Wauw wat een mooie buikfoto's, voor en na foto's (Mannie, ik hoop er een week na m'n bevalling ook zo uit te zien!) en uit-de-buik foto's (prachtig ventje Refeetje!)!!!
Hier weer een van mij:
CL1982Oud lidBerichten: 875Lid sinds: 27 januari 2013
ach poelie: leven is idd niet eerlijk, maar denk dat sommigen er geld voorover hadden om zo'n post-zwangerschapsbuik te mogen hebben, dwz dat we ook het genoegen hebben gehad om onze kindjes te kunnen dragen he !
adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
Poeltje er zíjn er tegenwoordig ook genoeg die zo'n buik hebben en nog nooit zwanger zijn geweest. Bij B duurde het ook even voor je buikje weer "normaal" was toch?
NikitaOud lidBerichten: 6.232Lid sinds: 1 januari 2005
Hier ook even mijn voor en na buik om in het thema van het gesprek te blijven 😉 En ach poele, alles op zijn tijd toch.... Als je zo'n mooi gezinnetje hebt, dan komt dat lijf wel weer toch? 😊 Lekker sporten!! Of ben je daar niet van? 😉
Links 41 weken, rechts week na de bevalling... Al 7 kilo kwijt, nog 8 te gaan 😉
schattemieOud lidBerichten: 1.716Lid sinds: 25 augustus 2010
Ja de kleine man doet het echt super goed! eet, slaapt, poept en knuffelt 😉 wat wil je nog meer hè! Met jou ook nog alles goed? De 37wk komen nu wel erg dichtbij hè 😊
poelepetoetOud lidBerichten: 5.541Lid sinds: 25 maart 2010
Schattemie... oh maar je hoort mij absoluut niet klagen hoor 😉 Ben heel gezegend met mn gezonde mannetjes. Vind alleen mijn zwangere buik mooier dan het kwabje wat ik nu heb, ben ik iets minder trots op. Maar er zijn ergere dingen! Hoe gaat het met jou en je toetie?
Nikita.. ja ben wel van het sporten, maar zou niet weten wanneer. Ben overdag en in de avonden alleen thuis met de kids. MAar komt wel weer. Lekker he zo'n klein knuffelventje!
Adnil... hahaha ja dat is helemaal waar 😊 jij je oude vertrouwde buik weer terug?
Eliza82Oud lidBerichten: 3.382Lid sinds: 26 november 2010
Weet er helaas alles van Poele! Mijn buik was ook zo mooi niet hoor een week na de bevalling en ook met de bv vlogen de kilo's er helaas niet af :-(! Had dus ook dat geluk niet, maar zoals je al zegt; er zijn ergere dingen.
Nikita, ziet er alweer mooi uit zo vlak na de bevalling!
Hier gisteren gesprek gehad in t VU. Moest bloedprikken, als mn waardes allemaal goed zijn mag ik de eerstvolgende cyclus alweer starten! Mits er niet teveel aanmeldingen zijn dan. Zit nu op CD14 maar er was nog vrijwel niets gaande.
Dus hopelijk kan ik hier over een paar weekjes ook weer een fototje showen 😃
Refeetje... wat een schattige foto! wel wat jammer dat de omstandigheden minder gezellig zijn. F heeft het in ieder geval goed naar zijn zin bij mama zo te zien! voel je je nog heel beroerd? hopelijk mogen jullie gauw naar huis!
Jeeeeuj, 37wk!!!! Fijn dat je dat hebt gehaald zeg.... Inderdaad een weekje langer is nog net wat beter en daarna laat maar komen! Waar hoop je zelf op? Dat de natuur zijn gang gaat en hij/zij binnen nu en 2wk komt of gewoon dat ze hem/haar gaan halen en je gewoon weet wanneer het er zal zijn?? Succes in ieder geval met deze nog 2 zenuwslopende weken (lijkt mij zo!)
@nikita: heb er een heel dubbel gevoel rond, langs de ene kant heeft het z'n charmes dat het spontaan kan beginnen + dwz dat je lichaam er aan toe is, langs de andere kant zou inleiding over twee weken een stuk praktischer zijn (ook omdat we nog een kindje hebben)... time will tell, ben benieuwd wat de controle morgen laat uitschijnen,hopelijk is alles nog stabiel, want zo halsoverkop opgenomen moeten worden na een controle lijkt me helemaal niets...
adnil: idd, we moeten de bevalling toch nemen zoals ze komt, mag allang blij zijn dat ik aan de 37W geraakt ben, ben wel elke dag nieuwsgieriger, maar je kent het gevoel wel he 😉
:mrgreen: nog ffies wachten tot ongeveer januari :mrgreen: Dan kun je onze kleine frummel lekker vertroetelen onder het genot van je eigen dikke buik (hooooop ik)
Maar eerst ga ik over een week of 4 jou kleine man weer ff bewonderen 😃
Tessa23Oud lidBerichten: 3.927Lid sinds: 29 september 2009
Schattemie, snap je dubbelgevoel!! Nog nieuws??? Hoe voel je je?? Ben niet meer zo actief hier door alle drukte thuis met de kleine man, maar hou je in de gaten hoor!
nikita: alles nog ok, we raken voorlopig nog door elke controle, vrijdag moet ik terug, de laatste loodjes zijn wel begonnen, krampen, steken, rugpijn... nog max. 10 dagen...
succes aan de dames die zwanger willen worden
Limi, wat een mooi kereltje..alweer bijna een jaar. Wat is dat jaar snel omgevlogen..lijkt nog zo kort geleden dat het septembertopic aan het bevallen was!
dankje dames: yepyep m'n huisje is nog steeds door de keuring geraakt en we houden vol 😊 anna: ik voel me al bij al vrij goed, alleen beginnen de laatste loodjes stilaan te wegen, voel me de laatste dagen opeens echt hoogzwanger, maar we houden nog ff vol, vrijdag terug controle!
poelepetoetOud lidBerichten: 5.541Lid sinds: 25 maart 2010
Bedankt meiden!! Had gisteren een nieuw jasje gekocht en die was ik even aan het showen. Hij zegt: ik zal eens een foto maken van je achterkant. Gedaan en je zou van achteren niet zeggen dat ik zwanger ben. Grappig he?
StreepjeOud lidBerichten: 124Lid sinds: 1 september 2011
Wauw Schattemie, je bent toch nog flink gegroeid hoor! Mooi buikje, waar je heel snel afscheid van mag nemen om je mooie meisje te ontmoeten. Spannend!
Girafje... buikje zien!!!
adnil: buiten stressen ? Neen 😛 Eerst komen mn schoonouders nog ff langs, daarna typische avond met zoonlief, badje/tv+melkje/bedje en dan met vriendlief wss gewoon n filmpje kijken en pizza eten (wou niet koken of afwassen :))
Girafje: mooi, het beeld is duidelijk hoor, zelfs al hangt ie 😉
CL1982Oud lidBerichten: 875Lid sinds: 27 januari 2013
Wat een mooie buiken komen er weer voorbij. Ik denk dat ik met 30 weken er ook weer 1 kan plaatsen want heel langzaam aan heb ik toch een dikker buikje dan vorige maand.