Nicolette vind ik ook wel leuk! Snap alleen niet dat ze die pukkel op haar neus niet weg laat halen....:?
Zie net op jou twitter dat Owen dezelfde "knuffie" heeft als M! hahahah wit konijn van de hema! Slaapt hij altijd mee, heeft er 2 in bed liggen en woezel en pip! Die staartjes wrijft hij over zijn gezicht dat kietelt lekker ahahahaha
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Jaaaa das Owen zijn steun en toeverlaat mhoehahaha.
Wij hebben er 3. Maar ben er alweer 1 kwijt & één is standaart bij pake & beppe. Hij vond hem als baby al fijn. Sliep eerst op zijn zij ( wilde geen platte of scheve kop ) en hij hield m dan tussen zijn handjes en knuffelde er echt mee. Owen heeft geen speen ofzo. Maar knuffelt echt met die zijn "knuffie" zoals we hem noemen. Ik koop er binnenkort nog een paar bij denk ik hahahaha.
Hier heet hij ook knuffie hahaha Dat is fijn dat owen geen speen heeft! Hier wel.. is zijn allerallergrootse vriend! Maar hij krijgt hem alleen in bed, of als hij overstuur is! Het afleren straks zal moeilijk zijn.... maar heb er nu nog geen problemen mee hoor!
Ja klopt had ik ook gezien toen bij vd vorst! Maar toch.. het is zo'n knappe meid..maar goed eigen keuze 😉
FreeOud lidBerichten: 5.758Lid sinds: 5 februari 2009
Ik heb nog helemaal dat zoop beeld van haar :mrgreen: Denk dat ik haar daarom niet leuk vind 😛
Y heeft hier een paar knuffels in bed. Maar was ze om de week ongeveer. ze heeft dus niet 1 vaste.. Toen ze van de week zo ziek was nam ze er wel 1 mee naar beneden.. Maar anders geen gesleep 😉
Ja ik zou hem ook weg laten halen hoor mhoehahahaha. Je gaat er zo naar kijken he?
Wat grappig dat hij daar ook Knuffie heet hahahahahaha.
Ja ik heb hem wel een speen aangeboden in het begin maar hij wou hem nooit pakken. Wel een tijdje zijn prematurenspeentje voor de zuigbehoefte & nog een tijdje zo'n Difrax speen gehad maar ik moest hem echt vasthouden anders floepte hij eruit. Heb een tijdje mijn pink moeten gebruiken om hem in slaap te krijgen als mini baby. Maar hij heeft nooit weer getaald naar een speen dus opzich wel fijn.
Ik vind het geen porem als kids boven het jaar de hele dag met een speen rondlopen :$ Wat je zegt, als troost en bij het slapen. Als ze erdoor getroost worden zou ik hem ook meenemen naar een restaurant o.i.d. om dwarsheid even te voorkomen maar verder niet.
Kennisje hier drukt dat ding gewoon standaart in de mond van het kind. Ook als hij begint te kletsen of wat zeuren omdat hij zich bijvoorbeeld verveelt. Vind ik echt sneu.
Ik vond het wel heel leuk dat ze bij THE NANNY dat ding gingen opsturen naar de "Spenen-fee" in de brievenbus voor de kleine kindjes. Toen kregen ze een enveloppe met allemaal veertjes glittertjes en wat kadootjes erin terug. Kids helemaal trots! Kids op het KDV hebben ze wel eens begraven. Was in één keer klaar 😮
Wat een leuke ideeen! Zal ze maar eens onthouden voor over een tijdje! Hij mag van mij nu nog lekker zuigen op zijn speentje! 😃
Snap geen drol van twitter!! Nog meer die dat hebben hier??
hahaha als ik tegen M zeg "ooooh wat ben je sterk!!!" dan maakt hij ook echht zo'n kreun geluid en loopt hij helemaal rood aan hahahahahaha dan is ie trots joh!!! Mooi zijn die streken van kleintjes he!!
