mijn ventje heeft zelf voorgesteld, dus beslissing was snel genomen! ik zou er graag twee achter elkaar willen, dus na eerste gewoon laten gebeuren.... en dan knip
MirandaOud lidBerichten: 3.208Lid sinds: 11 april 2011
Na de bevalling schijn je heeel vruchtbaar te zijn!! Mijn oom is in januari geboren en mijn vader in december!!! Dus dat kan snel gaan.. Ben je net hersteld van de bevalling moet je weer... 😉
miesssOud lidBerichten: 2.485Lid sinds: 9 mei 2011
wow, het gaat ineens snel... ik weet even niet maar waar ik allemaal wilde reageren...
ehm, cary, het duurt nu al wel echt lang he meid, rot joh. ehm... je kan wel een ovulatie hebben hoor. Je hoort ook van vrouwen die borstvoeding geven en dan nog niet ongesteld zijn geworden en dan plots al zwanger zijn (omdat de 1e ovu toch 2 wkn voor je menstruatie zit). dus wie weet! Toch blijven vrijen iig!!! (waar bemoei ik me mee, haha!)
@liesl, hoop dat jij blij en positief blijft en snel zwanger! Dan hoppa 2 kids en knoop erin, hahahaha.
Ik heb zelf nog wel het idee dat ik een derde wil maar dan over een hele lange poos. Zo'n nakomer ofzo... ach wensen, wensen... 2 zou ik ook heel gelukkig mee zijn!
ik wilde nog meer zeggen maar weet het niet meer... ik ga zomergasten kijken. Step Vaessen, interessant mens.
miranda, lijkt me op dit moment heeeerlijk hahahahaha misschien dan niet meer 😉 och meiden, verheug me er zo op, net zoals jullie allemaal moeder natuur aanhoor ons 😊
volgende maand zijn we gewoon allemaal tegelijk zwanger! Liggen we naast elkaar in het ziekenhuis te bevallen, whahahahaha Dat zou wel heel grappig zijn
ohja, heb het al vaak gezegd maar dat weet vast niet iedereen meer: ik heb ook heel lang de pil geslikt met een pauze na 10 jaar (waarin ik de 1e keer ook 3 mnd niet o werd, was toen in Kenia) en de 2e keer dat ik stopte, rekening houdend met dat ontpillen enzo werd N geboren in de 1e maand terwijl ik dacht dat ik veilig was... Cary, ik zou als ik jou was ook iets proberen. Misschien iets homepathisch?
mijn moeder was soms net na bevalling (paar maand) al terug zwanger, mens heeft er zo zeven op de wereld gezet, nooit last gehad, kerngezond, en een mooier lichaam dan het mijne....
heb ik ook soms miranda, daardoor dacht ik dat kreng niet dood was...... misschien gewoon dat ze bezig zijn met iets, weet ik niet, maar herken het hoor
@vivi heb drie broers en drie zussen, en mijn ouders ondertussen negen kleinkinderen, en iedereen (buiten schoonzus bij eerste wat proberen, tweede zwanger toen ze nog maar net bevallen was) iedereen direct binnen eerste drie maanden proberen zwanger!!!
hahaha super!! wordt hier superleuk, maar ik moet eerst nog afwas van deze morgen doen en dan nog rap wat krachtvoer maken voor mijn ventje, hahaha, is zo lief dat hij speciaal afkomt om nog een rondje te klussen 😊
en hahha van dat dagelijks scheren, amai, ik sta vol uitslag hahahaha, zou eens dringend terug moeten epileren, maar krijg in deze periode kans niet om ze wat langer te laten groeien! 😊 dit terzijde 😊
ja half jaar is gemiddeld en dan loopt het % warbij het binnen 7 mnd, 8 mnd, 9 mnd , tot 1 jaar is op tot 85% en dan is 90% weer zwanger in het 2e jaar en bij 10% is medisch ingrijpen nodig
Whahaha ja wat erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ohhhhhh maar ik zag het net al.. Nog 38 hoor... heb 712 berichtjes geplaatst... Met deze is het 713 dus moet ik nog 37 plaatsen 😃
Stefan zit ook van alles te zien en ik kijk af en toe mee ondertussen typ ik hier mee EN ik heb een heeeel verslavend spelletje op mijn telefoon die ik ook doe 😃 Ik doe dus heeeeel veel 😃 Ohh jaa en ik denk aan sex 😉
Ohh okee... Wel raar omdat ik dacht dat jij oook al een peuter was... Naja bij mij schiet het zoo wel op.. hahaha Bij 750 word ik volgens mij een tiener 😃 Misschien dat ik Felicia dan wat beter begrijp 😉
Ja ben morgenochtend wel vrij... Moet morgen 17 uur beginnen en dan tot 24 uur.. Dan lekker naar bedje en 7 uur er weer uit tot 12 uur.. Dan naar huis.. Mannetje uitzwaaien gaat 3 daagjes naar mijn ouders helpen klussen. Die komt donderdag weer en dan heb ik weer een slaapdienst dus moet ik weer van 17 uur tot de volgende dag 12... jaja Druk druk druk Slapen straks 4 nachten appart 😉
ohja over wijntjes... drinken jullie wel gewoon? of niet als je zwanger zou kunnen zijn? deze week heb ik 1 keer 1 wijntje op en 1 keer 1 biertje. Ik wil eigenlijk niet drinken als ik zwanger zou kunnen zijn maar gezien het feit dat ik steeds niet zwanger was wordt het steeds moeilijker om helemaal geen drupje te drinken...
(en bij N wist ik het de eerste 6 weken niet en was op vakantie in Bonaire en heb bveel wiite wijn en caiparihna's gedronken en ze lijkt normaal....)