marloesspin schreef:Sophie: Lijkt mij ook zwaar als je man weg is. Mijn man doet ook best veel. Hij verschoont haar vaak tussendoor en is veel geduldiger dan ik. Ook voor de boer.
En heb veel wondvocht..
Mijn vriend heeft sinds de geboorte welgeteld al TWEE luiers verschoond... één poep en één plas... ik krijg m gewoon echt niet zover het vaker te doen, hij gaat kokhalzen als hij alleen al bij de commode staat.. zijn er meer mannen die het niet doen? wel heeft hij inderdaad veel tijd voor de boer, het is zijn taak om 's nachts rond te lopen tot Sven slaperig wordt en hem weer terug te leggen, maar voeden en verschonen doe ik..
Wondvocht heb ik ook nog veel en ik vind dat het stinkt. Hebben meer meiden hier last van of moet ik even naar de huisarts gaan? Ik heb namelijk ook pijn in mn rug en ben rillerig: nierbekkenontsteking? blaasontsteking? ik dacht eerst dat ik ongesteld ging worden, maar dat denk ik nu al een week, dus die rugpijn zal daar wel niet door komen denk ik.. toch heb ik ook laag in mn buik (baarmoederhoogte) pijn... misschien is t allemaal wat aan t hergroeperen daaronder.. 😉
Verder gaat het hier iets beter. Sven heeft nog wel zn huilmomenten, maar ik heb het gevoel dat ik er beter op in kan springen.. huilt ie, dan leg ik m aan. Wordt hij heel boos bij de voeding of wil hij niet, dan heeft hij kramp of gewoon even troost nodig. Rondlopen is dan wat t beste helpt.. na een tijdje weer proberen te zitten en vaak valt hij dan wel in slaap. Ook heb ik t idee dat de refluxklachten zijn afgenomen dus ik ben gestopt met de johannesbroodpitmeel, wat weer extra krampen kan geven. Krampen heeft hij wel nog steeds, maar volgens mij ook wel wat minder. Ik geef nu eigenlijk geen infacol meer, wel cynababy 3x per dag. Wie weet heeft dat geholpen? Daarnaast issie nu zes weken dus moet het vanaf nu allemaal wat minder gaan worden met de krampen en t huilen, we zullen zien, maar pittig blijft het wel! Ik hoop dat hij snel iets van 5 uur doorslaapt, want ik begin zelf ook aardig uitgeput te raken. En aangezien hij overdag nauwelijks slaapt kan ik overdag ook niet echt gaan liggen..
Fijne dag meiden!