Ik drink wel gewoon... Ben niet echt een zuipschuit dus denk dat het niet zoo heel veel kwaad kan.. Maar als ik positieve test in handen heb zal ik niet meer drinken 😉
iig geen drank 😉
roosOud lidBerichten: 1.172Lid sinds: 9 april 2011
ik heb tijdens de zwangerschap en de borstvoeding niets gedronken! Lijkt me toch beter, maar ja als je niet weet of je zwanger bent.... Kan geloof ik pas kwaad als je de hele tijd door erg veel drinkt?!
CaryOud lidBerichten: 655Lid sinds: 1 januari 2005
Hmm wil inderdaad wel proberen om straks alleen tijdens ongi te drinken. Maar denk dat ik wel eens een wijntje zal drinken totdat de test positief is, daarna niet meer. (is meteen een mooi excuus om wat vroeger te testen)
Lola01Oud lidBerichten: 2.575Lid sinds: 6 april 2011
Ik drink eigenlijk ook nooit.. Tijdens me ongi om te vieren dat mijn lichaam nog werkt 😉 Maar nooit meer dan 2... Ach... Ben daar niet echt mee bezig verder... Als ik zwanger ben ga ik mij wel netjes aan de regeltjes houden
he, ja zodra ik die positieve test in handen heb drink ik ook geen drup alcohol meer. Maar er is nu wel veel lekker alcohol bier dus dat drink ik nu ook wel. maar inderdaad af en toe 1 wijntje bij het eten... tot voor kort werd het nog gezegd dat je 1 drankje per dag rustig kon drinken als je zwanger was. Hoe is dat in Belgie Liesl?
Zo, even snel alles gelezen, is echt gezellig geweest zeg 😉 Grappig om allemaal tegelijk uitgeteld te zijn, samen puffen, lekker shoppen, zwangerschapsgym enz. hihi
Vivi, moest zo lachen om jou, ' ze lijkt normaal' haha 😃
En alcohol...dat drink ik sinds +/- 2 jaar niet meer, ik dronk bijna nooit, maar als er dan een feest of iets was, dan dronk ik zoooooveel dat ik er 3 dagen last van had, echt overgeven en in bed liggen shaken enzo, na al tig keer gezegd te hebben dat ik noooooit meer zou drinken, drink ik nu echt nooit meer. (vind ik best goed van me eigen haha)
De pil komt er hier voorlopig ook niet meer in, nu merk je wel dat het echt troep is ja.
roosOud lidBerichten: 1.172Lid sinds: 9 april 2011
Jaa het moet even (tegen mezelf praten) Wil graag een tiener worden;)
Weet nu wel hoe Liesl zich voelt als ze tegen zichzelf praat!! EENZAAM hahahhahahah Nee flauw.. Maar Miess.. Hoe veer berichten moet jij nog voor je een peuter bent??? 200 ofzo?? 😉
MirandaOud lidBerichten: 3.208Lid sinds: 11 april 2011
Het is verdorie kwart over 10 en manlief en dochter vinden het nog veelste vroeg voor haar om naar bed te gaan!! Ze is 11!! Sorry hoor maar ligt het nou aan mij of wat?? Ze ligt er de hele week al rond 11 uur half 12 in. Ik vind dat veelste laat maar zal wel aan mij liggen...
miesssOud lidBerichten: 2.485Lid sinds: 9 mei 2011
Tja.. Hou maar op.. Ik begin er wel niet meer over... Ik ben er wel even klaar mee... Dram volgens Steef toch altijd mijn zin door over Felicia...
Mag wel voor haar zorgen als meneer aan het werk is of wil vissen maar kan eigenlijk niks beslissen of zeggen zonder dat meneer het ergens mee eens is... Hij is echt veeeeelste makkelijk.. Zal wel aan mij liggen...
oh Miranda, hier mag het soms wel eens wat minder! Ik denk altijd dat als ik er niet zou zijn dat Nadine strakjes in de houding springt en ja papa brult!
Whahhahahaha Ik mag soms de touwtjes ook wel wat losser laten. Komt denk ik door mijn werk dat ik dat moeilijker vind. Toch vind ik normen en waarden erg belangrijk en dat vind Stefan bijzaak. Ook is hij heeel makkelijk. Als Felicia iets niet wil hoeft het niet van Stefan. Wij zijn de baas... Zij niet..
Ook meteen dat gezucht en gepuf van haar als ze iets niet wil of wat moet doen.. Zal wel tiener eigen zijn... Zoo dat is er uit... Dat zat me al even dwars 😉
Nou er was regen voorspeld, dus heb ik tot half vier gewacht met boodschappen (het zou toen om zes uur droog zijn) Maar om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk plense het als een gek. ZO hard dat de party tent het ook niet meer hield. (bbq had een dakje, dus we zijn nog even in de regen doorgegaan, totdat het echt niet meer kon) Verder hebben we super mooi weer gehad, dus waarom ik nu persé woe wilde bbqen?
Ik zal straks eens even de heggeschaar tevoorschijn toveren en gaan douchen 😉 Moet alleen nog even zin maken.. Dus ondertussen klets ik nog even door... 😉
Ik ga nu voor volwassene.. Tiener zijn vind ik ook maar niks 😉 1 in huis is genoeg..
whaaaahahhaa (alleen niet gebruiken bij zindelijkheidstraining :))
tja inderdaad hoort dat zuchten en puffen helemaal bij tieners en kinderen. (deed ik zelf ook heriinner ik me, en nog steeds als mijn man loopt te "zeuren" dat ik me spullen op moet ruimen )
Ach ik doe het ook wel eens en mijn mannetje ook wel maar dit is toch anders... Tieners rollen dan zo raar met hun ogen en kijken zo geïrriteerd en ongeïnteresseerd...
