schattig wiegje ellen! leuk gedaan met die bloemen 😃
haha tja, ik hoop dat t vanavond om morgenochtend nog los komt 😛
finaly87Oud lidBerichten: 9.169Lid sinds: 5 oktober 2008
Rosanne schreef:BIB
Kben benieuwd hoe bij ons de verdeling straks gaat zijn van jongens/meisjes, in september nu al 5 jongetjes! En ben ook zo benieuwd naar alle namen 😉
SB: fijn dat je goed hebt kunnen slapen! nu lekker weekend. Ik voel me int weekend altijd minder rot, minder jankerig als doordeweeks.. nu is manlief gezellig thuis en das toch wel leuker hoor als heel de dag in je upje! Vind je ook niet?!
Maarsec: wat een lijstje zeg! ik regel bij ons altijd de financien en manlief alles wat met de belasting te maken heeft dus ik zal het hem eens laten zien!
Linda: nou ik heb net nogmaals een berekening gedaan op de site van de belastingdienst maar er komt toch echt te staan: o euro per maand. Maar dan vraag ik me af, hoe doen dan al die mensen dat die blijkbaar minder verdienen? kunnen die nog wel sparen dan? ik weet het ook niet! ik blijf erbij dat ik me niet voor kan stellen dat ons salaris zoveel is en anderen gewoon ruim 1000 euro opstrijken, ik ga de belastingdienst nog wel eens bellen dan weet ik beter hoe het zit.
Tink: ja dat speelding zag ikook, vind em zo leuk! ik heb het intertoys boek bewaard, als er straks nog mensen komen op kraamvisite die niets weten te geven (familie) dan kan ik altijd nog tips geven. En idd de Sint hebben we ook nog, wij vieren Sint altijd met de hele fam, met Kerst doen we alleen boeken en tijdschriften voor elkaar kopen, haha misschien raar, maar wij zijn echte leesmonsters en op een gegeven moment hadden wij voor de Sint zoveel al gekregen en weet je voor de kerst niks mee te vragen, dus nu met Kerst altijd leesvoer, grappige familiegewoonte;-)
Iet: hopelijk komt je vader met een goeie oplossing dat zou wel fijn zijn!
Linnie: fijn dat het zo lekker was. Het lijkt mij juist pijnlijk met al die naaldjes maar ik heb het zelf nog nooit gedaan dus ik weet het niet. Hopelijk gebeurt er bij jou iets, dat zou wel heel fijn zijn! en anders heb je alsnog een lekkere middag gehad! spannend allemaal he?!
Nienke: 8 maanden wat een eind he! hihi, tis echt bijna zover!
Ik vind het zo grappig dat jullie mannen allemaal zo vroeg op zijn. Die van mij zie ik op zaterdag niet voor 11.00 😉
Ik heb nu 2 dagen geen koorts meer dus wil vandaag heel graag een poosje naar buiten. Ik zie ook echt onwijs pips. Ben nog snotverkouden, echt zo vervelend!
We gaan straks naar de kapper, dan zien we er allebei weer even fatsoenlijk uit, ons haar is nu echt modelloos haha!
