Lieve Dames,
Ik heb heel wat gemist, ben echt al heel lang niet geweest. Sorry...
Even snel teruglezend zie ik nog steeds (echt helaas en heel erg jammer voor jullie) dat June en Precious nog steeds in de mmm zitten en niet zwanger zijn. Wat erg! Nu zijn jullie toch echt een keer aan de beurt! Ik blijf voor jullie duimen (ook al heb ik dat hier de afgelopen 2 maanden niet online gedaan, jullie zaten wel in mijn gedachten!)
Ana, ook al bijna! Wat gaat het snel! Hoe is het en hoe is het met Joela?
Lisi, meid wat sta jij voor een keus! Je wilt zelf ook gezond zijn en blijven, maar een 2e zou ook erg welkom zijn! Ik wens je alle sterkte toe voor deze beslissing.
Hoe is het met de andere dames? Gaat alles ok?
Even alvast wat over mij, door iedere dag 3x per dag buik en rugspiertrainingen ben ik er weer helemaal bovenop gekomen. Momenteel werk ik alweer bijna hele dagen, officieel sta ik nog voor 1 uur per dag ziekgemeld. Vanaf volgende week ga ik weer volledig werken en dan ben ik vanaf eind april een behoorlijke tijd onderweg geweest. Ik moet ook zeggen dat ik daardoor vaak te moe of te veel pijn had en om 20 uur al gestrekt op bed tv lag te kijken. Inmiddels kan ik alles weer doen, maar heb wel compleet mijn leven op zijn kop gegooid om het vol te kunnen houden. Dan heb ik het over de combinatie werken, huishouden, sport en mama zijn. Tussendoor ook nog veel verjaardagen gehad, er werden 8 kindjes 1 in 9 weken tijd...
Met Yesse gaat het erg voorspoedig. Afgelopen donderdag op het CB geweest voor de 14 maanden controle, hij is al 80 cm en weegt 10,8 kilo. Precies op de gemiddelde lijn. Echter heeft hij altijd op de +2 lijn gezeten, dus over 3 weken moet ik even terug voor extra gewichtsmeting. Nu is Yesse ziek geweest de week ervoor (door dat oh zo fijne hollandse weer) en hij loopt bijna. Hij gaat mee aan 1 hand, zelfstandig lopen durft hij nog niet. Verder bouwt hij al torentjes van die stapelblokken, kan ringen om een stangetje doen. Speelt met auto's en hij begint nu linken te leggen. Met de afstandsbediening wijst hij al naar de tv, die we vervolgens wel afpakken want anders is alles ontregelt. Hij wijst naar de lamp en kijkt dan naar de schakelaar en zo kan ik nog wel meer voorbeelden noemen. Het baby zijn vond ik lief, maar met deze interactie vind ik het allemaal nog leuker worden! Wat een fantastische ontdekking voor ons als ouders, maar ook voor hem.
Ondertussen ontdekken we ook al "die" "dada" "hai" en "broem", maar echt mama en papa komt er nog niet uit. Wellicht dat hij dat binnenkort gaat doen, net als het zelfstandig lopen. Zodra hij loopt is dat ons startschot om te gaan beginnen met een 2e, de zorg wordt dan iets anders (ik hoef dan niet meer continu te tillen waardoor ik rugpijn heb). Er vanuit gaande dat het ook nog wel even kan duren vonden we dat een mooi begin voor een brusje.
Dat was het in een notendop!
Liefs,
Suzanne