een beetje onzeker van kan worden!
Kruimeltje, hoop voor je dat de misselijkheid snel wegtrekt, bij mij werd het juist nog erger na 16 weken en ging het pas weg na 19,5 week.
Vandaag slechte dag gehad, stapte de tram uit en na 100 meter moest ik echt zitten, werd zwart voor mijn ogen en kon niet verder. Even zitten toen snel naar school en haalde net mijn lokaal en werd toen ook helemaal beroerd! Daarna nog 45 vreselijk geweest! Kon niet eens naar de overbuurvrouw lopen om wat te vragen zonder bijna flauw te vallen. Op het moment dat ik dacht, ik ga me ziekmelden en vriendlief bellen dat hij me moet halen kwamen de kinderen en ouders binnen. Dus nog even mooiweer gespeeld op een stoel (zolang ik zat ging het wel) En toen toch maar de dag begonnen. De hele dag wel wat wiebelig geweest maar uiteindelijk ging het wel. MAar dit moet niet iedere dag gebeuren want dan ben ik snel klaar met voor de klas staan, want dit is echt niet veilig!