#Schattemie, Eigelijk ook wel balen. Want nu kun je niet geheim houde tot 12 weken 😛 En m'n gewone broeken krijg ik niet meer dicht. Maar aan de andere kant ben je er wel positiver op dan de andere zw (mk) toen had ik met 7 weken nog niets 😉
adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
Naar www.tinypic.com gaan. Daar je foto uploaden en in het beginscherm meteen aanpassen bij resize naar website/email... Dan uploaden en tekst overschrijven... Vervolgens de code met [ URL ] aan t begin kopiëren en hier plakken... Succes!
mannieOud lidBerichten: 1.183Lid sinds: 13 november 2010
rebecca: neen, maar daar ik van mezelf al een buikje heb, zeker nu mn vorige extra kilos er nog aanzitten, zal het ook deze keer nogwel ff duren eer het een duidelijke zwanger buik is 😊 , benieuwd naar jouw foto!
Stefje87Oud lidBerichten: 486Lid sinds: 31 oktober 2011
Geprobeerd om er een foto op te zetten en het is gelukt met de hulp van hbb op de 2de pagina hihihi.... De linker foto is met 5 weken en de rechter met 12 weken!!!!!
@ Adnil, hard gegaan meid! @ Ram, leuk om jouw buik te zien, al heel duidelijk zoals je zei! @ Stefje!! ZWANGER, wat leuk! Gefelicteerd meid!! En wat een mooi buikje al! @ Marloes, inderdaad een groeispurt gemaakt zeg, leuk om te zien!
Ik doe ook weer ff mee, foto van 17+5 dgn
J.D.Oud lidBerichten: 3.799Lid sinds: 30 juli 2008
@liminous Ik zie dat jullie geen voorbehoedsmiddelen gebruiken en hopen op een wondertje. Ik hoop het ook voor jullie. Bij ons ging het wel zo, hoop bij jullie ook!
Mooie buiken weer dames. Af en toe kriebelt het wel als ik zwangere mensen zie, ik wil ook nog wel een keer zo'n buik en dat leven in mij voelen. Maar voorlopig nog maar even niet en misschien wel helemaal niet meer. Wij denken nog na over een derde ja of nee, we zijn er nog niet uit. Zo ja, dan zouden we dat proberen met de ene cryo die we nog over hebben.
schattemieOud lidBerichten: 1.716Lid sinds: 25 augustus 2010
Hier idd geen voorbehoedsmiddelen.. Maar bij ons zijn er meerdere factoren waardoor de kans zo goed als nihil is. Man heeft bijna geen levend zaad, ik heb PCOS, Endometriose en een veel te korte luteale fase. Dus ja, dat wordt dus hoogstwaarschijnlijk weer ICSI over een jaartje ofzo 😊
maantjeOud lidBerichten: 2.086Lid sinds: 13 juli 2010
@liminous Zeg nooit nooit. Bij ons was het zaad ook niet in orde en ik heb ook PCOS (zo goed als nooit een cyclus, maar sinds mijn eerste bevalling wel en nu na de tweede bevalling is het ook weer op gang gekomen na stoppen met borstvoeding). Ik ga in ieder geval voor jullie duimen, er hoeft er maar 1 de goede kant op te zwemmen en zijn best te doen 😊
DeejSjhuOud lidBerichten: 155Lid sinds: 3 december 2012
#trotsemama, Vindt ik ook, Hele familie zit al van, zit een 2ling in., Kijk ik ze aan, & zeg dan, hebben we dubbel geluk 😛 11Maar Eerste echo, Zal ons Benieuwen.
LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
Haha heb mn banner nog niet aangepast.. zit inmiddels al op dag 5 van mn cyclus 😉 En hoop blijf ik stiekem ook wel houden hoor.. Maar ben wel realistisch om geen verwachtingen te hebben.
@ Hbb, ik hoop ook heeeeeel erg dat we over een tijdje jouw buikfoto's mogen bewonderen. Gun het jullie zooo! @ Tanja, wat een mooie buik al met 15weken!Daar kun je niet meer omheen! @ Adnil, mooi buikje meid! Hij begint nu echt te komen! Voor jou een nieuwe buikfoto van vanochtend (19+4 wkn) 😉 Ik vind zelf dat mijn buik niet echt veel is gegroeid afgelopen 2 weken..
RebeccaOud lidBerichten: 2.499Lid sinds: 3 augustus 2010
Jeetje wat heeft iedereen al een grote buik zeg! (behalve adnil dan!), terwijl je baarmoeder met 20 weken pas tot de navel komt.... zo bizar hoe verschillend mensen kunnen groeien he! hier begint het een beetje te komen, maar nog niet echt noemenswaardig... vanochtend vergeten foto te maken, komt volgende week wel met 18 weken!
Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
Wauw Adnil, wat een strak vel heb je op je buik 😉 kun je blij mee zijn! Da's zo'n buik die je na de bevalling strakjes weer lekker snel in "vorm" hebt (zeg ik jaloers hahaha). Mooi hoor, prachtig zo bescheiden als ie is 😊
Nog meer buikfoto's andere dames....?
En dat terwijl de mijne toch ook echt al een keer flink uitgerekt is geweest. Ging vorige keer ook pas hard op het einde toen ik met verlof ging. Nu geen tijd om te groeien hahaha.. Maar kleintje doet het goed dus vind ik het ook prima 😊 Wat er niet aan komt hoeft er straks ook niet af..
Pooh blij jou buik hier weer te zien!
Rebecca dank je ben benieuwd naar jou 18 weken bolletje
rebecca: wij zullen weer bij de laatbloeiers zijn zeker (zoals in 2011), weet je trouwens al of je een broer of zus krijgt (of had ik dat al gevraagd :s) benieuwd naar je foto
adnil: bescheiden of niet, eentje om fier op te zijn en idd , vaak gaat groei erg snel eens die 30w in zicht zijn
ram: laat maar komen 😊
schattemie.. idd was vorige keer ook zo. dus ik maak me niet druk, mijn buik komt nog wel. dan haal ik iedereen gewoon nog ff in aan het einde en dan scheur ik weer verder uit mijn velletje 😖 (hopelijk valt dat ook deze keer mee) waar blijft jou foto?
MinniOud lidBerichten: 185Lid sinds: 4 september 2012