joy, heb je gelijk in dat hij die wrsch niet de hele winter aankan...Maar nu zit hij nog in maatje 68, dus als hij een winterjas gaat dragen zit hij waarschijnlijk net in 74. Dan zou een 80 jas dus veel te groot zijn....Dan zou ik er misschien nog 1 moeten kopen, maar aangezien Robin niet zo snel groeit...Lastig hoor, dingen vooruit kopen! Denk dat ik het maar gewoon afwacht, als hij toch een 80 nodig heeft aan het einde vd winter dan vind ik die vast wel ergens! Robin is wel een knuffelkont als hij echt heel moe is of ziekig. Verder zit hij echt niet meer stil op schoot ofzo, vind ik ook wel jammer maarja, de wereld ontdekken is zo leuk!
Im ik vind ook niet dat je miept!!! Natuurlijk zijn spoedgevallen belangrijk, maar jij bent net zo belangrijk en een telefoontje is zo gebeurd! Gewoon blijven bellen, het is zoals Goosje zegt, je bent maar een nummer voor hun is het werk, maar voor jou is het veel meer en dat mag je best duidelijk maken!!!
Robin heeft ook wel eens dagen dat hij veel slaapt. Soms te verklaren door een korte nacht of de vorige dag weinig geslapen, maar soms ook gewoon zomaar. Ik sta dan ook altijd verbaasd over hoe lang hij het volhoudt! Fijn dat hij goed alleen speelt. In de box vind Robin ook niks, maar ik vind dat hij er toch aan moet wennen dat hij er soms even in moet, want als ik even naar boven moet kan hij niet alleen in de huiskamer blijven, toch net iets teveel dingen die mis kunnen gaan.
Ik zit met Robin echt op babyzwemmen, elke week vanaf dat hij 3 maanden is. Zo leuk! HIj geniet ook echt met volle teugen.
Goosje, fijn dat die fase bij Sil ook weer over ging, dat sterkt mij erin dat het een fase is! En ik leg hem nu idd maar uit dat mama soms ook even andere dingen moet doen en dan laat ik hem maar even brullen. Im en jij ook een jasje van babyface??? welke??? ik heb deze:
http://www.kleertjes.com/fh.html?omitxmldecl=yes&fh_secondid=2000056092_15343_0&fh_lister_pos=4&fh_location=%2f%2fkleertjes%2fnl_NL%2fis_available%3e%7btrue%7d%2fcombi_size_range%3e%7brange_b%7d%2fgender%3e%7bjongens%7d%2fcategories%3c%7bkleertjes_type_jassen_3%7d%2fbrand_group%3ebabyface&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=listerMag dat eigenlijk, hier een link plaatsen? Nouja dat hoor ik vanzelf wel!
Tinesje, wel heel schattig dat Lars soms snel een knuffel en een kus komt geven!!! robin kan het soms wel 15-20 minuten volhouden, dat is dus wel eens vermoeiend en verleidelijk om er aan toe te geven. Maar als ik dat ooit doe is het bij mij meteen lachen, dus duidelijk dat er verder niks aan de hand is!
Nou hier ligt Robin weer onder zeil. Met de lunch voor het eerst zelf zijn brood van het bordje laten pakken. Normaal legde ik 1 stukje voor hem neer, maar wilde het eens proberen. Nou dat moet ik maar niet meer doen. HIj pakt 5 stukjes tegelijk, allemaal in zijn mond. En toen kokhalzen. Uitgelegd hoe het moet, nog een keer geprobeerd en ja hoor, netjes 1 voor 1 een stukje pakken. Maar niet eerst zijn mond leeg eten. Denk ga eens kijken hoe hij dat doet. 1, 2, 3, 4, ,5, 6 stukken en toen heb ik toch maar ingegrepen, zijn hele mond zat vol haha! Hier is het dus nog wat te vroeg voor! Daarna even boeken met trouwkaarten opgehaald dus die ga ik nu maar eens doorsnuffelen!!!