Puk1985Oud lidBerichten: 4.589Lid sinds: 21 september 2010
Hier nog geen half jaar met een speen gedaan. Y gooide em er ook altijd uit. Zo ineens weg gelaten en t was goed. Heeft nog een tijdje haar duim gezocht maar nu nooit meer 😃
Whahahaha geweldig Anne. Aghja een speen is toch ook niet erg. Als ze er maar niet de hele dag mee rondlopen, das geen porem mhoehahahaha. Zo zonde van het mooie gezichtje vind ik altijd.
Twitter: Je typt gewoon wat je doet, wat je denkt etc. etc. als je @ doet + naam krijgt de gene de tweet binnen. Op blackberry is het fijner als op de pc vind ik zelf. Je kunt ook "sterren" volgen. Zitten wel leuken tussen. Als je wat meer mensen op Twitter hebt is het wel errrrrug leuk hoor.
Puk: Thanks hihihi. Het is zoooooo'n sjappie zo nu & dan. Vind ik grappig. Ik schreeuw zelf wel vreselijk in die microfoon van de camera omdat ik zelf film mhoehahahahahahhaa
Puk1985Oud lidBerichten: 4.589Lid sinds: 21 september 2010
als je ff googled op "rikki de jong zwanger" kom je op het artikel uit. Leuk ben wel benieuwd. ben blij dat die foute serie weer begint. Ik vind gtst zoooo heerlijk. Betekend wel dat T voortaan echt al voor 20:00 op bed ligt want ik wil het niet missen natuurlijk!!
Wiet eruit? Jammer, vind die psycho wel leuk!! Van mij mag Sjors eruit.Dat is zo'n sufkut vind ik. Lorena vind ik ook wel leuk, lekker dom!
de reclames van zalando zijn vreselijk... zalando zelf daarintegen is magnefiek !!!!!!!
luun, ik ga mn kind niet echt doutzen noemen hoor hahaha. past niet bij T. vind je wel?
struffle heb ik nooit meer gesproken. 1x gezien & gesproken vorig jaar in de stad en daarna...? ik heb haarnog wel op hyves maar spreek haar echt nooit, reageert nooit en ik ook niet op haar.
Tygo heeft zich zelf gedoopt, enige maanden geleden. Toen hij net kon lopen had hij de pleeborstel te pakken.... de spetters op zijn hoofd. Nou, dat was de doop van Tygo. (Hij had trouwens gewoon een pyjama aan ipv een soepjurk)
😛
mamasince2010Oud lidBerichten: 728Lid sinds: 17 juni 2011
nog een leuke.... ik werk in een Christelijk instelling, met Christelijke clienten, ik lees voor uit de bijbel en bid & dank met ze bij het eten. Maar ik weet er écht niks vanaf en de enige geloofsovertuiging die ik ooit gehad heb was Sinterklaas hahahahahah
sorry ik word altijd zo melig als we het over het geloof gaan hebben
Wat is er met mijn zin " die lust ik ook wel een?" :?
Enne nee ben niks met geloof, maar ben zelf ook gedoopt en vond het wel leuk om te doen hahaha kan ie straks zelf kiezen wat hij ermee doet communie of niet, vond het ook zo zielig als zijn klasgenootjes communie mogen doen en hij niet! Krijg je altijd mooie cadeaus 😉
Ik wil ook in de kerk trouwen.. weet niet waarom geloof nergens in maar gewoon omdat ik dat vind "horen"
Ben ook gedoopt hoor. Ik geloof wel iets, maar ben er niet overuit wat. Zou niet in de kerk willen trouwen omdat ik dat hypocriet vind. Ik scheld altijd over god & jezus en dan als ik trouw een beetje heilig in de kerk gaan staan mhoehahahaha. Ik ben ook bang voor die beelden, omdat ik me zo bekeken voel in de kerk. Omdat ik alles fout doe mhoehahaha.
Kom er alleen voor begrafenissen en omdat er soms iemand gedoopt wordt.
Anne87Oud lidBerichten: 2.125Lid sinds: 3 juni 2009
Ja mijn basisschool was ook christelijk en ben gedoopt en communie gedaan maar ik ben nu niets hoor.. kom nooit in de kerk of wat dan ook! Geloof ook niet in god en al helemaal niet in jezus die steeds maar weer tot leven komt..