Kheb onwijs zin om te gaan shoppen, maar na 3 stappen toch geen energie meer, maar nog 2 maandjes en ik kan hopelijk weer, echt even wat leuks scoren hoor, ben mn positiespul zó zat! Heb het gevoel in mn kleertjes te wonen :-)
linnie26 schreef:Zwanger
Naam...........Leeftijd.....Uitgerekend.......Kind je.........Geslacht
Mar22.............24 jaar.......29-09-2011......2e kindje........Geheim
Rosanne..........24 jaar.......02-10-2011......1e kindje........Meisje
Kimdj...............24 jaar......04-10-2011......1e kindje.........Meisje
Finaly87...........24 jaar.......05-10-2011......2e kindje........Jongen
Maal...............26 jaar.......06-10-2011......1e kindje.........Meisje
Iet..................28 jaar......08-10-2011......2e kindje.........Geheim
Shasha............30 jaar......11-10-2011.......2e kindje........Meisje
Maarsec..........35 jaar......11-10-2011........2e kindje........Geheim
Linnie26...........27 jaar......14-10-2011.......1e kindje.........Geheim
Tinkerbel77.......33 jaar......15-10-2011.......1e kindje........Meisje
EHMVP.............24 jaar.....17-10-2011.......1e kindje.........Willen het niet weten
Nienke.............29 jaar.....17-10-2011........1e kindje.........Willen het niet weten
Twirlgirl............27 jaar.....17-10-2011........1e kindje........Willen het niet weten
SB...................26 jaar.....18-10-2011........2e kindje........Meisje
Erykah.............27 jaar.....19-10-2011.........2e kindje.......Jongen
Evi1987............23 jaar......22-10-2011.......1e kindje........Willen het niet weten
Bloempje...........22jaar......22-10-2011........1e kindje........Meisje
Kris..................28 jaar.....23-10-2011........1e kindje........Meisje
Miekie1980........30 jaar.....23-10-2011........3e kindje........Willen het niet weten
Poelepetoet.......28 jaar.....25-10-2011........1e kindje........Wil het héél graag weten
Mieke25............27 jaar.....26-10-2011........2e kindje........Wil het niet weten (man wel)
*Vlindertje
Elies26......in stilte geboren *Jaxy op 27-06-2011
Bevallen
Naam.......Uitgerekend............Bevallen........ ..Naam..............Gewicht
Ikke..........23-10-2011..............25-7-2011.........Fleur & Sem.....960 gram & 885 gram
September
18 sept: Erykah - controle gyn.
19 sept: Evi1987 - Partneravond zwangerschapsgym
19 sept: twirlgirl - Controle Vk
20 sept: tink -controle gyn
20 sept: Evi1987 - Controle vk
20 sept: twirlgirl - Liggingsecho
21 sept: Nienke - controle gyn
21 sept: Linnie - controle gyn + ctg
22 sept: Bloempje - Liggings echo
22 sept: EHMVP - Controle VK
23 sept: Rosanne - controle gyn
27 sept: Iet - controle gyne
28 sept: SB - controle gyn
Oktober:
3 okt: Iet - controle gyne\
11 okt: Iet -controle gyne ( maar hopelijk ben ik dan al bevallen!!)
Wie weet een goede site over borstvoeding??
Rosanne schreef:Nou meiden helaas maar nog steeds BIB hier! 😞
Kheb nog steeds voorweeën/harde buiken, steken en mijn onderkantje lijkt af en toe uit elkaar te splijten.
Kzit steeds te dubben, zal ik het ziekenhuis bellen of niet maar ik weet dat dit nog niet het 'echte' werk is dus weet eigenlijk ook niet waar ik voor zal bellen.
Kheb slecht geslapen door de pijn en lig iedere keer te klokken of het wel of niet door gaat zetten, maar het is niet regelmatig, echt vervelend!
Ik moet ieder half uur en soms wel eerder plassen en dan lijkt het net of de baby ook komt maar mijn vliezen zijn nog niet gebroken.
Ik ben wel mijn slijmprop kwijt geraakt gisteren.
En ik kreeg gisteravond weer koorts en heb nu 38,5 dus dat is wel jammer. Ben nu ook flink aan hoesten, allemaal slijmbonken, dus ik zit er lichamelijk ook echt een beetje doorheen want die griep doet me echt een beetje de das om in combinatie met dit.
Ik kreeg gisteren juist een groot pakket tijdschriften binnen die ik op marktplaats had besteld dus zit heel de tijd een beetje te lezen en voor de rest een beetje te hangen want iedere keer verkramp ik weer van de pijn.
Manlief is nu naar de kerk, gaat iedere zondagmorgen, maar heeft wel zijn mobiel bij zich dus ik kan hem zo bellen en het is maar 5 minuten lopen, maar ik vind het eigenlijk toch niks om alleen te zijn. Ik zei net dat ik het niet erg vond dat hij ging maar heb toch een beetje spijt! Als ik me echt onzeker voel istie er zo hoor!
