Oh over bevallen.. ik ging er juist nuchter in! Ik dacht gewoon.. ik laat het over me heen komen en ik zie wel! Was er helemaal klaar voor! Uiteindelijk ook binnen 6 uur bevallen 😃
Anne87Oud lidBerichten: 2.125Lid sinds: 3 juni 2009
zo, ben weer bij de sportschool ingeschreven, nu nog gaan sporten 😃 hahaha
ms10 veel plezier op de verjaardag, gefeliciteerd met je opa 😃
Anne, fijn dat je je toch weer wat beter voelt!
hier ook hele enge dromen tijdens de zwangerschap gehad en nu afgelopen week ook een aantal, vannacht zelfs helemaal badend in het zweet wakker geworden, droom: mijn vriend had, na een ruzie met mij, alle vrienden doodgeschoten, dan zelfmoord gepleegd en kwam dan bij mij spoken :? Echt eng hoor!!
hier is Rensje al een paar dagen soms echt ontroostbaar, wordt elke nacht minstens 1x huilend wakker, ik denk weer een tandje maar weet het echt niet..
Morgen laten we familiefoto's maken met schoonzus en schoonouders, ben benieuwd (weet niet wat ik aan moet...)
JoyaOud lidBerichten: 5.134Lid sinds: 7 april 2009
Haha ms10 dat "ergste scenario" van een bevalling wat je beschrijft komt erg dicht in de buurt van mijn bevalling hoor.. (21 uur en 20 minuten, met volledige ontsluiting 55 minuten op mijn zij moeten liggen, persen zonder persweeën, na 2 uur en 24 minuten persen geboren met vacuum (+ knip en scheuren)) en zelfs dat vergeet je snel hoor hahaha!! Ik moet zeggen dat ik totaal niet tegen de bevalling opzie maar ik ben nu in deze zwangerschap 2 keer in het zkh geweest (voor echo's) en als ik daar ben bekruipt me echt een angstig gevoel van shit ik moet nog een keer haha.. Nu thuis heb ik totaal geen last van dat gevoel.. Heel apart..
Lun oh naar is dat he.. Dan hou je echt de hele dag zo'n raar en ontzettend vervelend gevoel over..
Anne fijn dat je je weer wat beter voelt!!
Morgen gaan mijn vriend en schoonvader weer verder met het kamertje!! Er moet nog aardig wat gebeuren.. Muur afwerken en behangen/schilderen, deurpost erin, nog een muur afwerken en behangen en dan nog 2 schilderen en dan vloer erin en dan kunnen de meubels komen!! Maar het schiet al op!! Het word zo'n leuk kamertje!!
FreeOud lidBerichten: 5.758Lid sinds: 5 februari 2009
Prinses, wat een mooie manier om opa/ pake 😉 zn plekje te geven! Heel veel sterkte morgen!
Lun, wat een droom........ 😞 Lijkt me echt doodeng!
Anne, gelukkig is het je allemaal mee gevallen! Elke dag weer wat meer eten, t komt helemaal goed! Whaha, dat liedje van k v k ken ik helemaal niet.. Heb geloof ik die van 87 (geboortejaar) nog wel in de kast staan 😛
Vicky, hoop dat Rens snel de nachten weer door slaapt.. Zo vervelend voor die kleintjes (en de papa's en mama's 😉 ) Veel plezier met de foto's!
Joya, leuk weer een kamertje maken!! 😃
Ms10, fijne aaf bij je opa!
VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
Joya, poeh klinkt idd vrij heavy. Ik heb zelf een bevalling van bijna 46 uur gehad, maar heb het achteraf gezien ook niet als naar ervaren. Wat ik wel heeeeeeeeeeeeeeeel naar vond is dat we onze kleine frummel niet mee naar huis konden nemen. Ben echt supersuper blij voor je dat alles goed is met jullie uk, ga lekker aan jullie kamertje knutselen en vooral genieten!!!!!!
Esh dat meen je niet.. 46 uur!! Heb je je verhaal ergens staan?? Lag N bij jou in het zkh?? Ik vond het ook heel erg dat Julian meteen meegenomen werd en de eerste week op de kinderafdeling lag.. Dat hoop ik niet nog eens zo te hebben hoor.. Als ik dan in het zkh moet blijven hopelijk m'n kind bij me..!!
