BIB
Helaas gee puf te reageren (wel alles gelezen).
Heb een rot nacht gehad 😞 Nu aan het bijkomen en af en toe aan het dutten!
twirlgirlOud lidBerichten: 381Lid sinds: 4 februari 2011
poelepetoet schreef:@ Evi
oh gelukkig, jij vindt die curanol dus ook stinken!
Fijn dat je nu wel wat lekkerder in je vel zit!
@ ikke
Wat houdt buidelen in? Soort van inbakeren?
ik ben echt een nitwit op dit gebied zeg, en ik moet zelf bijna bevallen...
Misschien toch maar eens wat meer gaan lezen??
Hoop dat alles goed komt met Fleur en dat ze er snel bovenop is! Ze wil gewoon graag haar mama bij zich hebben denk ik.
@ Tinkerbell
ik ben ook helemaal op aan het zwellen. Mijn voeten, onderbenen, vingers en polsen op het moment. Sinds dinsdag pas, maar het wordt steeds erger.
Vriendlief maakt zich daar drukker om dan ik. Alleen mn vingers doen echt pijn, maar ik ga overal maar met mn handen omhoog zitten hahaha!
Maar zou ik me zorgen moeten maken? Of doe jij dat ook niet?
@ SB
Fijn dat je hebt kunnen slapen. Een beetje uitgerust zijn is natuurlijk ook wel heel erg prettig!
Heb zo de liggingsecho. Benieuwd of de kleine nog steeds goed ligt. Heeft vannacht behoorlijk liggen draaikonten hahaha. Pijnlijk, dat wel 😉
xxx
twirlgirl schreef:[INDENT]@ Ikke: Zo zie je maar da Fleur het fijn heeft bij haar mama! Jammer dat ze blijft dippen in haar bedje!
Vaak zorgen ze toch dat tweelingen samen naar huis kunnen? Dat is anders voor jou toch ook echt niet te doen! Ik zou het goed bespreken op de couveuse afdeling!!
@ Tinkerbell: Maandag weer terug met je pa! Begrijp dat jeje daar toch wel druk om maakt! Houd je wel bezig zo he??
@ Bloempje: Heerlijk thuis nu, dat is wel echt heel fijn voor jullie!
Kunnen jullie fijn met jullie meisje wennen in jullie eigen huis!
Geniet er lekker van!!
@ Mieke: Is toch Prima dat je meeleest... Ik heb ook niet altijd evenveel puf om zoveel te reageren, maar vind het toch wel fijn om zo af en toe op het forum mee te lezen en mee te kletsen!
@ Ellen: Fijn dat alles weer goed was bij de VK
Ben benieuwd hoe het met linnie is!!! En of ze een meisje heeft of een jongen.....
[/INDENT]
EHMVP schreef:bloempje, heerlijk nu echt genieten!!!
Poele, mooi dat de echo en alles goed was!!! Grappig van dat kontje masseren misschien vind die dat inderdaad straks wel prima!! hahaha
iet, inderdaad een opluchting dat alles goed was!
Evi, goed dat je jezelf lekker hebt verwent, ff naar de kapper is wel fijn zo op het eind!
veel succes met jurkjes passen! Inderdaad wel leuk als jullie matchen met elkaar!
Ikke, hoop dat ze de 2 kleintjes nog samen kunnen houden voor zolang dat nodig is!
Hoe ging het vanavond met Fleur?
Twirlgirl, wat jij ook al zei ik ben zo benieuwd hoe het met Linnie gaat nu!!!
ik ken dat dat niet fit zijn, ik was vanochtend ook niet fit, werd gelukkig gedurende de dag ook beter!
Vervelend is dat he? Bij mij vooral last van de darmen!
Verder was het inderdaad warm maar heb toch nog even lekker buiten gezeten!
ik heb weer krampen en steken nu! Ze lijken wel met de dag heftiger te worden!
Liefs Ellen
poelepetoet schreef:oh verschrikkelijk Ikke!
Kan Sem het wel al op de fles? Waarom krijgt ie de sonde niet meer, omdat ie het toch uittrekt?
Wat zielig zeg voor die kleintjes.
Hoe ben jij eronder?
knuffel voor jou!
tinkerbel77 schreef:zo wat is er veel gekletst gisteravond
toen lag ik al lang op bed alleen helaas kon niet slapen
was erg warm en wel erg moe
maar heb uren klaarwakker dan was ik net even weggezakt moest ik er weer uit om te plassen
kortom erg weinig geslapen.
had vannacht ook weer is lekkende boobs waen helemaal wit:-D
LINNIE WAUW van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter jenn:-D
wat fijn dat het uiteindelijk toch nog vlot is gegaan ben je al thuis ?
over de moeders/ouders familie op bezoek laten komen [na geboorte]
hoe gaan /hebben jullie dat gedaan?
mijn vriend vroeg erover in het zh wat dan eigenlijk normaal is
toen zei de verpleegkundige tegen ons dat ze het advies gaven om liever niet te bellen als je het naar zh gaat om te bevallen
omdat mensen dan ook uren gestresst zijn of al naar zh gaan komen
en zowieso 1e uur ook geen bezoek omdat je dan eerst met 3en kunt genieten
nu vroeg ook hier schoonmoeder aan mij en waneer mogen wij komen ik heb gezegd dat weet ik nog niet
ik weet toch ook nog niet hoe het allemaal gaat verlopen
en stel je mag al snel naar huis kunnen ze mischien net zo goed daar naar toe komen?
en bellen dat zullen we toch moeten doen ivm met ons hondje dat dan natuurlijk wel uit moet
dus dan weten ze toch wel dat de bevalling bezig is.
ellen de darmen daar heb ik sinds paar dagen ok weer last van
vorige week waren ze weer erg lui
en nu laatste 2 dagen erg actief:-D
ik heb ook gelezen dat ook dat wel is een teken kan zijn van gerommel voor bevalling.
maal nou voor jou word het ook erg spannend je bent al over de 39 wk
ik ben heel benieuwd wie er de volgende bub heeft.
finaly87 schreef:spannend voor je hoor bambi! zou zomaar kunnen idd.. waarom denk je dat je Oktober bevalt???
Ik zal ook sowieso Oktober gaan bevallen.. achja hebben mn beide zoontjes een "eigen" maand.. ook wel weer leuk ;)