SB schreef:@ Ikke, hoe gaat het nu met Fleur?
@ Ellen, ik weet dat het niet erg is om hulp te vragen, maar Linde is gister ook al weggeweest en voel me dan zo schuldig tegenover haar en daarnaast wil ik haar het liefste gewoon om me heen hebben. Ik mis haar nu wel namelijk.
Hier trouwens ook al een dagen hele rommelige darmen, hopelijk klopt het en zet de bevalling dus binnenkort uit zichzelf door.
NOu ze mocht vandaag niet in bad. Er is een longfoto gemaakt en er is weer bloed afgenomen. Zolang ik haar vast heb gaat het goed. heeft ze geen saturatiedalingen. Ze hebben ook de zuurstof eraf gehaald. Dat doen ze zolang het goed gaat. Dus ik hoop dat dat er vanavond nog steeds vanaf is.
Verder heeft de arts contact met veldhoven opgenomen en doorgenomen wat ze allemaal gezien hebben en gedaan hebben de afgelopen week.
Dat zouden ze in veldhoven ook gedaan hebben.
Nu blijkt dat er toch iets met de longen is. Ben alleen de naam kwijt. Dus dat kan ik vanavond pas zeggen.
maar het komt er opneer dat er zuurstof arm bloed de longen in gaat en het moet er dan zuurstof rijk uitkomen. Bij fleur komt het er ook weer zuurstof arm uit. De lucht moet door vaatjes en die maken het dan rijk, maar dat proces wordt op een of andere manier overgeslagen. Door te groeien en geduld te hebben, moet dat vanzelf goed komen.