Naima oh wat een heerlijk moment lijkt mij dat....genieten nu weer.
Mama2be..ach wat een verdiet.. Ach zo lastig voor die kleintjes.. Ik kan het helemaal voorstellen. Ik heb ook elke keer vreselijk moeten huilen bij het inslapen van onze hondjes thuis.
Emi: je doet het zo te lezen hartstikke goed. Daar kun je trots op zijn. Ik ben het wel met je eens EMI. Ik vind die eerste maanden ook niet geweldig. Ik vind vanaf 4 maanden het leuk worden. Nu geniet ik volop van ons vrolijke meisje.
Ik kan soms zo jaloers worden van mensen die de kraamtijd en daarna op een roze wolk zitten... Al weet je natuurlijk nooit of dat echt zo is.
Jill is ontzettend makkelijk en vrolijk meisje. Ze wacht altijd vrolijk als ik met Julie klaar ben en geniet van het geren door de kamer van haar grote zus.
Julie is heeeeel erg aan het peuterpuberen.....ze is de laatste tijd veel ziek geweest. Koorts, verkouden, oorontsteking en ze os ontzettend mager.. Ze heeft niet veel bij te zetten.
Ze is ook ontzettend lief en heel erg leergierig. Ze kan aanwijzend tellen tot 10, weet alle kleuren, vormen..en kan heel erg goed praten. Maar veel frustreerd haar ook. Ze heeft veel driftbuien. Vraag je haar: Julie wil je jam of hagelslag? Zegt ze hagelslag. Krijgt ze hagelslag, wil ze jam hahaha echt een peuter en een vrouw 😊
Ik heb wel een super leuke foto van de meisjes.
{\rtf1\ansi\ansicpg1252
{\fonttbl\f0\fswiss\fcharset0 Helvetica;\f1\fnil\fcharset0 Verdana-Bold;}
{\colortbl;\red255\green255\blue255;\red0\green0\blue0;\red255\green255\blue255;\red105\green100\blue95;
}
\deftab720
\pard\pardeftab720\qc\partightenfactor0
\f0\fs22 \cf2 \cb3 \expnd0\expndtw0\kerning0
\outl0\strokewidth0 \strokec2
\f1\b \cf4 \cb1 \expnd0\expndtw0\kerning0
\outl0\strokewidth0 \strokec4 \
}