Owhja, dat heb ik ook gelezen, maar kan t soms niet allemaal meer linken! Owh das idd wel jammer dat je dan niet bij de bruiloften kunt zijn... Helemaal bij een goede vriendin! Bij ons staan er veel verjaardagen en feestjes gepland, waar ik wel bij aanwezig hoop te zijn, maar ik ga er maar niet van uit... Ik ben 28-10 uitgerekend, 13-9 verjaardag oma, 28-9 schoonouders 50 jaar getrouwd, 4-10 neef jarig, 5-10 moeder jarig, 9-10 vader wordt 50, 10-10 opa en een nichtje jarig, 28-10 schoonvader jarig... mmm tsja we zien wel, hopelijk niet op een zelfde dag als een verjaardag dat zou ik jammer vinden voor de kindjes! maar ja het laat zich niet plannen...
Jip en Janneke, tsja iedereen heeft denk ik zo wel een naam voor de ongeboren kleintjes! Ik weet niet hoe ik hier bij kwam, maar zit er sinds het begin al in... daarnaast denkt manlief dat het een jochie en een meid wordt, dus daar klopt het dan wel bij...
Eliza82Oud lidBerichten: 3.382Lid sinds: 26 november 2010
Jeetje ja dat zijn ook veel dingen die je hebt rond je uitgerekende datum. Dezelfde dag als je schoonvader zal het wel niet worden toch? Tweelingen komen toch eigenlijk altijd te vroeg of je wordt ingeleid rond 38 weken of is dat niet zo? Mijn broertje is trouwens geboren op de verjaardag van onze opa, daarom is in zijn kinderjaren altijd zijn verjaardag een dag eerder gevierd, dus er is wel een mouw aan te passen hoor 😉
Nou leuk toch! Wij hebben geen naam voor de kleine, noem haar altijd 'kleine uk' meer niet. Mochten het 2 meisjes zijn kan Jip en Janneke nog steeds hoor :-). Ik ken een meisje dat Jip heet. Moest er eerst even aan wennen, maar vind het nu eigenlijk wel een leuke stoere naam voor een meid.
PinkymeidOud lidBerichten: 6.169Lid sinds: 21 februari 2010
Angel, dank voor de tip zal zo ff kijken! Wow wat een mooi buikje! Schitterend... je gaat ook de goede kant van de 30 op, nog ff volhouden meid!
hier ook nog ff een snele foto van mij, ff snel gemaakt, dus niet zo duidelijk... Heb voor mijn doen vandaag best een opgezette buik, maar wat vinden jullie voor ruim 16 weken en een tweeling? [ATTACH=CONFIG]10458[/ATTACH]
huisvrouw42Oud lidBerichten: 1.751Lid sinds: 15 oktober 2007
Ja ja meiden, ik ben bevallen!! Gisterochtend om 8:18 uur is onze dochter D.ycke geboren. 53 cm en 3760gram. Alles gaat goed met haar en mij. De bevalling is ook redelijk vlot gegaan, maar was soms ook heftig. Zal snel proberen om mijn laatste buikfoto te komen plaatsen en natuurlijk een uit buik foto :-), mijn buik nu is echt een plumpudding, maar schijnt goed te komen haha.
Angel, inderdaad een erg mooie buik! MeisjeP, volgens mij is ie ook prima hoor, zeker gezien het feit hoe misselijk en zo je bent geweest. Die mooie dikke buik gaat er voor jou vast en zeker ook aan komen hoor 😉
Zwolle1987Oud lidBerichten: 570Lid sinds: 22 november 2010
Bedankt!! 😃 Je spreekt het inderdaad uit als D.ieke.
Hierbij mijn laatste buikfoto, zag net dat hij precies 12 uur voordat ze geboren is is gemaakt. Mijn buik gisteren en natuurlijk ons mooie meisje. [ATTACH=CONFIG]10484[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]10485[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]10486[/ATTACH]
myka27Oud lidBerichten: 2.885Lid sinds: 16 januari 2012
Hallo! Ik kom ff weer een buikfoto plaatsen! Die laatste heb ik maar sepia gedaan, dan zie je mn striae niet zo...Hij is wel hard gegroeid de laatste weken!!
