Joya schreef:Bati jij werkt in een apotheek ofzo toch?? Wat mag ik gebruiken tijdens zwangerschap tegen keelpijn?? Mag zo weinig.. Ik heb nu dampo zuigpastilles maar vraag me af wat ik meer kan doen..
Ms10 oeh 2,5 week is al bijna!! Leuukk!!
Ik moest zo lachen!! Zitten we bij die gyn zegt m'n vriend heel zacht: "volgens mij was zij ook bij de bevalling bij Julian" ik zo heel hard: "oh jaa dat was dat mens met die vacuumpomp" hahahahahaha.. Ze moest lachen en zou uit gaan zoeken of zij dat inderdaad was.. Ze leek er iig wel op.. Wel bijzonder, zij heeft ons kind op de wereld gezet..!!
Haha, ja ik werk in de apotheek ofzo 😉 Ik had tijdens mn zwangerschap ook last van keelpijn en heb ik Hibitane zuigtabletten gebruikt. Vind deze wel goed helpen, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders: Kan ik dit medicijn gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef?
U kunt dit middel veilig gebruiken. Het wordt al jarenlang gebruikt door zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven zonder nadelige gevolgen voor het kind.
(ff stukje van de bijsluiter!) Oh ja de kleine is 62,5 cm (dus niet super groot). Ze past nog net in het badje, maar zitten kan ze dus nog niet. Maja, misschien toch dat bad-inzetje gebruiken.....lijkt net alsof ze er niet zo lekker in zit, en vooral dat ding tussen haar benen lijkt mezelf ook niet prettig. Maja, eens ff kijken wat we doen. Het gaat nu nog. Maar ik ben weg, ga werken ofzo 😛