Hoi dames,
het wachten is op Naima, die moet nog bevallen. 😃 Zet m op Naima!
Ik dacht maak alvast een topic aan waar we verder kunnen kletsen als mama's.
Groetjes Syl
SylOud lidBerichten: 2.265Lid sinds: 14 juli 2007
emi schreef:Naima van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet ervan..
Mara wij gebruiken ook de avent, we hebben wel de difrax geprobeerd maar die dronk thijs heeel snel leeg met als gevolg nog meer darmkrampjes. De avent is ook speciaal tegen darmkrampjes dus die gebruiken wij nu gewoon. En dan de speen met 1 gaatje.
We gebruiken ook nog steeds infacol maar weet niet in hoeverre dat helpt. En cynababy maar ik heb ook gewoon het idee dat hij minder krampjes heeft doordat hij gegroeid is. Rond deze periode groeien ze over de meeste spijsverteringsproblemen heen.
Ik ben vanaf vrijdag 12 uur thuis. Het ging heel goed en dat gaf me hoop dat ik 'geen probleem' had. Tot gisteravond. Ik heb een uur liggen huilen in bad als een kind. Daarna heb ik de afdeling gebeld en even met een verpleegkundige gesproken. Toen ging het wel weer. Voor Thijs hadden we afgesproken dat die een nachtje naar oma ging zodat mijn man en ik ook even wat tijd samen hebben. Ik voel me nog steeds niet super maar het gaat. Heb lekker even wat regeldingen kunnen doen (kinderbijslag aanvragen, kinderopvangtoeslag aanvragen).
Vanavond ga ik weer terug, Thijs komt straks weer thuis dus dan hebben we nog even een dagje samen.
marloesspin schreef:Mama2be jeetje wat heftig meid.. sterkte valt niet mee om je kleine ventje zo te moeten zien...
Angel: bedankt voor de info. Ben mij namelijk nog heel erg aan het orienteren wat betreft de fietskarren. lijkt mij wel ideaal voor als ik naar het dorp wil.. is anders toch zo'n 30 min wandelen.. is ook wel goed voor mij maar af en toe de fiets is ook wel prettig.
Rebecca: kolf je, je andere borst dan meteen na de voeding af? doe je dat met beide borsten? welke kolf had jij ook al weer?
dit is de site waar die b-h op staat. http://www.prettymum.nl/baby+in+je+buik/nachtmode/carriwell%3A+bustier+kant
Ik heb er nu 1 maar bestel er nog 1 bij..
zweten jullie ook zo 's nachts?
mijn man moet morgen weer gaan werken 😞 vind het zo jammer was zo gezellig met z;n drieën