Vind het altijd zo leuk de tekeningen en knutselwerken die ze op het KDV maken! Ik zou Vera er bijna heen sturen, alleen al daarvoor! 😃
Evie, wat vervelend zeg van je brandwond! Doet zeker zeer! Hopelijk valt de pijn nu mee! Heerlijk een dagje sauna!
Cindy, arme Lisa! Bepanthen hebben wij hier ook standaard in huis. Wondermiddeltje! Maar zeker niet onverstandig om er dinsdag even naar te laten kijken!
Kruimeltje, fijn dat je weer actief bent op het forum! Las op FB gister drukke kraamvisite dag?
Chell, weet niet of je nog meeleest op het forum, maar ik wil je nogmaals succes en sterkte wensen. Vond de foto op FB zo vertederend. Je hoort gewoon lekker thuis te zijn met je kids, niet heen en weer rijden! Leef met je mee!
Neetje, hoe gaat het met je?? Wil je weer eens een foto plaatsen van je trotse buikje?
Suus, vervelend zeg dat je hoofdpijn terug is! Hoe bevalt je nieuwe baan? Komen jullie binnenkort kijken in ons paleis?
Hier alles rustig. Nog 1 avondje werken en dan hebben we lekker een weekje vakantie! Heerlijk genieten. Weer veel gepland, maar dat mag de pret niet drukken.
Afgelopen vrijdag met Vera naar het cb geweest. Zoals vele van jullie al hebben gelezen, was ik weer enorm trots op haar! Alles deed ze super goed, zelfs het CB was verbaasd!
Ze weegt nu 11,3 kg en is 82,5 cm. Alles keurig netjes op het gemiddelde. Ik zat daar, Vera is net gewogen, liep daar rond met haar pamper kont, komt er een zeer jonge moeder binnen. Ik schat haar ongeveer 18 jaar, als ze nog niet jonger was...Kindje op de arm, schat 7 maanden, mega dik, oorbel (lees:diamant) in zijn oor, gouden armbandje etc. Echt niet mijn smaak! Afschuwelijk zelfs. Gingen ze dat kindje wegen...Ik was wel benieuwd, wat bleek, dat kind was 11,2 kg!!!!!!!!!!!!!! Echt ongezond! Ze kreeg al meteen opmerkingen. Ze gaf dat kind heel veel snacks, chocomel etc. Niks geen verantwoord tussendoortje. Vond het zo sneu voor dat menneke!
Vera ging even later met dat jongetje spelen. Zo lief om te zien. Dat kindje kon alleen maar kruipen (voor zover dat dat ging met al dat lichaamsvet). Vera ging uiteindelijk ook kruipen en op ooghoogte met hem spelen. Samen speelgoed delen, zij ging als moedertje wel het speelgoed pakken voor dat jongetje. Geweldig!
Zo ook van de week, ben ik naar een oude client van mij gegaan. Ze is verhuisd naar een doof/blinden institituut. Ik had Vera meegenomen. In het begin vond ze het heel eng want deze mensen maken vreemde geluiden. Na 10 minuten was ze ontdooit, ik haar uitgelegd wie wel/niet kan zien. Op een gegeven moment loopt ze uit eigen initatief naar een blinde en dove mevrouw. Pakt ze de hand van die mevrouw, legt ze de hand op haar wang!!! Ging ze heel voorzichtig de hand van die mevrouw aaien. Zoooo lief, echt mijn hart brak. Die mevrouw vond het ook helemaal geweldig. Zelfs begeleiding was er verbaasd over. Veel kindjes vinden het heel eng, dus blijven ze dicht bij moeder. Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ik zelf in de gehandicaptenzorg werk. Vera komt me met regelmaat ophalen en dan laat ik haar altijd even kennis maken met mijn clienten. Vera vind het nu de normaalste gang van zaken. Vind dat zo belangrijk!
Ik zie soms weleens moeders met kinderen in een winkel, komt er een verstandelijk gehandicapte aan. Kindjes zijn nieuwsgierig, maar moeder zegt doe maar niet, laat die meneer/mevrouw maar met rust. Grrr....Dan gaan mijn nekharen echt rechtovereind staan!
Met mijn moeder gaat het ook redelijk. Ze heeft net weer een kuur gehad, nog 1 en dan is het klaar. Mama vind het nu zwaar worden. Ze is echt aan het aftellen. Van de week belde ik haar op om te vragen of ze het leuk vond of we even langs kwamen. Mama voelde zich op dat moment erg beroerd, dus zei ze nee. Mam vind dat echt moeilijk, om ons ''af te wijzen''. Honderd x gezegd dat we het niet als afwijzen zien, maar het juist goed van haar vinden. Maar ja gevoel en verstand zijn 2 verschillende dingen.
Met mijn zusje gaat het ook goed, ze begint steeds meer te genieten van haar zwangerschap. Eigenlijk daar niks bijzonders over.
Morgen moeten we de sleutel van onze oude huisje inleveren. We zitten nu een week in het nieuwe huis, en heb nog geen dag gehad dat ik de flat miste. Morgen is het echt definitief. Dan moeten we de sleutels inleveren en dan kunnen we helemaal niks meer. Ik denk dat er morgen nog wel een traantje gaat vallen.
Zo, weer even genoeg gekletst! Ga nog een kopje koffie voor mezelf maken, en dan even naar mama toe op de fiets!
Och vergeet ik nog te melden over moederdag! Ik had mijn kadootje al eerder gehad! Een nieuwe waterkoker in de vorm van een theepot, staat super leuk op het aanrecht. Vanmorgen heerlijk wakker gemaakt door manlief en Vera met een super lekker ontbijtje!
Nu ben ik echt weg! Daaaaag!