Ja en toch wil ik in de kerk trouwen! Dan ben ik maar een hypocriet! Ik vind dat toch wel iets hebben, beetje dubbel maar ja ben nou eenmaal een rare af en toe hahahaha
haqhahahahahaha ik vind jullie zooooo leuk wiep & ann
hahahahahahahahaahahahahhahaahahahahah
Die Jezus die toch steeds maar weer tot leven kwam.
Wat denk je van Maria.... die bedroog die arme Jozef! En om zich daar uit te redden heeft ze maar gezegd dat Jezusje een wonderkind was (ipv de zoon van de melkboer) hahaha
sorry
Hier trouwt volges mij iedereen die niet "echt" geloofd in de kerk hoor! Boeieen beter als in de wc bij de v&d hahaha daar moet je nog geld betalen ook
WHahahahahahahaha een hitsig hoertje. Mhoehahahahaa. Hork. Altijd maar met die benen wijd...
Ja dan ben je inderdaad katholiek als je communie doet mhoehaha. Heb je dan ook duizenden namen? 😛 Hebben katholieken vaak!
Hier in het dorp een katholieke en christelijke school. Jezus.. niks openbaars.... Dat wordt nog wat met die keuze.
Ik vind Katholiek altijd zo overdreven. Moest laatst naar een begrafenis en zo'n katholieke begrafenis gaan ze met een plee borstel en wierook freaky lopen doen....
wahahahahahaha Luun jij overtreft alles....... jij bent nóg groffer dan ik hahahahahah
Ik chat veel met een oud-collega van mij. Mannelijk, 35 jaar, (en ook goodlooking) maar ... zwaar gereformeerd. Hij is echt heel erg. Hij is heel uitdagend naar mij toe, wil afspreken, wil seks, bedriegt zijn vrouw, zeikt zijn vrouw af en heeft 2 jonge kinderen. Op zondag zit hij vooraan in de kerk.
Elke avond na 23:00 komt hij online en verteld hij me de meest vunzige dingen. triest zwak geval dat ik ben, geniet ik van die aandacht hahahahahahaha
mamasince2010Oud lidBerichten: 728Lid sinds: 17 juni 2011
Mijn vader is ook katholiek en heeft 4 namen. we pesten hem er altijd mee. Uiteraard is Maria ook vernoemd.
Anne, schaam je... De Katholieken aanbidden Maria terwijl de protestants Christelijke en de gereformeerd Chirstenen Jezus aanbidden en eigenlijk Maria ook maar een stuk uitschot vinden. Verder geloven ze volgens mij allemaal hetzelfde "sprookje"
en ze leefden nog lang en gelukkig. Amen !
Heb 3 namen ja 😉 maar wel mooie namen van mijn oma en mijn moeder! M heeft ook een doopnaam en dat is de naam van mijn vriend!
hahahaha ik heb in mijn hele leven nog nooit in pleeborstel gezien in de kerk..maar ik kom er ook bijna niet! Alleen met kerst moesten we mee omdat het dan mis was voor opa en oma.. dan moesten we ook een hostie ( zo'n vies plakkerig wit ding wat aan je gehemelte blijft plakken) halen!
OOOOOEHOEEEEEEEEH Mama chat jij veel met een oud collega. Mhoehahahaha. Viespeuk! Ja is altijd zo...... Net als op Urk. Stelletje zuipschuiten en drugskikkers maar op zondag vooraan in de kerk.
Ik vind de kerk iets voor mensen die houvast nodig hebben.
Dirks ouders zijn ZWAAR gelovig. Rokken over de knieën. Vrouwen mogen het haar niet knippen. Mannen moeten altijd geschoren want als Jezus terugkomt op aarde zal hij ongeschoren of juist geschorenz ijn ofzo? Geen sex voor het huwelijk etc.
Ik ben ook maagd, vertelde ik Dirks pa. Ik zei dat we gewoon geinsimineert hebben mhoehahahahahhahahahahahhahahaha