Hey hey,
Ik weet niet meer wie het vroeg of ik nog aan het werk was... Zowel de huisdokter als Gyne hebben me thuis gezet omdat mijn baas zo een "varken" is... Zij hebben ingegrepen omdat ik me liet doen... Een zwangere mag geen overuren draaien, maar toch klopte ik ongeveer 10u extra per week... En ook vond ie het normaal om me 's nachts te bellen als em iets moest weten, alsof ik nog steeds voor die pc op het werk zat...
Vriendlief was het grondig beuh dat ie niks aan me had en dak altijd zo chagrijnig als de pest was... Dusja, toen ik na de dokter ging voor mijn bloed te laten controleren, gooide hij het eruit met als gevolg dak nu dus thuis zit... Totdat ik ander werk gevonden heb... Ik mag niet meer terug naar die bullebak van mijn vriend... :-?
Zijn afgelopen donderdag na de gyne geweest... Alles was in orde met de kleine... Is beetje kleiner dan de curve voorschrijft... "Is ook niet meer dan normaal" zei de gyne... Stress heeft als invloed op de kleine dat ie langzamer groeit, dat ie eventueel ADHD kan krijgen en noem maar op... En toch praten ze als eerste over stoppen met roken... 😉
Moeten donderdag 4 augustus terug... Dan hebben we 20 weken echo en dan gaat ie kijken of alles in orde is met de orgaantjes van ons kleintje...
Ook hebben we weer een echo gekregen... (Ik krijg er iedere 4weken ene... Dacht dat het maar ieder trimester was...)
Dit was afgelopen donderdag...
@Iet: Ja, ik vraag me nu al af hoe ik dat ga doen, moest ik voor de 2e maal zwanger zijn er dat ventje hier zou hier rondlopen en me bezighouden...
@Joan: Ik heb altijd hardop gezegd dat het een meisje zou wordne, maar vanbinnen had ik het gevoel dat het een jongetje werd... Als mijn vriend sprak van hij voor de baby, dan antwoordde ik snel: "Euhm, correctie, het is een zijn..." Alleen al om te plagen enz... Zolang het maar gezond is, is voor ons genoeg... Het geslacht had niet echt een voorkeur...
De kinderwagen die we besteld hebben is van Stokke... Hebben er in ene weg maar alles bijgenomen... Winkeltas, luiertas, voetenzak, regenhoes, parasol, dekentje, voet voor MaxiCosi op vast te zetten... We hebben voor de paarse kleur gekozen...
Als kamertje hebben we deze gekozen:
Alles wordt geleverd tegen begin september...
Ondertss komt onze reis naar Amerika ook dichterbij... Nog iets meer dan 8 dagen en we zijn weg... Ik zie er naar uit, maar ook tegenop... Heb nooit gevlogen... Dus krijg de grootste vuurdoop ooit... Het gaat wat geven volgende week...
XXXX