Wat een nacht.... voel me echt belabberd...
Hier nog steeds BIB, het heeft dus helaas niet doorgezet...
Fijne dag allemaal!
xxx
nienkeOud lidBerichten: 2.259Lid sinds: 1 januari 2005
finaly87 schreef:nah tot 42 weken laten ze je niet zelf aanklooien hoor meestal.. dan wordt er als t goed is vanaf 41 weken wel veel in de gaten gehouden enzo.. dat scheelt ook weer "wachten" want dan gebeuren er tenminste weer dingen 😉 hoop ik tenminste!! maar wil echt de 41 weken niet voorbij....
poelepetoet schreef:@ Nienke
Succes meid!
Thanks meiden nog voor het lijstje opdoeken voor mij, kon em echt niet meer vinden!
Ga zo lekker high-tea-en met 3 meiden van het forum die ik hier begin vorig jaar ontmoet heb. Ondertussen spreek ik hen niet meer op het forum, maar daten we regelmatig. Twee van ons zijn ondertussen mama, ik zwanger en de 3e zit in de clomid/IUI fase.
Wel heel leuk om al die ervaringen te horen en te delen.
Meiden, hoop dat jullie allemaal een (pijnloze) fijne zondag hebben en nog wat kunnen genieten van het weer!
Tot vanav!
xxxxx
finaly87 schreef:shasha nou spannend hoor dat ze dat morgen gaan bekijken.. ben benieuwd!!
Hier sinds vanmiddag last van steken en pijn onderin.. heeft wat weg van blaasontsteking idee.. maar weet nog dat ik bij mn 1e dit ook op een dag ineens had en t liet testen bij de dokter en dat de assistente toen zei dat is vast geen blaasontsteking maar de bevalling die gaat beginnen.. en ze had gelijk 😉 had geen ontsteking en die nacht begon de bevalling hahahha.. maar zal nu wel niet zo zijn want had toen ook regelmatige voorweeen de hele dag, nu niet regelmatig, gewoon afentoe..
finaly87 schreef:SB Zo te lezen hebben we de zelfde klachten nu!
Maar die steken zijn niet mis vandaag! Nog nooit zo gehad, kan niet eens normaal lopen en mn benen vallen steeds uit.. Denk dat de kleiner dieper komt ofzo en dat ie daarbij zenuwen beknelt (met zn grote hoofd 😛 dus toch ;)).. Ai ai.. Lig nu veilig in mn bed want stort steeds bijna neer.. Nah vaag, morgen van de vk horen hoe of wat.. Truste
tinkerbel77 schreef:ben weer thuis,
alle info is doorgenomen voor operatie
wat verandert er ook telkens veel zeg
werd je vroeger onthaart indien nodig in zh
nu moet dat zelf en mag niet met scheermes:-o
maar met een ladyshave of tondeuse
die heb ik niet zegt mijn pa
ohh heeft u er geen [ik dus] nee en al zou t das toch ook niet hygienisch:-D
scheren zijn ze op tegen voor infectie gevaar.
hij mag de 1e nacht niet alleen zijn
nou dat word dan wel wat moeilijk als je alleen woont
nu zouden ze proberen het zo in te plannen dat ie bv later op de dag geholpen word
en dan nachtje daar verblijft
mocht alles goed verlopen mag ie naar huis.
tussen nu en 2 weken word hij geopereerd.