Hmmmm ik eet pepernoten!! Jammiee
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Hoe kan het ZO lang duren Esh? Bij mij zeiden ze altijd we laten een bevalling echt niet langer als 24 uren duren, op een gegeven moment gaan we het halen.
Ik heb ook dagenlang "voorweeën" gehad maar dat had ik neit door. Ik begon met 3 cm en beviel in 4,5 uur. Maar bij mij werden de vliezen wel handmatig gebroken i.v.m. de vroeggeboorte, Owen moest zo'n chippie op zijn kop. Ik vond Owen echt megalelijk. Een supergrote puntkop van het persen, echt een conehead & ik vond het maar een dikke chinees lijken. Pas na 2 dagen, toen het wat bijtrok vond ik hem mooi :$ Had ook eigenlijk weinig moedergevoelens eerst. Heel raar. Misschien omdat het zo plots kwam.
Toen ik zwanger was droomde ik altijd dat m'n kindje zo uit mijn doos kwam vallen als ik douchte, ook allemaal bloed etc. Dan was ik er van overtuigd dat het een teken was & dat het vast mis zou gaan... Dirk moest me dan even met beide benen op de grond zetten.
VickY: Rensje in een sprongetje misschien?
Woh..46 uur.. dat is echt lang! Ben je nou eigenlijk zwanger esh of niet??? Heb je nog getest? Ben benieuwd!!
whahahaha luna een dikke chinees 😉 gelukkig is hij goed opgedroogd 😂
Aaaaah droomde vannacht weeeeeeeeer dat de bruiloft niet goed ging.. had geen bloemen geen jurk pfff en per voet 6 tenen whahahahaha dus paste geen schoen:( Als ik zo nog 9 maanden moet dromen..
Schijnt bij jullie de zon al? Hier niet hoor...
WHAHAHAHAHAHAH vreselijk Anne. Komt vast goed. Ben je al op jurkenjacht?
Het weer is hier maar somber...
Moet zo naar de dokterswacht. Had even gebeld, loop al 2 weken met voorhoofdholte ontsteking en mijn kop ontploft van de koppijn. Heb al speciale neusspray omdat ik het al 6x had dit jaar. Maximale paracetamol per dag slik ik ook maar het wordt niet beter. Ik wist niet wanneer je nou zo'n weekend arts belt. Ik dacht kan altijd even horen....
Kreeg wel even de wind van voren dat ik geen spoedpatient was. Nou ik kreeg te horen: Toets 1 voor spoed. Blijf aan de lijn voor andere vragen.... Dus ik bleef aan de lijn, met de vraag of ze iets voor me kon betekenen....
Maar ik moest wel langskomen dus. Vreemde saggerijn.
Komt me wel goed uit. Heb doordeweeks nooit tijd om naar de huisarts te gaan :$
mamasince2010Oud lidBerichten: 728Lid sinds: 17 juni 2011
Bij mij begon de bevalling ook met wat voorweeen. Om 7:15 braken mijn vliezen en kreeg ik direct echte weeen die freqent kwamen. Uiteindelijk is T om 12:53 geboren. Iets meer dan 5,5 uur dus.
Hahahaha Luun, vond jij Owen echt niet mooi na zijn geboorte? Ik vond hem juist superschattig. Ik vond T direct heel erg mooi. Hij was echt precies de baby die ik me had voorgesteld. Ik hoopte ook heel dat hij veel haar zou hebben. Toen de verloskundige zei dat ze haartjes zag werd ik dolenthousiast hahaha.
Anne, grappig is dat dan M dus helemaal niet leek op de baby die je je had voorgesteld. Ik had ook gek staan te kijken als T kaal geboren werd. Ik had zo'n duidelijk beeld van de baby hoe hij er uit moest zien, dat ik geen eens een 3D echo durfde te maken omdat ik bang was dat ie tegen viel :$ schaam me NU echt dood voor deze gedachte. Maar goed, als zwangere heb je wel vaker rare dingen.
Luun, veel beterschap meid. Hoop dat je je gauw wat fitter voelt.
Prinses, thanks meid. Jij heeel erg veel sterkte vandaag. het is wel een heel mooie dag dus hopelijk geeft het ook een fijn gevoel dat je je opa zo mooi kunt herdenken.
Joya en Esh, ooooo wat een drama bevallingen. Hebben jullie wel pijnstilling gehad?
