myuna schreef:Alle dames een fijn weekend gehad??
Sylverstertje, hoe was het bij de gyn vandaag?
Wij hebben een heerlijk relaxed wekend gehad.Lekker geshopt voor de beeb en gister geborreld met vrienden (ik aan de appelsap) en daarna lekker gegeten.Ik heb zoveel gegeten,...te erg!haha.Ik heb als toetje een dame blanche genomen,...je krijgt dan een schaaltje gesmolten chocolade erbij,...ik heb me net kunnen bedwingen het bakje niet aan mn mond te zetten en leeg te gieten!hahaha!
ff geknipt en geplakt:
Hier even kort verslag van de gyn:
Alle vaste gyn en assistenten waren er niet, dus allemaal vervangers. We kregen een net afgestuurd jochie (zo leek het iig). Na een half uurtje uitloop mochten we naar binnen. Wat verteld over bekkenpijn, weinig slapen (vannacht weer van 2 tot 5.30 wakker gelegen), cyste bij de "uitgang" (inmiddels groter dan een knikker en pijnlijk!).
Nou hij zal nog kijken, maar niet meer gedaan. Verder zal ik weer een groeiecho krijgen, maar hij kon dat niet, dus hij moest kijken of het tussendoor kon. Omdat de baby wat minder bewoog, ging hij ook een ctg scan maken. Moest ik ook op wachten natuurlijk.
Eerst half uurtje CTG, dat was helemaal goed. Daarna een groei echo. Alles was 40 / 41 weken qua groei. Gewicht is ongeveer 3500 gram. (ik ben pas 35 weken 2 dagen).
Hij lag verder wel helemaal goed en al erg diep/laag.
Daarna weer terug naar hem. Ze gaan niet eerder inleiden, omdat het een grote baby is. Alleen als mijn bloeddruk hoger wordt, gaan ze het na 38 weken wel inleiden (zoals bij mijn dochter).
Uiteindelijk 4,5 uur later stond ik weer buiten...
Was wel weer een vermoeiend middagje...
myuna, lekker weekend! Had het gewoon gedaan die chocolade 😉 bwhahaa
Ben niet zoveel op facebook en heb jullie ook niet allemaal geloof ik... Heb al moeite het hier bij te houden (lees met meerdere topics mee)