Nou toen we nog niet samenwoonden meer, zeg maar..
Nu wordt het toch lastiger met werk, moe, afspraken zoals nu is mijn mannetje ook naar bed gegaan. Merk ik dat je er echt tijd voor moet maken, het gaat niet meer "zo vanzelf" als vroeger zeg maar.
Die van mij wil eigenlijk nooit... Heeft nooit zin en krijg hem dan ook niet zo ver... Ik vind dat best wel moeilijk want ik ben gek op sex hahah 😉 1 keer in de week is voor hem vaak... Als ik er over wil praten dan zeur ik volgens hem. Hij zegt dan: zo duurt het nog langer voordat ik wat wil hoor... Als ik vraag of het aan mij ligt is dat volgens hem niet zo. Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet... Tijdens mijn vruchtbare dagen doet hij wel echt zijn best hoor maar dan is het 1 of 2 keer en is het klaar voor hem... Hij heeft niet zon behoefte daaraan zegt hij. Vind dat wel heel moeilijk omdat ik het wel graag doe en graag zwanger wil worden...
Zwaar onderwerp voor laat op de avond maar wil er wel graag even over praten.....
Ik ben wel een heel vrij iemand... Ik hou ook wel van spanning.. In de auto, op een parkeerplaats, tijdens het lopen met de hondjes (als er geen mensen zijn ;)) Noem maar op en dat is hij niet... :oops:
Sorry hoor voor mijn openheid... (Neem openheid niet te letterlijk nu ;))
jeetje Miranda, das best lastig zeg! 1 x per week is geloof ik wel gemiddeld, maar als je graag zwanger wilt worden...... pfff... geen idee hoe dat op te lossen, toch proberen te verleiden dan maar.....
Dat is voor hem wel veel hoor... Even heel open.. Het is nu ook al 3 wk geleden!! We hebben een periode gehad hebben we het ruim een half jaar niet gedaan... Mijn vriend zat toen niet lekker in zijn vel en er gebeurde veel om ons heen.. Ik heb er dan ook alle begrip voor maar dat begrip en geduld is nu wel een beetje weg... Ik heb soms ook het idee dat een kindje voor hem niet zozeer hoeft omdat hij er al 2 heeft... Volgens hem is dat niet zo en zie ik ze vliegen maar je gaat toch van alles denken...
Dat 'onderweg' vind hij wel leuk.. Maar hij heeft gewoon geen zin... Sexy lingerie setje word hij ook niet opgewonden van.. Ik heb echt van alles al geprobeerd!! Ik moet altijd echt eerst van alles uit de kast halen (lees: bij hem doen) voordat er enigzins beweging in komt.. En dat vind ik niet altijd leuk... (Snappie??)
Jaa haha hij is ook echt gek op kinderen hoor... Hoe meer hij er om zich heen heeft hoe leuker hij het vind. Maar hij is bang dat als we een kleintje krijgen het ook niet helemaal 'goed' is om hem maar zo even te zeggen. De jongste heeft PDD-NOS en de oudste heeft ook het een en ander... Dat houd hem volgens mij wel tegen... Hoe meer ik jullie er over vertel hoe ingewikkelder ik het vind worden..
Ik weet niet wat het is.. Ik word er zelf zo onzeker van terwijl ik nooit zoo was..
Ja ik probeer er regelmatig over te praten maar dan kapt hij het af met; Begin je er nou al weer over. Of Ik weet niet waar het van komt. Of hoe meer je er over praat hoe langer het duurt voordat ik wat wil. Noem maar op
dat kan ik me helemaal voorstellen, zeker als je "alles uit de kast" moet halen voordat er iets gebeurd. Dat is ook niet erg goed voor je zelfvertrouwen, daar zou ik ook onzeker van worden. Zeker denk ik omdat het waarschijnlijk "vroeger" niet zo was?
aaahhhhhh, das om gek van te worden zeg! Dat van de pdd-nos kan ik nog wel inkomen, maar ja dat was een andere vrouw (die geloof ik zelf niet helemaal spoort 😉 ) Maar om nou steeds een gesprek af te kappen..... Kan je hem niet een keer opsluiten met de mededeling "je mag weg als we gepraat hebben" 😉
Dat is inderdaad wel wat voor mij om te doen.. hahhaa Maar dan krijg ik weer; Begin je daar nou weer over. Ik zeg toch dat ik niet weet waar het van komt dus wat wil je er nog over bespreken... Tja.. en dan...
Die ex van hem spoort inderdaad niet...
Nee moeilijk, weet ook zo niet echt wat je hiermee zou kunnen doen. Misschien toch nog een gesprek, maar dan meer over jou onzekerheid en het verschil met vroeger en nu en dat je dat erg mist?
Tja aan de andere kant, wij zitten denk ik op een gemiddelde van 1x per week. En dat is de ene keer 2x per week en de andere keer 1 x per 2 weken. Alleen is dit voor ons beide oké en hoeft geen van beide er "zo hard aan te trekken"