Nee Owen had blijkbaar al een tijd in dat geboortekanaal gezeten. Toen ik voor de extra controle kwam kon ze zijn hoofd al voelen. Ik kon ook amper lopen omdat hij was ingedaald. Ik heb geen foto's gemaakt zonder mutsje omdat het wel een conehead leek.....
Ze zeiden ook: Shirt omhoooog! Owen moest op mijn blote borsten schijnbaar. Ik dacht NEEEEEEEEEEe maar voordat ik het wist rukte die verpleegkundige mijn shirt omhoog & lag ik daar in mijn blote tieten. FLETS Owen die onder de witte kleverige meuk en bloed zat zo op mijn borst. Nee dat moment was voor mij niet echt heel mooi eigenlijk.
Pas op de couveuse afdeling had ik dat een beetje & pas na een paar dagen had ik echt een mama gevoel. Maar dat komt misschien omdat je kind op afstand ligt. Een onverwachte spoedbevalling & je kunt wordt ook meteen weer bij je weggerukt. Niet wat je je erbij voorstelt.
Met muts vond ik hem wel mooi.....
Ms10 ja ik heb een ruggenprik gehad.. Maar die werkte vanaf 6 uur zo'n beetje niet meer en omdat er om half 7 nog maar een klein randje zat wilden ze 'm niet omhoog zetten.. (stond op 5 en mocht naar 10 eigenlijk..) dus vanaf die tijd totdat ik mocht persen (21.55 uur) werkte het voor mijn gevoel niet.. De weeën deden zoveel pijn dat ik echt riep als er weer een wee kwam "neeeee niet weer ik kan het niet meer" haha.. Toen de vk die erbij was tijdens het persen zei dat ze zijn haartjes zag zei ik: "pak dat kind dan bij zijn haren en trek hem eruit" maar dat wilde ze niet.. Flauw he.. :mrgreen:
Lun Julian is met de vacuum geboren.. Als je dat zag dan vind je het bij Owen vast heel erg meevallen haha.. Zaten ook allemaal wondjes op.. Zo zielig..
Ik vond M wel meteen mooi na de bevalling.. vond het meer onwerkelijk en snapte echt niet dat dit ons kind was.. riep ook alleen maar de hele tijd " we hebben een baby!!!" :mrgreen: Was zo verkocht.. en vooral toen hij zijn mooie kleertjes aankreeg ( toevallig ook weer dezelfde als mama ;)) en hij rook zoooooooo lekker!!!
Lun, dus jij liep al een tijdje met een hoofd bijna uit je doos? of hoe moet ik dat zien hahaha Maar ik snap je wel.. vooral als je kindje meteen weer weg moet 😞 lijkt me echt vreselijk! Ze vroegen aan mij of ze hem op de kinderafdeling moesten doen snachts.. ik zei meteen NEE!! ik wilde alleen maar naar hem kijken!!
Oooh mama is dat echt zo?? Durfde jij geen 3D te laten maken? Schaam je hahaha je vind je eigen kindje toch altijd mooi! Al is het na een paar dagen na de bevalling 😉 Ik was juist ZO nieuwschierig! En vond dat echt bijzonder om te zien.. ik ga het bij een volgende zeker weer doen! 😃
Joya, is een vacuum erg pijnlijk?? Het lijkt me namelijk erg hard handig ofzo..:?
Ik ben wel echt trots dat ik zonder pijnstilling de bevalling heb gedaan! Het was mijn bedoeling om in het ziekenhuis een ruggeprik te nemen maar het was al te laat 😞 die weeenstorm was een hel!! Maar ben achteraf wel ontzettend trots op mezelf 😉
Lun, ben nog niet op jurkenjacht geweest.. we hebben 19 sept een afspraak staan bij een hele grote bruismodezaak :mrgreen: zoooooooooon zin in!!!!
Heb niet gezien dat je dat vroeg. Vanaf mn telefoon leest niet zo fijn bij. Maaruh, ik had ht hier al verteld toch? Vlgens mij waren jullie de eerste zelfs. Gister idd ng een keertje getest.
Lijkt me fijn als je hem meteen mooi vind hahahahaha. Nou het hoofd was echt heel erg Joya. Maar met de vacuüm hebben ze vaak echt een bolletje van het zuigen toch? Supersneu... Kids houden er bijna altijd een hersenschudding aan over...
