@ Eekhoorntje, ik hoop dat het nu eens een keer gaat doorzetten bij jou en dat je niet meer voor je volgende controle naar het ziekenhuis hoeft.
@ Jools, ja hij is leuk he die knuffelhond. Hij is alleen wel erg groot, dus hij "slaapt" in het babybadje als we hem niet gebruiken. Maar Tim kan er straks heerlijk mee spelen als hij op de grond gaat liggen en kruipen.
Tim heeft inderdaad van die leuke lachkuiltjes. Ben er helemaal verliefd op 😃
En ik moest even kijken wie het was, maar ik had je op FB herkend aan de namen van de kids.
O, dat is wel erg weinig slaap wat je gehad hebt. Hopen dat je dit weekend toch nog even ergens wat kunt inhalen.
@ Lex, wel lekker je rust nemen op momenten dat het kan hoor.
Geef je borstvoeding of krijgt Bess de fles? Ik vond de borstvoeding echt zo zwaar, ik was er zo lang mee bezig en niemand kan het van je overnemen.
@ MamaV, ja tijd vliegt voorbij he! Ah Owen heeft dus ook last van Regeldagen? Ik denk dat Tim het ook weer heeft. Dacht trouwens dat dat bij flesvoeding minder of niet zou zijn.
Wij gaan vanavond ook maar eens proberen om Tim in bad te doen voordat we naar bed gaan, als hij tenminste wakker wordt voordat wij naar bed gaan, want nu slaapt hij eindelijk even.
Want 8 uur achter elkaar slapen ... dat klinkt wel heel erg aantrekkelijk!
Vandaag zo'n leuk filmpje gemaakt van Tim in de box ...
http://www.youtube.com/watch?v=jAlhE41LMiw&feature=shareGelukkig is Tim tussen het zielig zijn door (last van buikkrampjes, windjes, boertjes, poepjes en honger denk ik) ook gewoon een vrolijk ventje.
Ik heb vanmorgen toch maar een bus van die Nutrilon Omnia (voor krampjes en moeilijk poepen) gehaald. Ik geef Tim nu 120 ml water + 2 schepjes Nutrilon Standaard + 2 schepjes Nutrilon Standaard. Even afwachten of dat helpt.
Vanmorgen vroeg had hij echt een enorme poepluier. Luier kon ook niet alles opvangen, alles zat in zijn broekspijp. Dennis liet hem een boertje doen en toen zag ik gewoon een grote gele vlek door zijn broek heen komen ... oeps :oops: Gelukkig was Dennis verkouden en rook hij het niet, terwijl hij er bijna met zijn neus boven hing.
http://www.youtube.com/watch?v=jAlhE41LMiw&feature=share