Hopelijk deze week iedereen bevallen! Heel veel succes in ieder geval.
Deze week veel aan jullie gedacht, zo jammer dat jullie niet nog even het mooie weer met de baby's konden mee maken!
@sunlover; cinababy is wel homeopathische maar ik vond het bij Dylon toen niet goed werken. Ben toen overgestapt naar infacol en dat hielp
veel beter. Nu bij Evan gebruik ik het weer.
Wij hebben geluk dat Evan vrij makkelijk in slaap valt, en als ie wat onrustig is, vindt hij beweging fijn. Als ik met hem ga wandelen dan valt hij zowel in
de draagdoek als wandelwagen heel snel in slaap. Heb zelfs nog nooit meegemaakt dat ie huilde in de draagdoek. Heb je een die je kunt lenen van familie of vrienden om uit te proberen? (bedoel wel een wikkeldoek en niet zo'n tuigje) Daarna kan ik hem zo weg leggen.
(bij
http://www.draagdoek.nl/draagdoek-lenen-a90.html kun je er eerst één lenen om te proberen maar heb hier geen ervaring mee. Ik heb een andere geleend en die van bykay gekocht. Vond de andere wel iets makkelijker, maar misschien doordat die gebruikt was al soepeler van stof)
Onze eerste was wel heel onrustig, die bewoog ook heel druk dus bakerden we op een gegeven moment in, dat was echt dé oplossing voor hem.
Plus we kwamen er achter dat hij het nodig had om te "verhuilen". Alle indrukken etc verwerkte hij door voor het slapen even te huilen. Als we hem dan steeds probeerden te troosten begon hij opnieuw en duurde het steeds langer. Hoe moeilijk ik het ook vond, we moesten hem echt even met rust laten en laten huilen. De kookwekker erbij en als hij meer dan 5 of 10 minuten huilde (onafgebroken, bij stil zijn opnieuw de kookwekker zetten) dan pas heen gaan.
Bleek dat hij altijd al in slaap was voor de kookwekker ging. Soms wel dat we hem even opnieuw moesten zetten.
Maar merk nu wel dat onze eerste een heel ander kindje is dan onze tweede. Ieder kind is anders, dus misschien is één van onze methoden geschikt voor Daan, maar misschien ook juist niet. Het is toch uitproberen...