Ik heb wel morfine gehad. Die weeënstormen werden mij te veel, kon ze bij de 6 cm niet meer opvangen. Toen vroeg ze of ik wat wou hebben schreeuwde ik JAAAAAAAAAAA. Na duizend keer misprikken riep ik: Ik moet het nuuuu TOE NOU ik moet het NUUUUUUUUU.
Joya: Jouw harentrek verhaal vind ik ook wel errrrg grappig hahahahahahahahahah.
Ik vond het zo'n opluchting dat hij eruit was, ineens geen pijn meer niks. Alles voorbij!! Van die placenta heb ik niks gemerkt.
jorinaOud lidBerichten: 4.978Lid sinds: 27 mei 2009
whahahah altijd fijn weer die bevallingsverhalen :mrgreen: hier geen rare smeuige poepverhalen of haren trekken of punt hoofden beide mannen puntgaaf en natuurlijk de allermooiste jongens van de hele wereld 😉 beetje jammer dat mama er niet zo puntgaaf vanaf gekomen is :razz:
maar goed beter een snee in je buik dan een buik in je snee :mrgreen:
Heb jij een keizersnee gehad jorina?? wist ik helemaaal niet!! Why?
Hier wel, knip, poep, plas, bloed en hechtingen hahahhaah noem het maar op.. maar ooh ik was ook zooo blij toen hij er op het laatste uit "floepte".. als een drol die dwarzit of een neus die weer openspringt, HEERLIJK! 😉
Maar heb wel een fijne bevaling gehad hoor.. zou hem zo overdoen!:D
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAH inderdaad. Zo voelt dat 😃 Ineens Floep blurrppp... En daar issie 😃
Ik zou morgen zo bevallen als dat mocht. Vond het echt gaaaaaaaaf! Wat een ervaring. Dat IK dat kan. Ik voelde me echt THE MAAAAANNNNNNN. Hoe stoer voel je je dan, dat jij even je kind er zo uitgepoept hebt. Woooooooow.
Voor de zwangeren onder ons.. Bij Prenetal is de Joolz kinderwagen vét in de aanbieding 😉 Supermooie wagen maar zo duur normaal. Misschien een tipje voor iemand.
jazekers anne bij beide mannen bij thomas ging mijn ontsluiting super snel en zeer makkelijk aangezien mijn weeen niet langer duurde dan 30 sec maar helaas bleef hij steken op 9 cm als thomas een keurige 6 pong had gewogen had ik het wel mogen proberen maar helaas meneer vond 8.5 pond wel leuk :razz:
en bij ruben was alles veel heftiger de weeen waren echt niet te houden maar op het moment dat ik dacht doe mij maar een spuitje had ruben het niet zo prettig meer want zijn hartslag zakte steeds tot onder de 80 waarop de gyn besloot dat hij er uit moest en aangezien ook ruben groot was en in het vruchtwater gepoept had kon het echt niet kanger meer duren
dus thomas 9 cm en ruben 5 verder ben ik niet gekomen maar 2 gezonde mannen is me meer waard dan mijn buikje
O het heeft mijn Friese dorp nog niet bereikt. Maar is natuurlijk ook aan de andere kant van de aardbol.
Had vandeweek zoiets zieligs. Nieuw kindje op KDV. Mama geeft BV, derde kindje. Had niet geoefend met de flessen :| Pfff na 5 á 6 uren tussen de voeding & duizend pogingen mama gebeld dat het echt niet ging. Moest 15 km rijden, kindje voeden, weer naar het werk. Maar daarvoor net gekolfd dus ze had weinig in der borsten. Dus na weinig uren hij weer honger.. Weer duizend pogingen... Mama dus vroeg uit werk kids maar opgehaald.
Dus tip voor de borstvoeders, oefen goedd met de fles want anders worden het flesweigeraars.
