@Joan;
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Rose! Wat fijn dat alles goed gaat. Ben benieuwd naar je verhaal. Hoe reageert jullie oudste op haar nieuwe zusje?
@Spirit; wat leuk dat jullie ook echt voor een brusje gaan! 1[SUP]e[/SUP] rondje is voorbij zie ik. De lengte past wel mooi in je cyclus, hopelijk blijft dat zo, dan weet je wat beter wanneer je moet ‘mikken’J
@Iet; hoe was jullie vakantie? Lekker gehad op Gran Canaria? En hoe gaat het met je zwangerschap?
@Pluisje; ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat.
Hier gaat het prima! Nog 4 weken werken incl deze week en over 4 weken komt mn vriend ook weer thuis. Ik moet eerlijk zeggen dat het nu ook lang genoeg geduurd heeft. Vooral voor onze dochter. Ze zegt steeds vaker ‘papa werk weg?’of ‘papa thuis?’ echt heel sneu. Vanaf 1 mei gaan we 2 weken stickers plakken tot we papa weer gaan ophalen. Nu beginnen vind ik nog te lang van te voren, dat kan ze nog niet overzien.
Ik voel me goed. Merk wel dat ik mn dochter minder lang kan tillen omdat mn buik dan volledig onder spanning staat, net of er huid te kort is. Nou ja nog 4 weekjes, dan mag papa weer tillen J
Hieronder een link naar mn buikfoto met 29 weken. Als de link tenminste werkt J
[COLOR=#cb0598]http://tinypic.com/r/iwut6f/6[/COLOR]