Hee meiden,
Hier ben ik weer. Gister heeft mijn vriend een gesprek gehad met mijn schoonouders. Hij heeft gewoon verteld wat wij zien, en wat ze toch echt anders aan moeten pakken (dus de vele prikkels, niet door elkaar praten, niet steeds de aandacht trekken etc.). In het begin reageerde ze gepikeerd, en vroeg ze aan mijn vriend, of hij hen nu een verbod van spreken naar Vera toe op legde....zucht.....Mijn vriend is erg duidelijk geweest, dat ze het allemaal goed bedoelen etc...Later viel het kwartje wel, en gingen ze ''goed'' de deur uit.
Vanmorgen zou ze weer langskomen, ze had een knuffel van Vera gemaakt. Ik had me voorgenomen om mij stil te houden en de deur gewoon niet open te doen....Oooh wat zit ik toch slecht in elkaar he? Hihi! Helaas had ze me al gezien voordat ze aanbelde, dus ja, toen kon ik niet meer terug! Gelukkig viel het allemaal reuze mee, en ik kon eigenlijk zeggen dat het best gezellig was! Ik was er zelf verbaasd over. Ze bemoeide zich nergens mee, gaf mij overal ruimte in, had het ook over andere dingen dan Vera. Vera reageerde ook erg enthousiast op oma toen ze binnen kom, voor mij ook wel erg prettig om te zien.
De tijd zal het weer leren. Er zullen vast weer situaties zich voordoen, maar dan praten we er weer over. Ze zijn nu 2 weken op vakantie...RUST!!!!! 😉
Ik heb ook respect voor je hoor Cindy met je late slaper Lucas! Pfff, hoop voor je dat de 2e toch iets meer slaap nodig heeft. Vera heeft alleen in het begin erg slecht geslapen, ook echt 6x per nacht eruit ofzo. Vera heeft één week bij ons op de kamer geslapen, en ik werd er helemaal gestoord van. Ieder zuchtje, ieder kreuntje hoorde ik, afschuwelijk! Nu weet ze, na de laatste fles (ongeveer 19.00uur) gaat ze het bedje in, en komt er in de ochtend weer uit. Ze slaapt ook iedere nacht goed door. Ik denk dat het ook wel met het kindje zelf te maken heeft. Als Vera een beetje op papa en mama lijkt, waar ik wel van uitga, dan kan ze de hele dag slapen! Hahaha!
Slotje, gefeliciteerd met je 20weken echo! En wat fijn dat het nog steeds een meid is! Had je anders het roze behang eraf moeten halen? 😉
Evie, wat leuk van Lieke die kruipbewegingen. Zo begon Vera ook, en ineens schoot ze vooruit! Duurt niet lang meer hoor! 😃 En dan kun je er de godganse dag achteraan rennen! En ook leuk, je komt spullen tegen waarvan je niet meer wist dat je ze had! 😃
Suus, vertrek jij nu morgen, of ben je vandaag al vertrokken??? In ieder geval heel veel plezier!!!! Hoop je snel weer te spreken, is al te lang geleden.
Neetje, dat wil ik je de hele tijd al vragen...Je hebt het soms over avonddiensten...werk je ook in de zorg? Ben benieuwd!
Dit was het wel! Sorry als ik iemand ben vergeten. Hier onweert het enorm hard, doodeng vind ik dat...brrr, gelukkig is mijn vriend thuis. Vera is er nog niet wakker van geworden! Oja, morgen ga ik naar de huisarts met mijn koortslip. Hij wordt steeds erger, en pijnlijker, even iemand naar laten kijken. Ik zie er gewoon echt niet uit, iedereen kijkt naar mijn lip, als ik met ze praat, echt voor schut!
En oja, niet erg onbelangrijk...Vera heeft vanmorgen voor het eerst helemaal zelfstandig zonder steun gestaan!!! Maar een paar seconden, maar toch...het begin is er! Ik durf te wedden dat ze met haar 1e verjaardag al loopt! We zullen het meemaken!
Nu ga ik echt! Daaag dames!!