Hey meiden,
Daar ben ik weer.. had heeeeel veel pagina's terug te lezen, dus kan onmogelijk op alles reageren 😉
@ Prinses:
Wat balen van dat optreden van je vriend! Op zo'n avond wil je lekker samen zijn met jullie kleine uk erbij.
En een emotionele dag dus achter de rug.. Gek he? Dan ineens kan het hard binnenkomen dat het écht definitief
voorbij is!
@ Bambi:
Wat vervelend met je verloskundige zeg!! En in het begin altijd zeggen 'je mag altijd bellen hoor...'
Wel fijn dat je later nog contact hebt gehad, maar toch.. de sfeer is al wel gezet 😞
Van de week ook druk geweest met werken en het was spannend, omdat ik ook het podium op moest voor een grote
groep mensen en toen merkte ik het ook wel aan m'n buik!
De nacht ervoor werd ik er ook wakker van.. keihard.. voelde echt niet prettig 😞
@ Tanja:
Fijn dat het ook geregeld is met zwangerschapsverlof en ouderschapsverlof! Lekker.. en tja.. als je het niet vol houdt,
dan gewoon inderdaad eerder stoppen! Kan me voorstellen dat je erg moe wordt!
Over geboortedata:
Ons ukkie wordt verwacht tussen de verjaardagen van m'n vader en broer in. Zitten 2 dagen tussen.. En ook de
vader en zus van mijn man zijn die week jarig, dus dat zal wel een dubbele verjaardag gaan opleveren 😉
@ Shirtjuh:
Lekker geshopt dus? Heerlijk! 😃 En balen dat internet kapot is!! Zo onhandig!
@ Leutje:
Vervelend zeg!! En zo'n kleine uk houdt helaas geen rekening met mama 😖 Hopelijk gaat het komende nacht beter!
@ Stampertje:
Dan kunnen wij elkaar de hand geven! Ook hier weinig klachtjes. Af en toe last van maagzuur (let nu goed op wat ik eet),
minder lucht inderdaad en verder helemaal niks.
Schaam me gewoon bijna om dat hier neer te zetten, omdat iedereen zo veel last van klachten heeft 😞
Vorige week waren we ook 2 jaar getrouwd, dus we zijn heerlijk een nachtje weggeweest naar een hotel. Lekker
uitwaaien aan het water en heerlijk tijd voor elkaar vrij maken. Echt genoten!
En vorige week ook nog een loekiefiets gewonnen!
http://www.loekie.nl/Jongensfietsen/12inch/Lion_kinderfiets Die
staat hier nu te pronken 😉
Hier ook de aardbeving gevoeld. Echt zo gek.. We zaten lekker op de bank tv te kijken en ineens schudt heel de bank.
Na een paar seconden kijk ik mn man aan en zeg 'Ben ik nou gek? Bewoog jij de bank heen en weer?'
En toen belde gelijk m'n vader daarna op om te vragen of wij ook die aardbeving hadden gevoeld.. Echt heel gek!
Ook is vorige week de kraamzorg geweest voor intake. Die belde maandag en kwam woensdag al. Stelt helemaal niks
voor. Ze legt wat dingen uit, zegt wat de kraamverzorgster doet en ze was na ruim een half uur weer vertrokken.
Nou, vandaag thuis werken, dus ik ga maar eens aan de slag!