Eliza gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!!
meisjePOud lidBerichten: 2.915Lid sinds: 14 september 2010
Eliza; ik had het nog gemeld op het jan. topic dat je was bevallen .iedereen is helemaal blij voor je en iedereen feliciteerd je. Wat een schitterend mooi meisje. Van harte.
Goosje: wat een mooie buik. Weet je zeker dat je niet verder bent 😊
elsbeth86Oud lidBerichten: 1.543Lid sinds: 9 januari 2010
wat een mooie buiken komen hier toch steeds voorbij! bij deze mijn eerste buik foto! ik vind hem al vrij flink voor 15+4 weken 😉 [ATTACH=CONFIG]10549[/ATTACH]
cindy85Oud lidBerichten: 5.410Lid sinds: 6 december 2009
@goosje: nee eigen broeken lukt niet meer nee 😛 dit is een positiejeans die ik aanheb! shirtjes wil nog wel lukken, maar zit nu wel strak zeg maar 😉 @cindy: ja eindelijk 😃
MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
Jaaaaaa, wat een mooie buikjes weer hier 😊 Ik zal de mijne van vandaag ook even spammen, die groeit echt zo snel.... pppffffff [ATTACH=CONFIG]10616[/ATTACH]
Hier, ruim 5 weken zwanger van ons 3e wondertje. Weet dat 't m'n darmen zijn, maar wat gaat het snel!! Was net een aantal kilo afgevallen dus ik had een strakke buik, haha, hoe moet ik dit ooit nog een paar weken stil houden....
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
en joli, dat is idd al goed zichtbaar! had ik met 6/7 weken ineens zo''n darmen bolletje maar daarna was ik weer zo plat als het maar kon en vanaf 14 weken begon het heeel langzaam een bolletje te worden haha
@luna: ik vind je buik prachtig!! Hier had ik ook al vanaf de 26 weken ofzo dat mn ribben er aan moesten geloven (al is mn buik zelf wel iets kleiner) en daarbij elke buik is weer anders, en vind die van jou erg mooi!
whahah heerlijk he dat gedraai, niet dus.. hier draait ze wel regelmatig van links naar rechts (dus dan voetjes rechts en dan weer de trappen links) of rekt ze zich even goed uit dat mn buik flink uit proportie is... En haar hoofdje zit al iets in de bekken, dus je snapt.. dat geeft flinke steken als ze even gezellig naar links of rechts wil haha Soms verbaas ik me erover hoe erg me buik kan gaan uitsteken door haar fratsen!(en het is zo'n hyperactief kind!)
Jij dus ook zo'n mega ADHD kind! Laat me even weten hoe dat gaat als ze geboren is hahahaha. Ik ben zo benieuwd. Owen was veel rustiger. Weet soms niet wat me overkomt.
Ze draait nog op en neer, heen en weer dus soms ook echt trappen in m'n blaas en dat doet zoooooooooooooo zeerrrrr. Boohhh wat zijn die meisjes sterk hahahaha
Ik hoor inderdaad wel vaker dat als ze super druk zijn in de buik wel een stuk rustiger zijn eenmaal geboren.. mag het toch hopen anders word het echt een hyperactief mensje! hahah
Meisjes zijn ook beweeglijker in de buik dan jongens he, en jongens trappen juist weeer harder ... nou ik vind dat deze dame me al aardig bont en blauw trapt van binnen pfff
Ja, dat deed ons meisje ook hoor. Ik was de laatste paar weken dat geschopt soms ook echt heel erg beu, was soms echt te pijnlijk! Hoop voor je dat je straks net zo'n schattig en rustig meisje krijgt als ik nu heb, kan je lekker bijkomen 😃
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH dat klinkt heel goed. Owen was heel rustig en een mega drukke baby. Die moest ik mega strak inbakeren anders kon hij niet slapen 😛 Nog altijd een kind dat niet stil kan zitten en altijd rondrend, het liefst druk in de tuin spelen etc. Dus zou een goede logica zijn. Lijkt me best lekker, een rustige baby hahahaha.
