dani schreef:Iset, wanneer gaan jullie trouwen? Of hebben jullie nog geen datum gepland? Eerst verbouwen en kindje?
Hoop voor je dat het inderdaad meteen de 1e x raak is! Ik was er juist de eerste maanden helemaal niet zo mee bezig. Nou ja, de allereerste maand geloof ik wel. Maar het laatste half jaar ben ik de dagen voor ik ongesteld moet worden ook super nerveus hoor!! Spannend voor je!!!
Begrijp ik goed dat je wel al eerder met de pil bent gestopt? (dat je zegt een onregelmatige cyclus te hebben)
We wilden eigenlijk volgend jaar mei trouwen, maar doordat wij nog een nieuwe keuken, vloer enz gaan laten zetten en dit best prijzig is hebben wij besloten het huis voor te laten gaan. Moet wel zeggen dat ik erg moeilijk vond. In mijn hoofd had ik namelijk de volgende volgorde en dat was trouwen en dan een kindje. 😉 Nu het trouwen even afgevallen is wil ik heel graag een kindje, want als ik moet wachten totdat ik ga trouwen dan kan ik weer een paar jaar verder zijn en dit vind ik een minder geslaagd idee. Trouwen komt nog wel, alleen weten we nog niet wanneer.
Ik ben sinds vorig jaar met juni met de pil gestopt en eigenlijk pas sinds januari een onregelmatige cyclus gekregen. 😖
Ik ga zondag of ergens volgende week testen, mits ik uiteraard ong ben geworden.
Ik lees dat jij nog 10 dagen moet tot testen. Zal voor je duimen!!