Hey meiden!
@ Poel... voel je niet bezwaard... geniet lekker van je mannetje, hij heeft je nodig! Deze tijd heb je maar 1 keer met hem, hij gaat voor alles! Hoe voel je je lichamelijk? Dankje voor je lieve woorden meid! Doet me goed...
Vandaag moesten we naar het ziekenhuis voor de uitslagen van mij en Collin. Eigenlijk al wat we verwachtten, alles was goed. Het heeft echt aan de navelstreng gelegen, die zat namelijk twee keer heel strak om zijn nekje. Hele domme gemene pech zeg maar. Natuurlijk heel dubbel omdat het verder een gezond mannetje was die alle kansen had gehad, zover ze dat konden zien dan natuurlijk. Maar aan de andere kant vind ik het heel erg fijn dat het niet aan iets erfelijks of aan mij heeft gelegen. We moeten er helaas mee leven dat het domme pech is geweest. Op zich valt er nu wel een last van me af, ik was toch bang dat het misschien toch ergens aan mij lag.
Ook was ik erg bang dat er iets in mijn baarmoeder achter was gebleven omdat ik tot afgelopen week (7 weken verder) nog steeds af en toe bruinverlies had. Ook was ik heel bang dat mijn cyclus weer zo lang op zich zou laten wachten omdat dat na de pil ook bijna drie maanden heeft geduurd. De gyn heeft een echo gemaakt en alles zag er goed uit. Mijn eitje was zelfs alweer bijna aan het springen 22 mm (bij mij worden ze rond 30 mm ... ) Toen ik dat hoorde viel er ook een last van mijn schouders, gelukkig zit dat ook allemaal nog goed, dat was toch nog wel mn grootste angst. Die zware deken die ik om me heen voeld is nu echt wat lichter geworden. Ik kon weer een beetje blij zijn en kan nu nog positiever naar de toekomst kijken.
We mochten zelfs met dit eitje het weer proberen, daar stond ik echt versteld van! Als ik ongesteld wordt dan mag ik weer beginnen met clomid (hormoon 50 mg) en dan volgen ze me weer één cyclus. We waren namelijk mbv clomid zwanger geraakt. Er was zoveel bergip vanuit de gyn, heel erg fijn.
Ik hoop dat ik nu weer wat beter kan slapen nu toch e.e.a duidelijk is geworden en alles er voor de toekomst er heel goed uitziet 😊
Lieve Collin, dit liedje is voor jou!
http://www.youtube.com/watch?v=ljiFNR6NyGI (zo'n mooi liedje! wel heftig hoor)
fijn weekeind meiden!
liefs