Ff tussendoor, Ben op de iPad an dat typt beroerd... Maar ik leef nog hoor! Grappig dat Loesm en Selly ook weer terug zijn!
Hier alles goed, interessant om te lezen wat alle baby's eten! Wij zitten op 4x165 +5,5 schepje per fles, een even grote papfles voor het slapen gaan en een ijsblokje groente om te oefenen voor de fles van zes uur, maar echt een fan is meneer niet.... ALS hij naar de gastmoeder geweest is, is hij moe en heeft-ie geen zin in gedoe, maar tot de zes maanden maakt t niet heel veel uit wat je naast de flessen geeft volgens mij. Hij doet t verder prima dus ik maak me er niet druk om.
Lin ik zag dat jullie de sleutel van het nieuwe huis bijna krijgen, gaaf zeg! Lekker dat jullie straks echt op je eigen stekkie zitten!
Miek groot gelijk, maar niet te veel druk maken over of Dennis wel of niet uitgezonden wordt, voor hetzelfde geld is t niet zo en heb je voor niks stress gehad.
Muis wat balen dat je baan niet bevalt, ik hoop dat je gauw iets anders vindt!
Selly wat leuk dat jullie al voor een tweede willen gaan! Wij waren eerst van plan om het bij Jenson te houden maar ik vind t zo geweldig om moeder te zijn dat ik wel van gedachten Ben veranderd! Maar eerst even kijken wat er met mijn werk gebeurd, we gaan verhuizen en dat wordt sowieso naar verder weg dan waar we nu zitten... En Aangezien ikk afhankelijk Ben can fiets/bus, moet ik maar zien of ik dan mee wil. Als ik dat niet doe en ga freelancen, moet ik eerst een jaar aan het werk zijn voor ik een uit jerking krijg. Plus dat ik eerst mijn lichaam weer helemaal fit wil hebben! Dus het duurt nog wel even.
Oh trouwens wisten jullie al dat de SVB de lijst met namen van 2011 online heeft staan? Op
www.svb.nl staat de link, volgens mij onder het artikel dat Daan en Emma de populairste namen waren. Jenson was 5x gegeven, drie meer dan vorig jaar maar nog steeds heel weinig 😊