@vivi: snap je ook echt helemaal hoor meid. Denk (weet eigenlijk wel zeker) dat ik hetzelfde zou hebben, maar ja...proberen je toch op te vrolijken hier. Probeer toch, voor zover mogelijk, wat afleiding te zoeken al is het maar gewoon op de koffie gaan bij vriendinnen ofzo.
@mimambo: misschien kan ik je iets gerust stellen.. Het kan dat er bijwerkingen optreden als slaperigheid of wazig zien en dat is dan dus idd met een sticker voor waarschuwing tijdens verkeer enzo. Ik werk in een apotheek en je wilt niet weten hoe vaak we deze stickers op moeten plakken. Ook medicatie die nooit zo'n sticker heeft gehad krijgt die tegenwoordig en dat is dus alleen maar omdat het wel eens voor komt. Maar de chronische gebruikers zijn allemaal verbaasd, want die hebben het nooit gezien en nooit last van gehad. Weet niet of het precies hetzelfde is, maar zoals ik kan zien op de bijsluiter via een link die we in de apotheek gebruiken om bijsluiters uit te printen (dus die is echt betrouwbaar ;-)) komt het wazig zien zelden voor en slaperigheid soms. Valt dus volgens mij wel mee. Moet je natuurlijk wel, zeker in het begin van het gebruik, oppassen of je er geen last van krijgt...
Hier heb je trouwens de bijsluiter:
http://db.cbg-meb.nl/bijsluiters/h03160.pdfHoop dat je er iets aan hebt