Zo zielig voor dat kindje. Hij had zo'n honger maar raakte zooooo overstuur van de fles...
oooooo ja das echt sneu een vriendin van mij had dat ook die was met 8 weken gaan proberen met af en toe een fles maar meneer weigerde dus dan maar een middagje weg en papa met de fles laten want misschien wil hij niet omdat de borst in de buurt is maar dat wilde hij ook niet 20 soorten flessen geprobeerd 2 dgn voor ze aan het werk moest had meneer het in eens door en ging uit de fles drinken lang leve de oefening
jazeker das waar zelfs nog iets langer ook want behalve dat ze niet op de normale wijze wilde komen vonden ze het ook leuk om rustig nog 2 weken te blijven zitten
Nee ik heb net op buienradar gekeken.. en het noodweer trekt rond 23.30 in friesland en dan is het weg hahahaha Ik las toch bij Mama op hyves dat er ook al noodweer was! Dus komt vast nog wel Jorina.. waar woon je eigenlijk?
Ohh 8.5 pond zou ik er ook niet uitkrijgen hoor hahah niemand denk ik! Het zwaarste kind ooit woog 11.5 kilo maar stierf ook binnen 11 uur.. en dat was dan in 1897 dus toen bestond nog geen pijnstilling etc. ooh god dat kan toch niet??!! ( ff gegoogeld want ik had zoiets gehoord ) 😉
Luna.. nee dat klopt zielig is dat he!! M pakte gelukkig meteen de fles.. die vond het allebei prima!
Ik weet niet meer of de vacuum zelf pijn deed.. Kan ik me niet meer herinneren eigenlijk.. Julian heeft er wel flink last van gehad want hij had een flinke hersenschudding en is er echt ziek van geweest.. Ik voelde me daar zo schuldig over.. Kwam op zijn kamertje toen hij anderhalve dag oud was en de verpleegsters hadden een briefje op zijn bedje geplakt met de tekst: "minimal handling" gewoon omdat hij er al heel snel last van had als hij opgepakt werd.. Dat vond ik zo erg dat ik mezzelf ging verwijten dat ik het niet zelf kon en ik vond mezelf maar zwak :oops: Nu realiseer ik me heel goed dat ik geen andere keus had want hij lag verkeerd dus zonder vacuum was hij er echt niet uit gekomen..
Lun hij had een punthoofd door de pomp.. Dus niet echt een bolletje maar er is zoveel kracht gezet met dat ding..
Ik vond Julian ook meteen heel mooi toen hij geboren was!!
De placenta vond ik zo fijn.. Dat verzachtte heel erg haha.. Ik vind het wel jammer dat ik de placenta niet gezien heb.. Ik wil nu wel de placenta zien..
Ah joh een groot kind werkt wel mee, baant zijn weg wel 😉 Ik heb liever ene 7 of een 8 ponder dan een 5 ponder. 5 pond, man oh man, zelfs een konijn is zwaarder hahaha.
Anne, ja dat was echt supertoevallig. Zelfs hun eerste pakje was het zelfde! Ik zou zoooo graag eens in M's kledingkast willen neuzen, haha denk dat ik heel veel t zelfde tegenkom of dingen die ik ook wel voor T zou willen.
Hier hetzelfde gevoel over de bevalling. Ik ging voor pijnstilling. Niet gekregen want ik was te laat. Voor ik het wist mocht ik persen. En oooooo toen hij er uit was, ik voelde me zo trots. Ik was zo blij 😃
De volgende keer film ik het. Dat moment wil ik nog 1000 x kunnen beleven.
Ik vind pijnstilling ook geen zwakte. Zeer zeker niet. Ik wilde het zelf ook. Maar achteraf was ik heel trots dat ik het zonder pijnstilling kon. En vooral was ik blij dat ik rustig ben gebleven. Niet schreeuwde, niet jankte, niet gilde, geen woede of wanhoop voelde en geen paniek had. Ik was echt bang dat ik mezelf zou verliezen maar ik was heel kalm. Daar ben ik trots op. Dat ik de pijn kranig doorstond.
Ja hahaha en ik bij jou mama 😉 echt heel toevallig en leuk!
Ik had mijn video camera gewoon bij!! 😞 maar op dat moment niet aan gedacht en ik wilde het eigenlijk ook niet! Achteraf zoooooon spijt van 😞 Bij de volgende neem ik het ook zeker op!
Auww ben gewoon gestoken door een mug net.. iekss vind ik eng die beesten!
Luna.. daar kun je toch ook niets aan doen! Ik zuo willen dat ik pijnstilling had gekregen! Jezus..
