Ha Dames!
Ik kwam ook even kijken! Ik had van de week vakantie maar ja, ik had niet eens tijd om even achter de laptop te zitten 😉
Allereerst voor Pusta, Van harte gefeliciteerd met Laura! Prachtige naam! Inderdaad wel een ukkie, maar ik heb me laten vertellen dat het nog lang zo slecht niet is hoe groot en hoe zwaar ze is hoor. De kleine van mijn schoonzus was ook 3 weken te vroeg en was 2300 gram en 45 cm, dus net wat kleiner. Wat fijn dat ze meteen honger heeft en dat het voeden heel goed gaat. Heb alleen niet onthouden of je nu aan de bv of kv zit? Geniet er lekker van en rust goed uit in het ziekenhuis!
Precious, jij ook nog gefeliciteerd met je hond! Wat grappig he die schrikkeldag, wat een gave foto! En beginnen de zenuwen nu al te komen? Vrijdag de grote dag, hopelijk ben je op tijd klaar met alles en ook voor jou geldt, laat het over je heen komen en geniet. Vertrouw op de ceremoniemeesters voor wat organisatie, dat geeft een stuk meer rust! En ja, er gaat altijd wel iets fout...gewoon blijven lachen!
Ana, fijn dat het met je uk goed gaat, uk laat wel verrassingen achter he, dan 2 dagen jonger en dan toch weer iets ouder 😉 Wat een mooi meisje is Joela zeg! Die pret in haar ogen echt fantastisch om te zien!
Vera, is die moeheid nog steeds van de Pfeiffer of is het nog steeds het ritme wat niet helemaal wil lukken of een combi? Ik heb ook een tijd last gehad van mijn nieuwe ritme. In januari heb ik op een gegeven moment een vast ritme aangehouden voor 2 weken en toen was ik er door. Ik bedoel dan zelfde tijd op staan en naar bed gaan, meeslapen met Yesse op mijn mamadag en in een keer voelde ik me echt een stuk beter! Daarna zat het ritme erin en nu ga ik (bijna) fluitend de dag door 😉
Lisi, hoe is het verder met jou en de kleine man?
Poele, bij jou ook goed?
Anne, hoe is het bij jou? Lukt het allemaal?
Nou hier dus van de week vakantie gehad. Vorige week vrijdag tot maandag eerst een weekendje weg geweest. Dat heeft ons echt goed gedaan, ook voor Yesse. Hij heeft ineens het kruipen door, hoewel hij toch niet altijd vooruit komt. Oefening baart kunst....Wij hebben ook een loopwagentje gekregen van Woezel en Pip om achteraan te lopen met hem en hij stapt er zo mee weg! Dus ik denk toch dat hij meer voorkeur heeft voor lopen dan voor kruipen. Vorig weekend is de 2e tand doorgekomen. En vannacht weer drama, maar na dentinox en een zetpil sliep ie ineens wel 3 uur achter elkaar, dus we gaan op naar tand 3. Hopelijk komt ie snel, want ieder uur op is niet zo prettig en vooral niet als je werkt 😉 Verder afgelopen donderdag nog bij het cb geweest, Yesse is nu 10.760 gram en is 74,5 cm lang. Nog steeds op de +1 lijn, maar niet meer zo zwaar dat ze er iets van gezegd hebben. Dat mocht ook wel een keer, iedere keer horen dat je kind te zwaar is geeft je ook wel een slecht gevoel. Meestal als ik er weg kom heb ik het gevoel dat ik de slechtste moeder op aarde ben. Dit keer was dat eindelijk een keer anders. Verder ook nog voor het eerst bij de tandarts geweest na de bevalling, ik had geen gaatjes of andere ontstekingen. Je hoort nog weleens voor ieder kind een tand of kies. Zoals het zich nu voor laat doen sla ik me daar toch aardig doorheen 😉 Ik ben ook nog bij de bekkenbodemfysio geweest, mijn baarmoeder is helaas verzakt, niet veel maar hij hangt wel te laag. Dus nu heb ik zoveel oefeningen gekregen dat ik bijna bij alle dagelijkse dingen mijn bekkenbodem kan trainen. En doe ik dit vanaf nu iedere dag 2x (ik hoop dat dat lukt) dan heb ik van de zomer wel weer een sterke bekkenbodem en dan zouden we toch voor een 2e kunnen gaan. Anders raad ze me het toch af. Nou ja, dit was het eigenlijk wel zo'n beetje. Ik kom gauw weer langs!