Goeienavond meiden,
dank voor alle felicitaties 😊 Hier een genietende mama, met een klein meisje dat bij haar ligt te slapen, en ondertussen met een hand even aan het typen...
Mowzy, wat een heftig verhaal, toch. Zeker omdat er eindelijk schot in de zaak zat. Maar gelukkig kijk je er (op de bv-begeleiding) positief op terug.
Mijn verhaal is net wat anders, sorry :oops:
Gister waren we een dvdtje aan het kijken toen ik rond half 9 iets van kramp voelde, helemaal onderin mijn buik. Dus ik dacht eigenlijk dat dit iets van indalingsweeën ofzo zouden zijn. Ik heb het maar zo gelaten en lekker met vriendlief de dvd afgekeken en daarna naar bed. De krampen werden wel wat heftiger, maar tja, geen idee of dit voorwerk zou zijn, of echt (want een echte wee herken je, behalve ik blijkbaar :shock:) en om vriendlief niet voor niks ongerust te maken maar gewoon gaan slapen. Hij iig. Om 10 over 10 hem toch maar wakker gemaakt dat ik toch wel dacht dat het begonnen was. Nou, meneer behoorlijk zenuwachtig, hihihi. Om half 11 de vk gebeld en de buurvrouw of de babyfoon hun kant op kon komen. Om 11 uur had ik al bijna 5 cm ontsluiting. De weeën waren best heftig en er zat geen ritme in, soms 3 flinke achter elkaar, soms 5 minuten niks... Rond 12 uur dacht ik al iets van persdrang te hebben, en om kwart over 12 heeft de vk, toen bleek dat ik al bijna 10 cm ontsluiting had, de vliezen te breken. Wat een golf, hihihi. En tja, toen kwamen de persweeën ook meteen en om 00.25 is onze kleine meid geboren, Floor, ons eigen paasmEIsje. Ze was 3290 gram en 51 cm.
Om half 3 lag iedereen (weer) netjes, schoon in bed en ondanks een wakkere kleine man van 4 tot 5, heerlijk geslapen tot half 8.
De kleine meid heeft 's nachts meteen aan de borst gedronken, maar is vandaag best misselijk en gooit er behoorlijk wat slijm uit. Maar goed, ze zat echt in een golfslagbed, tot net voordat ze geboren werd, dus niet zo raar dat ze behoorlijk wat vruchtwater binnen heeft gekregen enzo.
De kleine man vindt het wel raar dat hij niet zomaar op me kan klimmen en dat ik hem niet zomaar op ons bed kan tillen, maar hij vindt zijn zusje bijster interessant en roept de hele tijd Aai!!! Nu hebben we net gegeten, zit ik boven op bed, en vriendlief met de kleine man beneden. Heeft hij even wat "normale" dag vandaag, gewoon lekker samen met papa spelen, in een visite-loos-huis, hahahha.
Morgen, of vannacht zal ik wat socialer reageren. De kleine meid heeft vandaag best veel geslapen (al kost het haar wat tijd om in slaap te vallen, omdat het slijm haar echt wel in de weg zit) dus ik denk dat die vannacht wel zal bedenken dat het tijd is om gezellig te doen 😊
Dikke knuffel meiden, op naar meer BUB's!