Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
@Ikke: ja heerlijk he! Vind dat ik die straks ook wel mag kopen haha. Of misschien chocopepernoten :D:D:D
myuna schreef:Sylverstertje,mooi buikje hoor!Draag je een buikband voor de steun of heb je gewoon een een leuke buikband als accessoire?
Evi,balen dat de dader nu ongestraft blijft.Natuurlijk had je hem graag een straf aangedaan.Gelukkig geeft het je wel rust,omdat je er nu voor je gevoel alles aan gedaan hebt.Nu ook heen rechtzaak meer,lekker gaan genieten van jullie kleine Ukje!
Dikke knuffel!Leuk dat je een gupsafdruk van je buik laat maken.Wil ik ook gaan doen.Leuk idee van de servetten.Had zelf alleen aan mozaïek gedacht.
Vanavond bij mams gegeten.M'n moeder pendelt al een tijdje en heeft gependeld voor het geslacht.
Volgens m'n moeder is het een meisje.Laat daarom de site lekker op
Roze staan.Haha!Morgen lekker shoppen voor beebje.Heb er helemaal zin in!
myuna schreef:Sylvestertje,leuk buikbanden!Heb je er veel gekocht?
Xannia,fijn dat je nieuwe baan bevalt!Leuk dat ze je alle vrijheid geven om dingen aan te passen.
Vaddie,jij al helemaal verslaafd aan de buikbanden!Leuk hoor.Snap wel dat je lief dat leuk vind!Haha!
Evi,leuk idee van het boxkleed.Welke kleuren/motieven heb je gekocht?
Morgen de gipsbuik,ben benieuwd hoe ie eruit komt te zien!
Vandaag hebben we lekker geshopt,..eigenlijk teveel gedaan,ben mooeee!Pff.
Heb een boxkleed gekocht met 20% korting.Haakjes voor de babykamer van vogeltjes en eekhoorntjes en een paddenstoellamp.Thema van de kamer wordt bos.Met groen en wit als kleur.Morgen de kinderwagen en maxi cosi kopen met 15% korting bij de Prenatal.Helemaal leuk!
myuna schreef:Ikke,jeetje was wel ff schrikken,..of niet.Hoe gaat het nu met je?
Morgen lekker even tot rust komen.
Evi,ik ga voor je duimen dat Ukje eerder wil komen.
Hoorde van schoonzusje dat strippen ook geen feest is.Maar dat is bekkenpijn ook niet.
Leuk dat de ambtenaar er een persoonlijk verhaal van maakt.Wanneer gaan jullie voor de GP?
Nog goed gekomen met je salonspullen?
Vaddie,hoe gaat het met de halve dagen werken?
Sylverstertje,kan me wel indenken dat je op een gegeven moment wel klaar bent.Wel een slimme actie trouwens!
Vandaag al de bestelde spullen bezorgd gekregen.Hebben nu de Maxi cosi Myra 4 kleur denim field compleet met reiswieg en de maxi cosi Pebble Steel grey.Helemaal leuk.Alles nog maar netjes in de doos laten zitten.Lief heeft zelf in een nis een mega kast gemaakt.Zo hebben we meer opbergruimte en zou de te worden babykamer leeg gehaald kunnen worden.
Vanavond weer gaan tennissen,..lukt nog goed.Ben alleen niet zo snel meer!Haha!
Tess schreef:He meiden!
Nou ik had een hele waslijst aan dingen, waarom het deze maand zou gaan lukken..
Ronde 7 na de pil, mijn geluksgetal..
Nog net op mijn 28e moeder, wat ik graag wilde..
Mijn vriend en ik zijn morgen 12 jaar samen, wat een kado zou het zijn..
Vier pendels voor deze maand..
En ik had nog veeeeel meer redenen..
HET IS GELUKT!!!!!!!!!! IK BEN ZWANGER!!!!! AAAHHHH!!!!
En let wel: Ik heb helemaal niks gevoeld, geen steekje, niet meer plassen, niet moe (kan natuurlijk allemaal nog komen), alleen mijn borsten zijn van beurs naar zeer doen gegaan, verder was alles precies hetzelfde als in andere rondes..(waardoor je je meteen ook afvraagt of het allemaal wel goed zit, maar daar gaan we maar even vanuit!)
Ik heb vanochtend het hele huis rondgestuitert met mijn vriend haha!
Verder niks meer bijgelezen, maar ziehier het resultaat van mijn forumafstand :-)
ikke79 schreef:Foto maken hè! Na 24 uur stopt ie ermee.
Ik deed nog eens een kruidvat test. Lekker goedkoop en die streepjes zijn ook leuk. gewoon weer even een bewijs dat het echt zo is!