Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
@Xannia: haha ken het. Lief wilde voor zijn 30tigste kids en die word nu in mei 30 dus we waren nog mooi optijd 😉
Tanja85 schreef:
Sylvestertje, heb jij ook nog een 3D echo? Ik zie namelijk dat je 28 weken bent, ik had 'm met 29 weken geloof ik.
Krijg je een extra groeimeting?
Myuna: lekker naar A'dam dus! Fijn, samen er een dagje uit. Ik ben helaas niet bekend in A'dam (kom helemaal uit het Zuidelijke Brabant, tegen de Belgische grens....), dus tips heb ik niet. Maar geniet er van alvast 😊
Ik kan helaas amper lopen, vandaag laatyste werkdag, want ik heb heel mijn voetzolen open liggen van het krabben. Zo vreselijk allemaal *zucht*
Foto'tje van mijn buik nu:
[ATTACH=CONFIG]7103[/ATTACH]
Tanja85 schreef:
Sylvestertje, balen zeg dta je placenta voor ligt. Dan zul je dus je hele zwangerschap je kindje weinig voelen. Mijn placeta ligt welliswaar achter, maar ik voel ons kindje ook echt nauwelijks. Dat blijft me af en toe onzeker maken, maar nu heb ik er gewoon vertrouwen in dat ons kindje het super doet, dat bevestigt namelijk iedere controle. Is dat voor jou ook de reden dat je iedere 4 weken een groeiecho krijgt? Ik krijg komende dinsdag mijn laatste groeiecho (1 dag voordat ik 38 weken ben).
Oja, over de jeuk, die schijnt snel over te gaan na de bevalling, is echt een laatste-6-weken-kwaal schijnbaar.
Xannia schreef:Banner telt helaas automatisch door, dus nog geen ongi. Heb hem aangepast naar 40 dagen.. Hopelijk dan de komende dagen??
Sylvestertje, gelukkig is het nog 'goed' gegaan dan! Na dit verhaal zou ik me best angstig voelen als een zuster me daar ooit willen prikken, brr.. Nu lekker twee weekjes vrij en dan nog één week werken?
Tanja, hoe gaat het met jou?