Ja echt super! Ik werd dus wel gek, bij die 6 cm hield ik het niet meer. Kon niet meer liggen, raakte in een soortevan paniek door die weeënstorm. Was dus zoooooo blij met die morfine. Viel zowat in slaap. Heeeerlijk 😛
Het schijnt dat je bevalling halveert qua tijd. Dussss dat zou 2 uur en een kwartier zijn 😛
Luna dat had ik ook!!! Kon echt niets meer, niet liggen niet staan niet zitten pff werd echt even helemaal gek!! Heb zelfs het kotsbakje wat mijn vriend heel lief aan mij gaf omdat ik zei "ik moet kotsen!!" tegen hem aangesmeten omdat ik toch niet hoefde en dat ding in de weg lag.. hahahhaa achteraf meteen sorry gezegd maar hij begreep me goed 😉
Ik heb ook iedereen gebeld toen ik gehecht werd. Was een karweitje van zo'n 40 minuten en Dirk moest mee naar de kinderafdeling. Tsja, je tijd nuttig besteden he? 😛
Is niks met schreeuwen maar uhh.... jullie kennen mij toch? Ik heb altijd zo'n grote mond :$ en laat altijd van me horen. Mijn moeder had tegen mn vriend gezegd dat hij haar maar meost bellen want dat er waarschijnlijk geen land met me te bezeilen viel. Ik ben zo'n ongeduldig type . Behalve toen ik aan het bevallen was hahaha. Ik stelde mijn vriend nog gerust dat alles goed ging met me, dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Ik leek wel zo'n zweverig geitenwollensokken type.
Ik heb 1 oerkreet gegeven bij de 1na-laatste perswee. Mijn moeder zei gelijk: mond dicht en persen, die energie gebruik je maar voor je perswee. Toen zei de verloskundige "ooh ze mag best schreeuwen hoor". No way zei ik toen en ik perste verder in stilte hahahah. Ik had wel praatjes tijdens het persen. Verkocht de gyneacoloog nog een rotschop waar ik toen gelijk mn excuses voor aanbood (mijn been schoot los)
Het is zo leuk dat je tegenwoordig gewoon met je mob. een foto kan maken & het meteen kan plaatsen zodat iedereen de foto kan zien 😃 Lijkt me geweldig volgende keer hahaha.
Ik wil wel heel graag eigenlijk toch.
Als Dirk een baan heeft ga ik hem eens vragen of hij een tweede wil.
HOE wispelturig kun je zijn....
Mijn moeder is een flipkip, die hoef ik eeeeecht niet bij mijn bevalling.
Toen ik belde dat ik ging bevallen nam mijn pa op, moeder was aan het werk. Hij heeft haar pas gebeld toen ik bevallen was omdat ze anders dood zou gaan mhoehahahaha
Anne, ja ze was erbij. Was niet van te voren de planning. Mijn vriend wilde het niet maar hij was diegene die haar belde of ze wilde komen. Ze zou thuis bij me blijven en ons naar het ziekenhuis brengen (zodat onze eigen auto geen uren daar zou staan) en dan weer naar huis gaan. Ze zette ons voor de deur af en zou een parkeerplaas zoeken en de spullen na brengen. Toen ze eenmaal op de verlos kwam had ik al 8 cm ontsluiting en vroeg ze: zou ik dan toch maar blijven? Graag 😃
Luun hahahaha muts. Ja ik wil t ook wel stiekem. Ik weet bijna zeker dat ik mn eisprong deze maand gemist heb maar stiekem hoop ik toch op een wonder. Dromen kan altijd, toch? 😉
Ah joh wij zijn gewoon volgend jaar zomer alle 3 weer zwanger!!
Ik vond het echt fijn dat ze erbij was! Mijn vriend twijfelde in het begin ook hoor.. maar mijn moeder heeft duidelijk gemaakt dat het echt ons moment is en dat ze op de achtergrond blijft! En ik wilde het perce! Mijn vriend stond langs het bed mij aan te moedigen enzo je kent het wel 😉 En mijn moeder stond in een hoek mee te kijken en meer niet.. ik riep soms naar haar dat ik het nietmeer aankon en dan praatte ze me weer moed in en dan kon ik weer! Heb er echt veel aan gehad.. maar ben dan ook wel een echt mama'skindje 😉
Mijn vader zat op de gang en die kwam meteen toen M eruit was.. was echt bijzonder hebben er ook een foto van met zijn 4en 😃 ( enne mijn doos was bedekt hoor hahahhaha)
Ohhh dat word nog wat met jullie.. dan weer niet dan weer wel een kind hahahha Ik ben normaal ook zo wispelturig maar nu toch helemaal niet! Ik wacht lekker tot het voorjaar en dan gaan we met zijn 3e weer klagen en genieten 😉
Mama, is je poes al binnen?
