@ tweety, ik vind het ook verschrikkelijk om het gekrijs aan te horen. Het lijkt net of ze dan stikken. Vanavond heeft mijn man me echt beneden bij mijn eten moeten houden, Suzanne was zo moe dat ze bleef huilen ook als ik haar vast had.... Toen het gehuil na een kwartier niet ophield is mijn man gaan kijken, toen heeft ie de rolluiken helemaal dicht gedaan (de bomen bewogen in de wind en dat gaf vreemde schaduw/ licht patronen) en ze werd helemaal rustig.... Ik probeer haar trouwens wel in haar bedje te troosten, dus niet eruit halen, maar gewoon over haar hoofd aaien en tegen haar praten, ik had ergens gelezen dat dat goed was want dan kreeg je kind het gevoel dat ze echt in haar eigen bed moest gaan slapen. Ook schijnen baby's te moeten leren zichzelf te troosten, dat zouden ze doen door op hun handjes te gaan sabbelen en te gaan duimen... Maar goed over het algemeen gaat Suzanne redelijk goed slapen in haar bed, maar ja dan is ze meestal zo slaperig dat ze nauwelijks haar ogen open kan houden....
@lucinda, wat een leuke foto's van je kindjes! Toch leuk he die gezichtjes die ze kunnen trekken!!
@ Tej, jouw foto mag er ook zijn.
Wij hebben een website gemaakt voor onze kleine,
www.suzane.marcdeloos.nl Hij is alleen nog niet helemaal up to date, want we hebben weer wat meer foto's.
Nou dat was het weer even, groetjes