SBOud lidBerichten: 3.648Lid sinds: 9 januari 2009
@ Finaly, fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad gister en vooral ook dat jij je goed voelde! Leuk hoor om te shoppen met cadeau kaartjes. Veel plezier!
tinkerbel77 schreef:ik vroeg me trouwens af de slijmprop
is dat echt iets wat je niet kunt missen als je die kwijtraakt/verliest?[is die groot/klein]
heeft de vk en in het zh niets over gezegd wat ik dan eigenlijk kan verwachten heb wel gelezen dat je dan wat bloedverlies kunt hebben.
Evi1987 schreef:@EHMVP: hmm dat klinkt niet fijn. Zoveel last van je gewrichten door vocht. Nu dus lekker aanklungelen vanmiddag.
@Finaly: ahhh arme poesjes. Tja dat is zeker niet fijn. Onze kat mag dus ook alleen binnen (altijd al zo geweest) en heeft gelukkig nooit binnen geplast. Ben wel heel benieuwd hoe hij op de baby gaat reageren. Ga hem dus goed in de gaten houden!
@Ikke: kijk dat is positief. Wel heel fijn dat ze eindelijk van de beademing af is en ze beiden al steeds beter uit de fles drinken. Ben benieuwd wanneer ze echt mee naar huis mogen. Lijkt me helemaal leuk als je straks meekletst met oktober mama's. Veel plezier bij de prenatal.
Hier net met de politie gebeld. Heb a.s vrijdag om 11:00 die fotoconfrontatie dus daarna weet ik waar ik aan toe ben en kan ik het sowieso voorlopig afsluiten (tot er een evt. zaak komt). Nu weer heel moe dus even rusten en straks naar de fysio.
Ziekenhuis tas heb ik net ingepakt. Heb er wat te snoepen ingedaan (ook voor lief) en heb een boekje woordzoekers en een sportblad gekocht. Dan heeft lief evt wat te doen tijdens het wachten. Anders zit hij straks continue te internetten op zijn gsm ofzo, nou dan word ik gek ;)
tinkerbel77 schreef:rosannne ik slik zwanger vit van de kv
heb wel is met een verkoopster de hoogtes vergeleken van een duurder merk en daar moest je dan bv 2 van innemen om
bv aan de goede hoogte foliumzuur te komen dus kv veel goedkoper
en ik heb ook die van de etos wel is geprobeerd en werd daar steeds misselijk van
ik betaal dacht ik voor een pot 90 tabl 6,95?
en van davitamon heb ik weet ik van vroeger gebruik enorme obstipatie van.
ik wil alleen nu nog iets extra nemen voor mijn lage ijzer en voor straks een energyboost na de bevalling heb gelezen over floradix
dit lijkt me wel wat om te proberen.