@Dani: als je het nog leest op je mobiel oid: een heel fijne vakantie!! Goed trouwens dat je niet naar dat feestje bent gegaan, zou ik ook niet doen in jouw situatie! Hopelijk voelen jullie je allebei weer beter en kunnen jullie volop genieten van de vakantie! He gadver, wat vervelend zeg dat je ouders je gewoon niet snappen, kan me echt heel goed voorstellen dat ze je daar heel veel verdriet mee doen... Hopelijk trekken ze nog bij en kan je toch helemaal genieten van je vakantie, heb je echt even nodig! Sorry hoor als ik het niet begrijp, maar is je mannetje niet mee op vakantie dan? Omdat je zei dat je alleen bent tot vanavond 21.00u... Heel veel sterkte in ieder geval meid, denk aan je!
@Pinkie: klinkt alsof jullie het toch heel gezellig hebben ondanks de regen, helemaal goed :D! Wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen vanwege het slechte weer, is dan altijd balen he dat je niet gewoon een eigen wc hebt, zeker 's nachts. Hopelijk knapt het weer snel wat op, alhoewel het daar niet naar uitziet :(...
@Tara: wat grappig dat jij ook in de Ikea was :D. Wij konden geen leuke salontafel vinden en ook de koopjeshoek had niks leuks te bieden, dus toen was ik het alweer helemaal zat haha ;). Denk niet dat wij er snel weer komen, merk dat ik een beetje uitgekeken raak, konden er ook al geen leuke bank vinden :oops:... Maar ja, ieder zn eigen smaak :)! Wat leuk zeg dat je nog steeds contact hebt met die andere mama's, heel veel plezier alvast met het uitje!!
@Lucky: hier nog steeds wat misselijk, al sinds gister/eergister... Krijg er hoop van, maar weet dat de kans nog steeds verre weg het grootst is dat het niet goed zit, dus probeer die hoop weg te drukken... Bij de Ikea was het erg teleurstellend :(, konden geen leuke salontafel vinden en ook de koopjeshoek had niks te bieden, was er toen gelijk alweer flauw van haha ;). Denk dat ik gewoon wat uitgekeken raak op de Ikea, ben meer van het moderne ;). We hebben dus niks gekocht, had toen ook geen zin meer om te snuffelen en wilden bij Barts ouders de tour kijken (althans Bart), dus hadden ook niet heel veel tijd. Nou ja, weten we ook maar weer dat er daar niks is, kunnen we weer verder kijken. Geniet jij lekker van je relaxte dagje, hoort wel een beetje bij de zondag vind ik ;).
@Jolien: dankje meid voor het duimen en de sterkte wensen, hoop zo dat het donderdag toch goed blijkt te zijn!! Jammer dat je je ei waarschijnlijk gemist heb, maar zo te horen is het volgende maand gunstiger! Lief he, die kleine baby'tjes en dan helemaal super dat je em ook de fles al mocht geven :D. Geniet van je relaxte dagje, klinkt als een echte zondag!
@Ruthje: wat leuk zeg dat je aan het schilderen geslagen bent, klinkt erg mooi! Laat je een foto zien als het af is? Hier gaat het wel, blijf misselijk, maar zegt niks, dus moeten helaas echt afwachten tot donderdag. Maar hoop krijg je toch als je hcg goed gestegen is en je klachten houdt, ook al is het tegen beter weten in...
@Linda: ow meid, wat geweldig dat je nu al 3+ hebt op de CB test, dat lijkt echt op een tweeling hoor, anders zou het toch nooit nu al 3+ weken kunnen zijn?? Wanneer heb je de eerste echo? Wat spannend zeg!
Hier gister een gezellige dag gehad, eerst naar de Ikea (de opbrengst was helaas niks, was zeer teleurstellend :() en daarna aan het begin van de middag naar Barts ouders. De mannen hebben de tour gekeken en later zijn Barts moeder en ik nog naar het centrum daar geweest, mn schoonmoeder moest nog wat dingen hebben en ik had van Moeders voor Moeders nog een bloemenbon (in de vorm van een pasje) gekregen omdat het mis ging en toevallig zat daar een Fleurop (was alleen daar te besteden), dus heb ik daar een leuk potje met 2 kleine plantjes gekocht. Ik bleek het pasje alleen vergeten te zijn (:oops:) en toen kreeg ik het van mn schoonmoeder :D. Heb daarna ook nog een heel leuk en heel goedkoop spijkerjasje (maat 176 hihi) gekocht en van mn schoonmoeder kreeg ik nog weer een stapel kleren die zij had gekregen van de familie van een overleden vriendin (was een heel moderne vriendin, net als mn schoonmoeder) had gekregen, maar zij kon ze niet aandoen omdat ze van die vriendin waren geweest, dus mocht ik het hebben :D. Zijn echt heel leuke kleren en ze heeft ook 2 broeken voor me gemaakt, dus heb echt weer een heel nieuwe garderobe :D. We hebben daar nog weer heerlijk gegeten en 's avonds hebben we nog 2 spelletjes Mens Erger Je Niet gedaan, was weer zeer fanatiek haha, hebben weer erg zitten schreeuwen tegen elkaar haha... Maar hebben ook erg gelachen, het is zoooooooooo leuk altijd! Rond 23.30u zijn we weer naar huis gegaan en zijn meteen gaan slapen. Heb nu al de hele tijd last van mn rug (gister ook), maar kan ook wel spanning zijn, dus probeer me geen zorgen te maken. Vandaag een heel relaxed dagje, ons weer opladen voor de werkweek (die voor mij maar uit 2 dagen bestaat ;))!
Liefs Susanne