Wat balen Eef. Duurt nu echt hopelijk niet lang meer!!
Tot snel of FB;-)
Zwolle1987Oud lidBerichten: 570Lid sinds: 22 november 2010
Lovy schreef:En oja, gisteren ben ik tot mijn stomme verbazing helemaal zelf ongi geworden na een keurige cyclus van 34 dagen? Zou ik dan ooit nog een normale cyclus krijgen? Ik wacht het af...
x Lovy
Lovy schreef:He wat jammer Nienke 😞 Ik zie aan je ticker dat je toch weer naar de gyn gaat?
x Lovy
poelepetoet schreef:Das mooi Lovy!
Hopelijk blijft het zo!
Meisje.. ik duim voor je!
Nienke.. Balen! Heb jij pas 2 cycli gehad? Hoe kan dat eigenlijk? Of heb je pas weer geteld sinds je voor een brusje gaat?
Hier hetzelfde, ik krijg geen fatsoenlijk cycli. Ik heb al controle gehad en ik weet dat ik niet zwanger kan raken zonder hulp.
We gaan er maar vanuit dat een tweede kindje mag komen, positieve insteek 😉
Succes!
Lovy schreef:Hee Girlnextdoor! Leuk iets van je te horen! Je mannetje ook alweer bijna 9 maanden! Gaat hard! En leuk dat jullie voor een brusje gaan 😊
Aan je banner te zien heb je een redelijke cyclus nu?
x Lovy
meisje schreef:Wat gaaf gefeliciteerd! 😊 Enig idee hoe ver je nu bent?
Ik ben dinsdag voor het eerst bij de verloskundige geweest, bloeddruk was goed. Komende week bloed prikken en dan 4 oktober voor de 12weken echo. Daarna mag de hele wereld het weten :D
Zwolle1987 schreef:Jeej nienke wat een super gaaf nieuws, van harte gefeliciteerd. Wat goed dat het zo spontaan gelukt is. Geniet er maar lekker van.
Hier alles prima . Afgelopen woensdag bevallen van een mooie dochter Lieke.
Fijn weekend
eef28 schreef:Heey zwolle, gefeliciteerd met je dochtertje!! Is alles goed gegaan?
Nienke, gefeliciteerd meid! Wat fijn dat het allemaal zonder het ziekenhuis is gebeurt!
Hier gaat het redelijk.. Zijn nu bezig met ronde 6 van de iui... Schiet dus niet echt op en om me heen lijkt wel dat iedereen de eerste ronde zwanger wordt wat af en toe best frustrerend is. Hebben ons ook al in laten schrijven voor adoptie aangezien daar zo'n lange wachtlijst is.. Maar hopelijk is dat niet nodig..
Liefs
poelepetoet schreef:Eef... pff 6e ronde al.... 6x is scheepsrecht?? Ik hoop het zo ontzettend voor jullie!! Wij denken veel aan jullie. Wilde je niet ook op fb bij ons in de groep?
Nienke... gefeliciteerd, net als de vorige keer denken dat je een lange cyclus hebt en dan zwanger zijn 😉 Leuk zeg!! :-D
Lovy schreef:Eef, jee ronde 6 al... ik blijf echt hopen voor jullie! Ik gun het jullie zo verschrikkelijk graag...
Nienke, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Wat een toeval... ik ben ook weer zwanger en wrs. een week ofzo later uitgerekend...
Hopelijk gaan we nu wel samen op. Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook in oktober 2011 uitgerekend, maar dat ging toen mis.
Verder kan ik eigenlijk jouw verhaal ook vertellen: de eerste keer (eigenlijk 2 keer) onder behandeling van het ziekenhuis vanwege PCOS, en nu na de bevalling wel ongi en zonder ziekenhuis! Ik had het zelfs niet verwacht zo snel al na ons meisje maar ik ben er zooo dankbaar voor... Ik kan het alleen nog niet geloven.
Meisje dat alles goed was!
x Lovy
Zwolle1987 schreef:Hallo allemaal
Hoe gaat het hier??? Nog nieuwtjes???