Wat een skattie tweet! Leuk pakje ook, wat is ze ook al groot! of lijkt dat zo?
Ennuh, zie ik dat goed...heeft ze rooie haartjes of is dat de lichtval?
Mooie meid!!!
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
tweety1982 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=Na5PtIgrvr0
nee deze staat er nog niet
Erica-J schreef:Hoi meiden, even een teken van leven van hier 😊 Zalig op vakantie in Hawaii, onze huwelijksreis/laatste verre vakantie met zijn tweetjes. Wel een beetje schrik gehad omdat ik na de reis een paar dagen fiks last van harde buiken heb gehad, maar nu helemaal gesetteld en we zien de mooiste dingen 😊
Als ik terug ben ( nog een weekje te gaan) zal ik eens bijlezen hoe het met iedereen gaat.
Aloha!
ruthje schreef:Yeah ik duim!! Wat spannend Elmo! God het gaat gewoon beginnen!!! Whaaaa :mrgreen:
Plusje, bij PCO kan je eigenlijk geen ovutesten gebruiken. Staat in de bijsluiter...dit omdat je veel lh aanmaakt door de vele kleine onbruikbare eicellen. Er groeit dan niet 1 tot dominantie uit...je krijgt zodoende wel positieve testen maar er springt dan geen ei. laat je goed voorlichten door de gyn!
Jones schreef:Hey Plusje,
Wel dan hoop ik echt dat jouw gevoel goed zit en dat je snel beloond mag worden met een schattig wondertje!!!
TOITOITTOI, maar amai, 14 maanden zonder regels... dat was zeker en vast een lange, lastige tijd voor jou!
take care
PS: sorry voor het 1e mislukte berichtje!!!