Ik heb zelf het gevoel dat dit wel een beetje voorwerk is, maar dat het zomaar door zou kunnen zetten. Ben nog nooit bevallen, maar toch geloof ik er zomaar in. Ik ben er klaar voor!!
Maarsec: aaaaaaaaaaaaaaaaaaah dat is het probleem!! nee, dat ga ik dus niet doen! logisch dat je er dan geen recht op hebt! o wat stom zeg, ja want bij die vraag had ik dus nee ingevuld.. nou dat is wel heel erg knullig van mij zeg! ik dacht al, dat kan nooit want wij hebben echt modaal inkomen!;-)
Ellen: prachtige wieg meid! die bloemetjes maken het echt snoezig en gezellig!
Finaly en SB en Twirlgirl: vervelend meiden zo'n slechte nacht! we kunnen elkaar een handje geven, ik voel me nu ook echt gesloopt en das echt vervelend! Rustig aan doen he dames en finaly, laat anderen vanmiddag ook voor je lopen hoor! met zo'n buik is mijn ervaring dat iedereen opeens wil helpen!
Ik heb de hoes helemaal van de maxi afgehaald, best wel een gedoe want dan moet heel het spul losgeklikt worden maar ik had hem gekregen van mijn zus en daar had hij op zolder gestaan en ik vond hem niet fris genoeg. Maar alstie nieuw is zou ik dat ook niet doen hoor!
Evi1987 schreef:@Nienke: kijk dat is fijn!
@maal: die steken heb ik ook. Vreemd is dat he. Dinsdag controle bij de vk dus dan hoor ik of de kleine helemaal ingedaald is (vorige keer lag hij/zij nog net niet helemaal vast). Zou wel die steken verklaren denk ik.
Ik vind 6,5 kilo zelf ook weinig terwijl ik wel veel meer ben gaan snoepen. De kleine eet mij gewoon op 😉 Doet het wel helemaal goed en is qua groei ook gewoon mooi gemiddeld. Ik ben er wel blij mee. Dan hoeft het er ook niet af. Overigens vind ik dat je volledig lekker mag genieten en je mag laten gaan, zeker na twee bbz's. Die kleine meid sis het dadelijk meer dan waard.
Ik ben net even in bad geweest. Ben inmiddels wel onwijs nieuwsgierig of we een zoontje of een dochtertje krijgen, wanneer 'het' geboren wordt, op wie 't zal lijken etc. Ik ben er klaar voor!!! Nog 1 week en 6 dagen en dan mag je wat mij betreft komen haha.
maal schreef:Jeetje evi dat weet jij nog steeds nie natuurlijk, wat goed zeg dat je t heb volgehouden, ik had vast toch nog n keer gespiekt ofzo, denk nie dat ik t had volgehouden!!!
Afgelopen week zeiden ze bij mij wel dat ze helemaal ingedaald was, voel ook heel vaak iets op de hoogte van je broekrand.. T zal wel gewoon zijn dat ze steeds dieper dalen, heb ook bij t plassen n druk (heb k dat nou al gezegd hmmm) als k "afknijp" alsof je tegen de zwaartekracht in werkt ofzo, geen id hoe k t moet beschrijven.. Zou gewoon fijn zijn n beetje te weten wat gebeurd..
Ik heb ook zon onderzijk in me kraampakket gekregen maar dat ding gaat maar tot de helft van het bed, heeft t dan wel nut? Dan loopt toch alles naar me vriend XD das wel grappig ligt hij erin te zwemmen..
Denk dat we toch nog n molton gaan halen wat alles opzuigt!
Nienke ik zou zeggen, kom op met die namen, ben benieuwd wat jullie gekozen hebben 😃 fijn iig dat jullie er nu uit zijn!!!
Evi1987 schreef:@Nienke: tja lastig uit te leggen... toen ik het voelde wist ik meteen dat het mijn bekken waren. Je voelt het vooral bij opstaan uit een stoel en bijv. bij draaien in bed. Ik voel het niet in mijn liezen. Als ik daar iets voel is het echt nog bandenpijn geloof ik.