Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
@Myuna: leuk is dat he! lief zit hier continue aan mijn buik, is ook echt beledigt als hij dan geen schopje van de kleine krijgt haha. Geniet nog even van je vakantie!
vaddie schreef:Zoals sommige misschien al op hyves hadden gezien ben ik vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Had ernstige buikkrampen en wat bloedverlies. Mocht meteen komen. (nou ja, zat in den haag dus duurde wel even) Het was erg druk met spoedgevallen dus zijn er bijna drie uur geweest. Gelukkig is met frummel alles goed. Bloedverlies is mogelijk een gesprongen adertje. Buikpijn is echter een teken dat ik rustiger aan moet doen. Ze heeft een echo gedaan om naar frummel te kijken. En inwendig (ik moest toch even slikken) om te kijken of er geen ontsluiting was. Directe collega's hadden allemaal al gemaild met de vraag hoe het gaat. Toen ik thuis kwam meteen leidinggevende de ziekmelding doorgegeven. Advies van de gyn is om een paar dagen echt rustig te blijven. Daarna voorzichtig weer aan het werk. Dus nu werk gemaild dat ik vanaf 6 uur per dag werk, eens kijken hoe dat gaat. (en niet meer gevraagd)
Ben even echt geschrokken.
Evi1987 schreef:@Vaddie: kijk dat is mooi 😃 zo vind je een goede balans. Had op je hyves al gelezen dat je de baby gevoeld had. Leuk joh 😃 Heel veel plezier en succes bij de 20-weken echo vandaag!
@Sylvestertje: je ticker is veranderd van regenboog naar blauw... krijgen jullie een jongetje?! 😃
Net bij de huisarts geweest. Ze denkt wel aan zwangerschapsischias. Ik moet rustig aan blijven doen en proberen wel wat te blijven bewegen. Het gaat pas over na de geboorte van Ukje dus ze hoopt voor me dat het met 38 weken komt. JA IK OOK! Grr als de baby blijft zitten tot 42 weken word ik gek met deze pijn.