Evi1987 schreef:
Ben nu net terug van de 1ste keer zwangerschapsgym. Het was... uhm apart. We zijn met 9 vrouwen. Voel me belachelijk jong... Ik ben dan 24, dan is er nog iemand van 28 (2e kindje) en de rest is allemaal al 30 geweest en zelf is van 38 (1ste kindje). Verder hebben we ons vandaag eigenlijk alleen aan elkaar voorgesteld en is er verteld wat de cursus inhoudt enzo. Hebben 1 oefening geleerd maar die kende ik al van de fysio. Tot nu toe ben ik er dus niet laaiend enthousiast over maar denk dat het wel goed voor me is om elke week even bewust met de zwangerschap en dus mijn lijf bezig te zijn. Volgende week gaat niet door dus ben nu al 2 weken vrij. Ik moet het nog even goed de kans geven denk ik.
Hej, dat is net of ik mij eigen berichtje lees na de eerste zwangerschaps gym ! !
Ik ben ook de jongste, de oudste is 20 jaar ouder als mij!
Ben nu al paar keer vaker geweest en tis best leuk. . . sommige dingen beetje onzinnig.
Maar tis wel gezellig om even met andere zwangeren te kletsen en te horen dat je niets te klagen hebt dat de rest het zwaarder heeft en zo 😛
Gewoon overal aan mee doen en niet te veel over na denken, word het vanzelf wat leuker van !