Chris1984Oud lidBerichten: 1.699Lid sinds: 6 maart 2010
Gaat helaas niet altijd op Lunanoa 😉 Tijn was meeega druk in mijn buik, schoot alle kanten op en van de buitenkant staken er overal voetjes en handjes uit. En eenmaal geboren... stuitert hij nog steeds het hele huis rond, hahah, maar ik hoop voor jou dat het meevalt 😉
Whahaha, leuke logica hier! Mijn meisje was ook mega hyperactief in mn buik, eenmaal geboren viel dat ons 100% mee.. Was een rustig meisje, maar dat duurde maar 4 weken en toen werd ze weer druk! En dat is ze nu nog, kan geen minuut even stil en rustig doen.. 😛
Mooie buiken hier, dan mis ik de mijne toch wel hoor.. Maar voorlopig nog geen 2de voor ons!
Hier nog zo'n stuiterbal! haha, maar doorslapen?! nee joh... ook al is ie bijna een jaar... enne overdag dan wel goed slapen: NEE ook niet, pfff... heb altijd gezegd als hij 1 werd ik weer zou stoppen met de pil maar heb er zoveel mee te stellen dat ik nog wel ff wacht hihi...
Cruesli: alvast gefeliciteerd, morgen alweer 1 jaar! Sterker nog... over een half uur!
Prachtige buikjes weer dames, lijkt me stiekem soms ook wel weer fijn hoor, maar vond het eerlijk gezegd vooral erg in de weg zitten, dus dat houdt me weer met beide benen op de grond 😉
Oehh na 5 weken al doorslapen, dat klinkt idd goed! Al doet ons meisje het ook prima hoor, ze slaapt gemiddeld nu al 5 uur achter elkaar en 2x al 6 uur. Overdag is ze sinds gisteren wat hangerig en huilerig maar bij ons is het weer goed, dus we hebben nu een handenbindertje 😊 Ach we zien het verder wel.
Met 1 jaar nog niet doorslapen lijkt me wel erg vervelend zeg, dan hebben we nog een lange weg te gaan haha; kan me ook voorstellen dat je dan ook idd nog maar ff wacht met een 2e Rebecca.
Stees je groeit lekker door he, ook al zo'n flinke buik! 😊
IniehOud lidBerichten: 670Lid sinds: 23 november 2011
van mij weer een buikfoto bij 17w 3d, buikje groeit hard nu!
[ATTACH=CONFIG]10744[/ATTACH]
en wat zijn er weer een mooie buiken voorbij gekomen zeg! vond dit als niet zwangere altijd al een leuk topic om te kijken (al was ik ook wel jaloers :p) en zo leuk om nu zelf hier te kunnen posten 😊
Eliza, normaal gesproken is 5 weken ook wel erg vroeg om al door te slapen.. Maar ons meisje wilde op een gegeven moment 's nachts amper nog drinken dus dan zijn ze er wel aan toe! Maar jouw meisje maakt ook lekkere nachten dan, trots op zijn.. 😊
Princess, ja ben ook wel blij met onze nachten hoor, al waren de laatste 2 erg rommelig. Ze valt steeds in slaap tijdens de voeding, maar als ik haar dan in bed leg wordt ze wakker, gaat ze huilen en wil ze weer drinken...vermoeiend!!
Mooie buiken verder hoor meiden!! Die van jou blijft bescheiden meisje P. Hoe gaat het verder met je gezondheid??
gaat best goed hoor Eliza, mag niet klagen... ben sinds de opname nu 5 kilo gegroeid en dat was volgens de gyn prima... helemaal voor een tweeling! Hoe doet de kleine meid het? En hoebevalt het moederschap?