En ook ik kom weer eens even binnenvallen... Met de mama's van juli kletsen we nu veel op Facebook, dat doe je toch sneller even tussendoor (op je werk ofzo), dus ik kom hier niet veel meer maar lees wel trouw de mailtjes!
Wat een leuke foto's van Tijn, Sjors en Romee, wat worden ze allemaal groot zeg! Jenson natuurlijk ook, leuk om te zien hoe het jullie pukken vergaat! En ook grappig om te lezen dat alle kindjes een beetje hetzelfde doen! Jenson kruipt al een paar maandjes als een dolle door het huis heen, onder andere door da gaten in onze open kast haha! Zitten en staan gaat ook super, en op de kastjes hebben we maar kindersloten gedaan, we waren het zat om steeds alle vergieten en bkspullen op te ruimen haha! Praten doet hij nog niet, behalve zijn eigen taaltje, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met dat we hem tweetalig opvoeden, dan schijnt dat wat langer te duren. Wel kan hij prachtig klappen en vandaag zwaaide hij toen ik met hem wegging bij het kdv. Daar gaat het trouwens ook heel goed, hij vindt het heel leuk, als het mooi weer is, spelen ze lekker buiten en net als ik vroeger is hij dol op water en zand en de combinatie daarvan 😛 Pas was hij wel heel ziek, steeds als hij gegeten had, begon hij keihard te huilen en nadat de buikpijn was gezakt, was hij zowat buiten westen, reageerde heel slecht. Na de eerste keer naar de ha maar toen we daar aankwamen, was hij weer helemaal ok. Vervolgens gebeurde het nog eens en zijn we doorgestuurd naar het zh, ze dachten dat de darm misschien in elkaar geschoven was dus moesten we blijven... Gelukkig ging het vanaf dat moment steeds beter en mochten we de volgende dag na de knuffelhonden en het ballenbad naar huis, zoiets hoop ik niet meer te hoeven meemaken!
Lin voor jou is het dus echt klaar met de drie jongens! Klinkt op zich wel als een prettige manier van sterilisatie, dat essure! Lijkt me voor jou en elmo ook wel raar en een beetje droevig om te weten dat je al die spullen nu voor het laatst opbergt... Hoe gaat het in het nieuwe huis, is alles af?
Elmo poe dat lijkt me ook een heel geplan hoor, vijf kids en een baan! De oudste zijn eerste jaar op de middelbare zit er alweer op he! Is het goed gegaan, en bevalt het hem? Was je nou van plan om zo lang thuis te blijven of kon je vanwege je gezondheid nu pas weer langzaamaan beginnen? Sorry, ik ben het even kwijt...
Miek ah bah wat vervelend dat Dennis op uitzending gaat zo lang, waar moet hij heen? Gelukkig heb je met Romee je routine gevonden, het lijkt nu veel makkelijker om in je eentj voor je kindje te zorgen he!
Joyke vond Sjors het leuk op de kinderboerderij! Wij zijn laatst naar de dierentuin geweest maar de dieren trokken niet echt Jenson z'n aandacht. Behalve de visen in de gracht rond de apen haha!
Tej volgens mij heerst die ziekte best wel, ik heb al van meerdere mensen ervan gehoord. Nou ja, zo lang ze er niet veel last van heeft, is t geen ramp!
Hier trouwens ook wel kriebels voor een tweede hoor, maar net als bij jou een te klein huis en een man die het wel mooi vindt zo... Zelfs als hij overstag zou gaan, is het zo'n onzekere tijd met de economie en de huizenmarkt dat ik niet weet wat er zou gebeuren. Ik vind het ook lastig om mee om te gaan, hoewel ik het best verl energie vind kosten om moer te zijn, te werken en het huis een beetje op orde te houden, vind ik het zo jammer dat alles wat voorbij is van Jenson, niet meer terugkomt... Hopelijk, op een dag...
Ik ga eens even thee voor mezelf maken, kom binnenkort weer eens langs!