Langzaam is dit forum volgens mij inderdaad aan het uitsterven 😉
@ Elies:
Bah, wat een nieuws weer 😞 Hopelijk volgt binnenkort positief nieuws meid!
@ Tha LiesL
Dat klinkt alsof je veeeel te veel van je lichaam hebt gevraagd. Lastig he? Aan jezelf moeten denken, maar ook andere verplichtingen hebben..
Hoe gaat het nu?
@ VJ:
Haha.. klein eigenwijs mannetje dus! Hopelijk ligt ie er de volgende keer goed voor!
@ Mrinkiej:
Ja... hoe was jullie bruiloft???? 😃 Ben heel benieuwd!!
@ Miek:
Super dat het zo goed gaat! Maar wat vervelend dat je vriend nu toch wel weg moet! Natuurlijk lekker dat hij een extra weekje verlof heeft gehad, maar
tja... je staat er nu toch alleen voor. Maar vast genoeg mensen in je buurt die willen helpen?
Al moet je natuurlijk wel zelf de nachten doen en zul je je vriend missen.. Ik hoop dat de dagen voorbij vliegen!
@ Iet:
Dat gaat opschieten zeg! Nog minder dan een weekje en je mag gaan bevallen! 😃
Hier alles heel goed! Buikje groeit goed.. voel me goed! Dus wat wil ik nog meer?
Vorige week waren we 2 jaar getrouwd, dus we zijn heerlijk een nachtje weg geweest. Lekker uitgewaaid op het strand. Super genoten van elkaar!
Ook vorige week een fietsje gewonnen:
http://www.loekie.nl/Jongensfietsen/12inch/Lion_kinderfietsWe krijgen dan wel een meisje en het is officieel een jongensfiets, maar ik vind hem leuk en ook makkelijk voor een meisje kunnen! 😃 We mochten
hem trouwens wel ruilen bij de fietsenmaker, maar dan houdt de hele familie dat in de gaten en tja.. dan is het niet moeilijk raden wat we krijgen..
Dus we laten het gewoon zo 😃