EekhoorntjeOud lidBerichten: 1.498Lid sinds: 11 december 2009
Jools wat fijn meid dat Oliver het zo goed doet! Maar inderdaad niet te hopen dat je een borstontsteking hebt/krijgt. dat lijkt me echt heel pijnlijk!! Sterkte meid!
Mowzy schreef:
Forumnaam
Leeftijd
Hoeveel-
ste
kindje
Uitgerekend
Bevallen -
zw. duur
gewicht -
lengte
Geslacht -
naam
Zh/th
Bv/fv
Afspraken
Mickey129
26
2de
2 april
24 maart
(38w.5d)
3240 gram
47 cm
K.athelijne
S.apho
ZH
FV
Mowzy
25
1ste
2 april
Meisje
TH
BV
10 april controle VK?
Andreaaa
25
2de
2 april
Meisje
ZH
FV
5 april = controle VK
Lenteding
28
3de
2 april
Verrassing
TH
BV
22 maart = controle VK
MamaV
30
2de
3 april
16 maart
(37w.3d)
3730 gram
(51 cm)
Owen Dean
ZH
BV
Loesje80
31
2de
4 april
Meisje
TH
BV(?)
10 apr controle vk
Bloem81
30
2de
6 april
Meisje
TH
BV
3 apr controle vk
Kruimeltje
38
1ste
8 april
19 maart
(37w.1d)
Tim Matthijs
TH
BV
Jools
26
2de
17 april
12 maart
(34w.6d)
3370 gram
52 cm
Oliver
ZH
BV
Eekhoorntje
33
1ste
23 april
Meisje
ZH
BV
3 april = controle VK
Lex
28
2de
26 april
Meisje
ZH
FV
MamaV schreef:@Lenteding: nou dan is het allemaal nog best vlot gegaan of niet? Vervelend dat het op het eind zo pittig was, goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd. En fijn dat Thomas alweer aankomt. Hoe vinden je andere kids het?
@Lunanoa: haha ja nu ben ik ook heel benieuwd naar de meisjesnaam. Die van ons was/is Nova (Nova Reza). Zou wat zijn als we die ook nog gemeen hadden! 😉
@Hier: nou sinds 00.00u weinig geslapen, Owen heeft huilend tussen ons in bed gelegen op het aankleedkussen. Hij had weer krampjes want had net een flinke spuitluier. Je ziet hem ook persen zeg maar (rood aanlopen), vind het zo sneu... Maar na om hem nou elke avond laat in bad te doen... Hmmm. Nu aan het voeden, benieuwd hoe het straks gaat. Vandaag overdag heeft hij alleen maar geslapen trouwens. Dus over het algemeen mogen we niet klagen hoor.
kruimeltje schreef:@MamaV, Owen (en ook Vince) hebben veel meer aan een blije mama die de fles geeft dan aan een mama die borstvoeding geeft en die niet lekker in haar vel zit.
Ik baalde er ook van hoor dat ik moest stoppen met de BV, maar nu ik de knoop heb doorgehakt ben ik echt blij dat ik gestopt ben.
Sanel schreef:Breekt even in.
Het handigst is en wat het meeste is gedaan dat er een mama topic pas geopend is als iedereen is bevallen. Als je hem nu opent en niet erin schrijft verdwijnt ie naar beneden en kan het zijn dat ie nog een geopend wordt en met dubbele topics zit.