Agh, als de rest van de wereld denkt dat iedere Fries als Piet Paulusma is dan kan ik er wel om lachen mhoehhahahahahahaha. De Friezen lachen zelf ook om hem.
Dat is mijn Mem ja. Meestal zeg ik Memmie hahahaha. Net als vroeger.
Ik wil aan de ene kant ook graag een 2e maar de andere kant.... 1 kind is al zo druk en duur.....
Ergens voel ik me ook wel een egoistische trut om hoe ik er over praat. Er zijn hier meiden die al jaren bezig zijn voor hun eerste wondertje en in een medisch traject zitten. En ik werd snel zwanger, heb een prachtig kind, seks gewoon niet safe en als ik niet zwanger word ben ik blij. Hoe raar en dom en k ut is dat.
Bne jij alweer aan de pil Anne??
whahahahhaha nou gelukkig maar, een droge poes is toch fijner in bed 😉 alhoewel...
memmieee wat leuk woordje! 😃 klinkt schatiig
Nee ben nog niet aan de pil.. wacht nog 1 cyclus af denk ik even kijken of het weer zo lang duurt! Maar twijfel enorm of ik aan de pil moet gaan.. het is maar voor voor een half jaartje!?
Weetje. Ik vind het ook heel erg. Maar je kunt er niks aan veranderen... Hoe moeilijk het ook is voor anderen. Kan me ook voorstellen dat het pijnlijk is voor anderen. Maar je kunt niet iedereen beschermen om het zo maar te zeggen. En daarbij, zou ik anderen niet gunnen wat ik zou hebben. Ik weet nog hoe het soms stak dat ik niet zwanger raakte & anderen wel. Maar ik dacht ook altijd: Blij dat hun niet zo lang hoeven wachten als ik.
Je kunt niet overal rekening mee houden.
Ennuh, het is: OANT MOARN
Die hollanders met hun oent moen, dat klinkt als een Duitser
jij niet aan pil anne? jij niet zwanger kunne zijn? ik niet weten? ik testen dan?? ik denk vrijdag niet testen? ik niet zwanger? ik pas nog ongesteld? kan het dan? of niet? Ik graag seks met mijn vriend arnold? ik eigenlijk karen heet?? ik ook nog steeds hyves heb??? jij mijn hyves willen zien?? Ik nog steeds niet zwnager ben?? ik moddervet ben? mijn vriend poffertjes kan bakken in mijn bovenbenen? jij lust poffertje? ik zwanger messchien? ik misselijk van poffertjes?
Ik zeg gewoon doei, doeg of dag of ik zeg gewoon helemaal niks. Tegen mijn clienten zeg ik vaak niks als ik naar huis ga. Ik kan die koppen niet meer aan zien na een hele dag hahahahahahaha
anne jij lacht mij uit?? Ik messchien wel zwanger?? ik zo'n trek in augurken? ik storm1987 een jankkind toewensen? Ik echt niet verstandelijk gehandikapt ben??? Ik geen geld voor test? Ik zwanger denk jij? ik pas seks gehad? ik heel intellieeegentu vriend heb?
ik niet snap? ik miskraam gehad? ik voor echo gaan? ineens niets meer te zien?? ik verdriet? ik op hyves blog gemaakt? vruchtje spoorloos? vruchtje in poffertjespan??
Anne neem het Luun niet kwalijk. Friezen hebben andere werkwoorden dan wij. omdat zij hun eigen taal hebben. Soort van schizofrenie alleen dan anders 😛
schifzofrenen hebben een denkbeeldig vriendje, friezen hebben een denkbeeldig zelfverzonnen taaltje. 😛
Soms is zelfs op NL 2 of 3 een fries programma. Zonder ondertiteling. Echt schandalig vind ik dat. Zitten mijn clienten zappelin te kijken, komt er ineens een friese film. Nou lekker dan. Kunnen ze net zo goed een turkse of chinese film opzetten.
oke leuk geweest. 😉