EsRe schreef:En daarom hou ik zoveel van mijn lieve forumvriendinnetjes.....!! Omdat we hier een omgeving hebben gecreeerd waarin iedereen zich veilig genoeg voelt om de meest persoonlijke verhalen neer te zetten, en daar van iedereen een eigen mening op te krijgen zonder elkaar in elkaars waarde aan te tasten! Heerlijk!
Ook helemaal mee eens!!
@Rian: Spannend hor, en ik wil je niet opjutten, maar de redden die jij geeft had ik ook toen ik zwanger was, die ongi krampen, maar het zette niet door, achteraf was ik zwanger, na een week lang me ongemakkelijk te hebben gevoeld.
@J.D.: Het wordt tijd voor Lucas dat ie eens lekker gaat leren slapen!! Jammer van de verkoudheid.
@Loesje: Je bent al goed bezig!!
@Esre: Ik hoop dat de huisarts je iets voorschrijft, want dit kan echt niet langer voor jullie alle 3. Beterschap en een dike knuffel!!
@Lex: Geniet ervan!!!
@H83: FIjn dat jullie een besluit genomen hebben, hopelijk geeft het veel rust!
@Pumi: Knap hor van Romy!! Nu zal de rest snel volgen!! Hopelijk leert ze nu snel goed slapen, en misschien was ze wel zo onrustig aan het slapen, omdat ze aan het bedenken was hoe ze moest lopen!
@Jolanda: Had het al gezegd, maar Stoere Siem!!
@E82: Je pesthumeur over?
Zo hier gisteren helemaal ingestort, ik had bedacht dat ik met mijn holteontsteling net zo veel kan doen dan anders, ehhh niet dus. Sinds gisteren kreeg ik er ook mega kies en kaakpijn bij. Kon het gewoon niet meer houden van de pijn!! Vanochtend maar de tandarts gebeld, want anders zul je zien, dan is het in het weekend niet meer te houden. Foto's gemaakt, is er gewoon niets op de fotos te zien, waar ik dacht dat ik pijn had, was helemaal rustig en alle andere kiezen ook. Zat wel veel tandsteen. Ze heeft het nu helemaal schoongemaakt, ook onder het tandvlees. Normaal gaat de ab kuur pas na 3 a 4 dagen werken. Moet het nu aankijken tot na het weekend en als ik het maandag nog heb, dan even bij de kaakchirug langs. Kan komen van een pijn doorstraling van de holtes. Ben blij dat er niets ontstoken is, want zo voelt het wel, maar nu zit ik er dus nog mee. Even snel koffie gedronken bij mams, en nu weer naar huis. Mijn moeder past vandaag op Mika en ik ben thuis, voor me gevoel aan het spijbelen. Mijn moeder en vriend zeggen dat ik thuis moet blijven, maarja ik denk altijd ja dan is er niemand en ik ben er maandag ook al niet, en ik ben niet ziek genoeg, aan de andere kant, ik ben nooit ziek en een ander blijft voor iets kleiners thuis, pfffff. Aangezien ik nog steeds mega koppijn heb en nu dus ook weer kiespijn, ben ik toch gewoon aan het spijbelen. En een mega verhaal aan het typen. Zo komen we wel snel in deel 5 hahaha.
Zo das me geklaag weer, nu even rustig aan doen vandaag in de hoop dat ik vanavond niet weer instort.
Fijne dag allemaal!!