Puk1985Oud lidBerichten: 4.589Lid sinds: 21 september 2010
We zijn een lekker ongi clubje zo ;). Kom maar op met die wijntjes en chocola :mrgreen:.
Anne87 schreef:Typ je dat nou uit je hoofd babii??? woh.. hahaha
Lunanoa schreef:Ja jezus lees die benamingen dan ook, één pot nat hahahahahahahhahaa
Babii schreef:Weet niet hoeveel je er opsteekt, maar ik moest 3*2 pd en moest 7.62 bijbetalen. Suc6!!!!
Esh schreef:Joehoeeee vicky!
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Ik heb je gemist hoor, het is hier zo stil 😉
Wij willen er ook graag eventjes tussenuit, ging het goed met het slapen met Rensje enzo?
Bati schreef:*FF er tussendoor*
Bij mijn weten is dit altijd 3x2 ovules. Oftwel ik heb het nooit anders gezien. En die eigenbijdrage vind ik echt belachelijk.
@ Limi: Balen dat de spuit pijn deed. Hopelijk heb je geen pijn bij de volgende spuiten en word dit jullie ronde waardoor jullie een prachtig mensje over 9 maanden in jullie handen hebben! Heel veel suc6 meid en sterkte!
Liminous schreef:Goeiemorgen!
Zooo de prik zit er weer in! Autsj! Weet niet waarom, maar deed echt pijn deze keer.. Maar goed, voor nu weer klaar en dan over 5, 8 en 11 dagen nog een keer spuiten!
Zag dat er nog een aantal vragen waren maar zie dat lieve kimmie al antwoord heeft gegeven 😊
En Anne, dr is wel een verschil hoor, met wat ik doe en wat Kim doet.. Zij doet IVF, dan wordt een eicel met wat zaadjes in een bakje gelegd met wat vloeistof en dan moet het zaad nog zelf door de schil van de eicel heen om het eitje te bevruchten. Wat ik doe is ICSI.. Het zaad van vriendlief is zo slecht dat het niet sterk genoeg is om zelf door die schil van de eicel te komen.. Daarom wordt bij ICSI het zaadje opgezogen in een heel dun miniscuul naaldje en wordt het zo rechtstreeks in de eicel geinjecteerd.. Maar echt qua behandeling merken Kim en ik dat verschil niet, omdat dat een lab proces is waar wij niet bij aanwezig zijn..
Ik zal je wel even een pbtje sturen met mn site, daar staat ook stap voor stap op wat er steeds gebeurd enzo..