he meiden!!
Alles wat goed bij vk!! kleintje groeit goed en ligt nog lekker eigenwijs in stuit!! De maagpijn die ik momenteel heb komt omdat ik kleine erg hoog draag en zijn hoofd precies bij mijn maag draag..waardoor alles zo in de beknelling komt!! Had ook gehad over benauwheid, heb steeds meer de neiging om te gaan hyperventileren..Ik heb ik mijn verleden angst/paniekstoornis gehad waarbij ik erg hyperventileerden en wil absoluut niet meer in die hel terecht komen!! Ik moet dit in de gaten houden en kijken of ik niet de verkeerde kant opschiet!!
Heb ook weer lekker even hartje horen kloppen, wat kan ik daar van genieten zeg!! Heb het opgenomen met tel 😃 kan ik het vaker luisteren!
@kaartje: ik heb leuk kaartje gezien bij
www.kaartje2go.nl weet alleen nog niet helemaal hoe het te werk gaat, maar vriendin heeft daar ook haar kaartje vandaan dus kan ik het aan haar vragen!
@GND: Vervelend meid, banden misschien? lektieten lijkt me ook erg K*t...*
knuffel* en hier gewoon lekker zeuren..we zijn hier toch om elkaar ook te steunen!
@bambi: zeur verhaal mag hier ook altijd hoor!! Maar lekker dat je een goed gesprek over de toekomst heb gehad!
@gup: Morgen alweer 30 weken meid!!
ik ga lekker gestrekt op de bank liggen, gtst kijken en duik denk rond een uurtje of half 10 me bed in!
Fijne avond iedereen!!
Liefs shirtjuh